strakkere buik
zaterdag 19 mei 2012 om 16:50
zaterdag 19 mei 2012 om 17:15
zaterdag 19 mei 2012 om 18:20
quote:christel2312 schreef op 19 mei 2012 @ 16:50:
De hele dag door je buikspieren aanspannen en daarnaast net iets harder wandelen dan je gewend bent van jezelf.
Daarnaast buikspieroefeningen doen. Die kan je overal online vinden, mocht je daar echt onervaren in zijn dan kan je mss het beste naar een fitnisschool gaan.
Bovenstaande doe ik altijd, en het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf
Na mijn bevalling ben ik gaan hardlopen, als je extra oplet dat je tijdens het lopen je buikspieren aanspant helpt het enorm.
Als ik nu aankom gaat het direct naar mijn heupen en bovenbenen, maar mijn buik blijft best strak, vroeger was het andersom..
De hele dag door je buikspieren aanspannen en daarnaast net iets harder wandelen dan je gewend bent van jezelf.
Daarnaast buikspieroefeningen doen. Die kan je overal online vinden, mocht je daar echt onervaren in zijn dan kan je mss het beste naar een fitnisschool gaan.
Bovenstaande doe ik altijd, en het resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf
Na mijn bevalling ben ik gaan hardlopen, als je extra oplet dat je tijdens het lopen je buikspieren aanspant helpt het enorm.
Als ik nu aankom gaat het direct naar mijn heupen en bovenbenen, maar mijn buik blijft best strak, vroeger was het andersom..
zaterdag 19 mei 2012 om 19:45
Eet veel eiwitten en groente, weinig koolhydraten dan wel alles volkoren en af en toe aardappel.
Sport, 2 á 3 per week, in ieder geval een interval training en krachttraining. Train veel benen, beetje boven lichaam en train beetje buik.
I love middeleeuws en effectief the abwheel
Voor meer inspiratie http://www.pt-nijmegen.nl ... spieren_en_rugspieren.htm
Kortom: voeding, squaten, deadliften en abwheelen.
Train safe, veel sterkte met de spierpijn.
Sport, 2 á 3 per week, in ieder geval een interval training en krachttraining. Train veel benen, beetje boven lichaam en train beetje buik.
I love middeleeuws en effectief the abwheel
Voor meer inspiratie http://www.pt-nijmegen.nl ... spieren_en_rugspieren.htm
Kortom: voeding, squaten, deadliften en abwheelen.
Train safe, veel sterkte met de spierpijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.