Gek op collega

18-05-2012 20:01 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net twee maanden geleden begonnen als trainee, en nu verliefd op een collega. Hoe kom ik daar nou vanaf?
Kijken of het wederzijds is of mag dat niet?
Van een verliefdheid afkomen: stoppen met dagdromen over hem en zoveel mogelijk ontlopen :-)
In een hoekje gaan zitten en wachten tot het over gaat...

Sterkte ermee, altijd lastige situaties!
Waarom zou je er vanaf willen.
?
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Waarom wil je er vanaf?

Zo weinig mogelijk contact werkt het best.
Is ie getrouwd? Is ie je baas? Is ie je getrouwde baas? Waarom wil je van het gevoel af?
Bedankt voor de reacties allemaal.

@Priempje: Ik denk het vast niet, maar hij is al bezet dus het mag echt niet.

@zoutopmijnhuid en uncharted: Ik wil er vanaf omdat ik me niet kan concentreren op mijn werk. En omdat het vast niets kan worden. We verschillen heel erg. Mijn opdracht maakt onderdeel uit van zijn opdracht dus we zitten vaak bij elkaar. Daarom kan ik ook niet uit zijn weg blijven dus, anders had ik wel een stil hoekje opgezocht, @carolien91

@meerminder: Hij heeft een vriendin en dus niet getrouwd. Ook gelukkig mijn baas niet haha. Hij is ook trainee, net een maandje langer dan ik.

Ik begrijp ook echt niet waarom ik verliefd word op deze man, hij is totaal niet wat ik zoek in iemand. Maar toch lunchen we samen en dat kan zo meer dan een uur duren. En daarna lopen we samen weer terug waar we zo nog een half uur kunnen kletsen bij de koffieautomaat.
Alles kan kapot :p
quote:newme2012 schreef op 20 mei 2012 @ 20:42:

Alles kan kapot :pLol
Je schrijft dat hij normaal gesproken je type niet is. Is het niet puur de aandacht die je krijgt waardoor je je verliefd voelt? Misschien ben je zoveel aandacht niet gewend van een man en brengt dat je nu een beetje in de war. Als dat het geval is dan zakt je verliefdheid vanzelf wel zodra het nieuwtje er vanaf is.
@ Madeliefje333: Ik denk niet dat dat het is. Ik krijg geen speciale aandacht van hem, al geef ik hem wel meer aandacht dan anderen. Ik hoop het maar, vandaag niet zo veel gezegd en geen wandeling gemaakt
Ach, je kunt er ook gewoon in stilte van genieten. Het duurt toch maar even. Als trainees ga je straks weer je eigen weg.
Hier net zo'n situatie: hij heeft een vriendin, ik vind 'm leuk. Tja shit happens Ik geniet maar gewoon van het feit dat er op mijn werk zulke leuke mannen rondlopen en hoop er heel snel ergens een tegen te komen die net zo leuk is en wel vrijgezel.

Je schrijft dat je je niet op je werk kunt concentreren. Ik denk dat dat een kwestie is van de knop omzetten. Je zult heus af en toe vlinders voelen tijdens een overleg of tijdens een praatje bij de koffie-automaat, maar voor de rest is het -in mijn ervaring- een kwestie van hoeveel je je laat afleiden. Ik kan gaan zitten zwijmelen of ik kan met m'n werk bezig. Dat eerste is leuk maar niet handig om de hele dag door te doen.

Probeer het als een 'smaakmaker' te zien, als iets dat sjeu geeft aan de werkdag zonder dat je er helemaal van van slag bent. Dan wordt het niet zo iets heel groots en alleroverheersends en is het gewoon leuk
Gewoon genieten van het gevoel. Wat lillilaaaa en esfa zeggen dus.
Lllilaaa schreef op 21 mei 2012 @ 17:16:

Hier net zo'n situatie: hij heeft een vriendin, ik vind 'm leuk. Tja shit happens :) Ik geniet maar gewoon van het feit dat er op mijn werk zulke leuke mannen rondlopen en hoop er heel snel ergens een tegen te komen die net zo leuk is en wel vrijgezel.

Je schrijft dat je je niet op je werk kunt concentreren. Ik denk dat dat een kwestie is van de knop omzetten. Je zult heus af en toe vlinders voelen tijdens een overleg of tijdens een praatje bij de koffie-automaat, maar voor de rest is het -in mijn ervaring- een kwestie van hoeveel je je laat afleiden. Ik kan gaan zitten zwijmelen of ik kan met m'n werk bezig. Dat eerste is leuk maar niet handig om de hele dag door te doen.

Probeer het als een 'smaakmaker' te zien, als iets dat sjeu geeft aan de werkdag zonder dat je er helemaal van van slag bent. Dan wordt het niet zo iets heel groots en alleroverheersends en is het gewoon leuk :)
Bedankt! Dit lijkt mij wel de leukste manier om ervan af te komen
Probeer uit te vinden of hij ook interesse in jou heeft.

Als dat niet het geval blijkt te zijn.

Verder niets met je gevoel proberen te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven