Mode & Beauty alle pijlers

Tassentopic!!

19-05-2012 15:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!,

Hierbij open ik een tassentopic, aangezien ik er gek op ben!

De vragen:

Wat voor tas gebruik je het meest?

Wat zit er allemaal in?

En heb je nog tips om hem zo licht mogelijk te houden?

Als je nog andere vragen hebt zet ze erbij!

ik trap af!

Wat voor tas gebruik je het meest?

Een rode Eastpak rugzak met laptopvak. Het liefste mijn desigualtas, maar daar past m'n laptop niet in. en anders krijg ik rugpijn.

Wat zit er allemaal in?

Laptop, portemonnee, opladers, mobiel, etuitje met pennen, make up en laptopspul, paraplu, zonnebril, flesje water, deo, deurstopper, sleutels, spalkje en wat schoolpapieren.

En heb je nog tips om hem zo licht mogelijk te houden?

Dikke boeken vermijden, anders breekt m'n rug :P
Ik ben gek op tassen. Helaas heb ik er veel te weinig. Ik heb nu een grijze tas met een band voor over de schouders (zoooo 2004). Ik ben binnenkort jarig en heb voor mijn verjaardag een hele mooie leren tas uitgezocht (creme). Zo'n model met korte hengsels. Heb er nu al zin in... hij staat te wachten op zolder tot ik hem uit mag pakken.

Wat zit er in:

Portmonee, agenda, brillenkoker en zakje met lenzenspul. Verder een pen, maandverband, mijn sleutels en mijn telefoon.

deze kost nu maar 176, euro, niet echt duur
Ik heb voor mijn doen nu echt veel tassen.

Heb tijdenlang maar 1 tas gehad (oké en nog een Eastpak schooltas die ik niet meer gebruik sinds ik niet meer naar school ga ;) en een sporttas), maar sinds een half jaar of zo heb ik er meer gekocht en nu heb ik er zowaar 6! Geen idee eigenlijk wat ik met zoveel tassen moet, meestal gebruik ik toch dezelfde..

Er zit bij mij niet heel veel in.. Agenda, portemonnee, deo, mini haarborstel, oogdruppels, zakdoekjes, lippenbalsem en vaak een flesje water.

Waar bergen jullie je tassen trouwens op? Ze staan mij echt altijd in de weg!
Ik heb echt een tassen verslaving!

Koop gemiddeld iedere maand een nieuwe tas.

Tassen die ik niet meer gebruik verkoop ik of geef ik aan familie weg.

Inhoud van me tas:

Sleutels van huis, fiets
Net nieuw en heel erg blij mee: de (groene) Montreal Bag van Sticks & Stones!

Met daarin: portemonnee, sleutels, telefoon, lippenbalsem, kauwgom, handschoenen, zakdoekjes, paspoort, zilveren ketting met maria&jezus-medaillon en een kastanje.
quote:minniemouse86 schreef op 19 mei 2012 @ 20:20:

Ik heb echt een tassen verslaving!

Koop gemiddeld iedere maand een nieuwe tas.

Tassen die ik niet meer gebruik verkoop ik of geef ik aan familie weg.

Inhoud van me tas:

Sleutels van huis, fietsDat moet een erg grote tas zijn, als je fiets erin past.
Wat een gave tas Sjors03...Ik was afgelopen week bij de Primark, maar die hadden ze niet meer helaas! Jammeerssssss
Ik heb een saaie laptoptas. Ik wil deze:

Inhoud:

Laptop en lader

iPad

Portemonnee

Pasjesportemonnee

Telefoon

Sleutels

Heel veel A4

Recorders

Maar eerst nog even sparen
anoniem_151039 wijzigde dit bericht op 19-05-2012 20:59
Reden: toevoeging
% gewijzigd
-
Weet niet hoe groot jou fietssleutels zijn.
Berg mijn tassen die ik niet regelmatig gebruik, op in een koffer.
-no-nick- : die lv is dan denk ik nep. Destijds kostte de mijne al 455 euro en sindsdien zijn ze alleen maar duurder geworden. Kijk maar op de officiële website.
Hier 1 tas, als mijn tas niet meer bevalt koop ik een nieuwe. Meerdere tassen in gebruik werkt niet, ik vind het overgooien van mijn zooi te veel gedoe.

Hier een knalroze tas van pip studio, cadeautje van vriend en dochter en ben er erg blij mee.

Ik ben niet zo van de nette, zakelijke tassen. Een serieuze damestas is aan mij gewoon niet besteed c.q. ik ben het niet waard. .

De inhoud wisselt, maar zonnebril in hoesje, portemonnee, i-phone en oplader, sleutels, snoetenpoetsers, pakjes drinken voor de kinderen, maandverband, tampons, paracetamol, pepermunt, smint, lipgloss en balsem zitten er altijd wel in.

Hij slingert hier overal en nergens, meestal leg ik 'm op een eetkamerstoel en zet vriend 'm weer op de grond.
quote:Hij slingert hier overal en nergens, meestal leg ik 'm op een eetkamerstoel en zet vriend 'm weer op de grond.

Dat mag man echt niet, m'n tas op de grond zetten, heeft hij een keer gedaan. Doet hij ook niet meer,
Waarom niet? Die van mij staat ook altijd op de grond. In je eigen huis is de vloer toch schoon mag ik hopen?
quote:Ivetje schreef op 19 mei 2012 @ 22:55:

-no-nick- : die lv is dan denk ik nep. Destijds kostte de mijne al 455 euro en sindsdien zijn ze alleen maar duurder geworden. Kijk maar op de officiële website.Volgens mij stond die op de originele site, ik heb ook ff gegoogled op het model en kwam hem ook tegen voor die prijs.
Ik ga sparen voor een tas van Fab, ik vind dat ze erg mooie tassen hebben daar
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk dat ie van 450 euro ineens naar 179 is gegaan eigenlijk. Da's wel een groot verschil maar ik kan de officiele site niet openen op mijn iphone dus kan het niet zien zo haha! Als het echt zo is word het wel verleidelijk om een reserve te kopen!
.
Sommige hebben zelfs een voorraad van 644 stuks
Ik kom hier net binnenvallen, maar no-nick, dat lijkt wel op een nepsite hoor. Kijk maar naar het slechte Nederlands, denk dat zo'n duur merk wel een betere site zou hebben!
.
quote:lottekeNL schreef op 19 mei 2012 @ 23:51:

Ik kom hier net binnenvallen, maar no-nick, dat lijkt wel op een nepsite hoor. Kijk maar naar het slechte Nederlands, denk dat zo'n duur merk wel een betere site zou hebben!Zou het? Ga eens even goed kijken, het lijkt behoorlijk echt
In onze Louis Vuitton Tassen online winkel, vindt u kunt u eenvoudig uw favoriete Louis Vuitton tassen

Als dat echt is moeten ze zich de ogen uit hun kop schamen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven