Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Mod, ik kom klikken: marije harteman van eyeworks heeft hier een oproepje geplaatst voor deelname aan een "feel good" datingprogramma, waarvoor ze alleenstaande moeders zoekt.

TV of geen TV: gelijke monikken gelijke kappen, dus ook deze mag verwijderd cq na check door jullie naar het prikbord denk ik.
quote:sunshineforever schreef op 31 januari 2008 @ 23:09:

Angel, nieuw topic: oproepje van Luke die een vriendin zoekt.Is verwijderd.
quote:Tia Dalma schreef op 01 februari 2008 @ 18:49:

Mod, ik kom klikken: marije harteman van eyeworks heeft hier een oproepje geplaatst voor deelname aan een "feel good" datingprogramma, waarvoor ze alleenstaande moeders zoekt.

TV of geen TV: gelijke monikken gelijke kappen, dus ook deze mag verwijderd cq na check door jullie naar het prikbord denk ik.Helemaal gelijk in en hij is dan ook verwijderd.
Toch bedankt, Viva Angel1.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 02 februari 2008 @ 23:21:

Toch bedankt, Viva Angel1. You're welcome.
Verplaatst naar Overige: "Songtekst gezocht".
Verwijderd ivm enquete: "enquete voor singles".
Verplaatst naar Overige: "Vrijgezellenfeest... ".
Hoi Viva-angel 1,

Bedankt voor de steun van het forum!

Zou je mijn geopende topic kunnen sluiten/verwijderen?

"vriendin zoent met 'spannende' "kennis"

bvd..
quote:dertig06 schreef op 20 juni 2007 @ 11:44:

Hoi Viva angel 1,

Bedankt voor het fotum en jullie geweldige blad!

"Allerbeste vriendin bevallen, verdriet om oergevoel ´ik wil ook´"

thanks.Topics worden niet meer zomaar verwijderd. Het staat je uiteraard vrij om je eigen berichten te bewerken.
Ik heb ook bezwaren, hoe Traveler met de edit-functie omspringt. De edit-functie moet m.i. worden gebruikt om taalfouten uit het bericht te halen, of als de forummer denkt dat er onduidelijkheden in het verhaal staan, of als bepaalde zinnen op meerdere manieren opgevat kan worden. Het eerste bericht van Vriendin zoent met 'spannende' kennis is voor 97 % gewist en vervangen door een korte tekst. De hele discussie zit dan vreemd in elkaar.
World of Warcraft: Legion
Ja, maar liever op die manier dan dat het hle topic verwijderd wordt omdat de TO de reacties niet blieft.
zie mijn reactie in het onderwerp. Ik denk dat dit gewoon een andere forumetiquette is. Mannenwerk, klaar is weggooien.
Hoi Viev,

Dit topic bedoeld Allis:

klik
oh, ik dacht dat dat duidelijk was, omdat eht er al de hele tijd over ging. Maar dush, bedankt voor de toelichting
quote:traveler74 schreef op 06 februari 2008 @ 10:33:

Hoi Viva-angel 1,

Bedankt voor de steun van het forum!

"vriendin zoent met 'spannende' "kennis"

bvd..Ook voor jou geldt dat we niet meer lukraak topics verwijderen.
quote:hans66 schreef op 07 februari 2008 @ 09:22:

Ik heb ook bezwaren, hoe Traveler met de edit-functie omspringt. De edit-functie moet m.i. worden gebruikt om taalfouten uit het bericht te halen, of als de forummer denkt dat er onduidelijkheden in het verhaal staan, of als bepaalde zinnen op meerdere manieren opgevat kan worden. Het eerste bericht van Vriendin zoent met 'spannende' kennis is voor 97 % gewist en vervangen door een korte tekst. De hele discussie zit dan vreemd in elkaar.Ik snap wel wat je bedoelt, Hans. Het is alleen kiezen of delen. In principe kan iemand gewoon zijn of haar berichten bewerken. En waar die grens ligt van wat ze wel of wat niet mogen bewerken, is heel moeilijk scherp te trekken. Op een bepaald moment houdt het gewoon op. Dan is het jammer maar helaas. Mocht je dan over het onderwerp in het algemeen verder discussieren, dan adviseer ik je om een nieuw topic aan te maken over dat onderwerp. Waarbij het dan weer niet de bedoeling is dat de betreffende forummer uitgebreid besroken gaat worden.
quote:allis schreef op 07 februari 2008 @ 11:58:

zie mijn reactie in het onderwerp. Ik denk dat dit gewoon een andere forumetiquette is. Mannenwerk, klaar is weggooien.Ik kan dat er vooralsnog niet keihard uit op maken. Ik laat hem daarom open.
eu? het was geen voorstel tot sluiten ofzo hoor. Gewoon een beetje uitleg, wat ik dacht dat er aan de hand was. Ik denk namelijk niet dat TO boos was of kwade wil had.
quote:allis schreef op 07 februari 2008 @ 21:54:

eu? het was geen voorstel tot sluiten ofzo hoor. Gewoon een beetje uitleg, wat ik dacht dat er aan de hand was. Ik denk namelijk niet dat TO boos was of kwade wil had. Oeps, ik begreep dat uit je posting. Ik lees hem nu inderdaad anders. Ik zie de wereld heel soms voor een krentenbol aan.
Angel,

Wil jij mij emailadres doorgeven aan Josephien van twee liefdes....nieuw topic? Heel erg bedankt voor je medewerking.

x Knipoogje
quote:Knipoogjes schreef op 09 februari 2008 @ 10:00:

Angel,

Wil jij mij emailadres doorgeven aan Josephien van twee liefdes....nieuw topic? Heel erg bedankt voor je medewerking.

x KnipoogjeIs verzonden.
Angel,

Dank je wel.

x Knipoogje
Alias gemaakt voor het topic "Relatie onmogelijk door psychische problemen vriend".
Angel 1....zie jij niks over hoofd? Staat er al sinds 10 februari op:

Oproep?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven