Tassentopic!!
zaterdag 19 mei 2012 om 15:57
Hallo Allemaal!,
Hierbij open ik een tassentopic, aangezien ik er gek op ben!
De vragen:
Wat voor tas gebruik je het meest?
Wat zit er allemaal in?
En heb je nog tips om hem zo licht mogelijk te houden?
Als je nog andere vragen hebt zet ze erbij!
ik trap af!
Een rode Eastpak rugzak met laptopvak. Het liefste mijn desigualtas, maar daar past m'n laptop niet in. en anders krijg ik rugpijn.
Wat zit er allemaal in?
Laptop, portemonnee, opladers, mobiel, etuitje met pennen, make up en laptopspul, paraplu, zonnebril, flesje water, deo, deurstopper, sleutels, spalkje en wat schoolpapieren.
Dikke boeken vermijden, anders breekt m'n rug
Hierbij open ik een tassentopic, aangezien ik er gek op ben!
De vragen:
Wat zit er allemaal in?
Als je nog andere vragen hebt zet ze erbij!
ik trap af!
Een rode Eastpak rugzak met laptopvak. Het liefste mijn desigualtas, maar daar past m'n laptop niet in. en anders krijg ik rugpijn.
Wat zit er allemaal in?
Laptop, portemonnee, opladers, mobiel, etuitje met pennen, make up en laptopspul, paraplu, zonnebril, flesje water, deo, deurstopper, sleutels, spalkje en wat schoolpapieren.
Dikke boeken vermijden, anders breekt m'n rug
zaterdag 19 mei 2012 om 19:54
Ik ben gek op tassen. Helaas heb ik er veel te weinig. Ik heb nu een grijze tas met een band voor over de schouders (zoooo 2004). Ik ben binnenkort jarig en heb voor mijn verjaardag een hele mooie leren tas uitgezocht (creme). Zo'n model met korte hengsels. Heb er nu al zin in... hij staat te wachten op zolder tot ik hem uit mag pakken.
Wat zit er in:
Portmonee, agenda, brillenkoker en zakje met lenzenspul. Verder een pen, maandverband, mijn sleutels en mijn telefoon.
Wat zit er in:
Portmonee, agenda, brillenkoker en zakje met lenzenspul. Verder een pen, maandverband, mijn sleutels en mijn telefoon.
zaterdag 19 mei 2012 om 20:09
Ik heb voor mijn doen nu echt veel tassen.
Heb tijdenlang maar 1 tas gehad (oké en nog een Eastpak schooltas die ik niet meer gebruik sinds ik niet meer naar school ga
en een sporttas), maar sinds een half jaar of zo heb ik er meer gekocht en nu heb ik er zowaar 6! Geen idee eigenlijk wat ik met zoveel tassen moet, meestal gebruik ik toch dezelfde..
Er zit bij mij niet heel veel in.. Agenda, portemonnee, deo, mini haarborstel, oogdruppels, zakdoekjes, lippenbalsem en vaak een flesje water.
Waar bergen jullie je tassen trouwens op? Ze staan mij echt altijd in de weg!
Heb tijdenlang maar 1 tas gehad (oké en nog een Eastpak schooltas die ik niet meer gebruik sinds ik niet meer naar school ga
Er zit bij mij niet heel veel in.. Agenda, portemonnee, deo, mini haarborstel, oogdruppels, zakdoekjes, lippenbalsem en vaak een flesje water.
Waar bergen jullie je tassen trouwens op? Ze staan mij echt altijd in de weg!
zaterdag 19 mei 2012 om 20:46
quote:minniemouse86 schreef op 19 mei 2012 @ 20:20:
Ik heb echt een tassen verslaving!
Koop gemiddeld iedere maand een nieuwe tas.
Tassen die ik niet meer gebruik verkoop ik of geef ik aan familie weg.
Inhoud van me tas:
Sleutels van huis, fietsDat moet een erg grote tas zijn, als je fiets erin past.
Ik heb echt een tassen verslaving!
Koop gemiddeld iedere maand een nieuwe tas.
Tassen die ik niet meer gebruik verkoop ik of geef ik aan familie weg.
Inhoud van me tas:
Sleutels van huis, fietsDat moet een erg grote tas zijn, als je fiets erin past.
zaterdag 19 mei 2012 om 20:53
zaterdag 19 mei 2012 om 22:58
Hier 1 tas, als mijn tas niet meer bevalt koop ik een nieuwe. Meerdere tassen in gebruik werkt niet, ik vind het overgooien van mijn zooi te veel gedoe.
Hier een knalroze tas van pip studio, cadeautje van vriend en dochter en ben er erg blij mee.
Ik ben niet zo van de nette, zakelijke tassen. Een serieuze damestas is aan mij gewoon niet besteed c.q. ik ben het niet waard. .
De inhoud wisselt, maar zonnebril in hoesje, portemonnee, i-phone en oplader, sleutels, snoetenpoetsers, pakjes drinken voor de kinderen, maandverband, tampons, paracetamol, pepermunt, smint, lipgloss en balsem zitten er altijd wel in.
Hij slingert hier overal en nergens, meestal leg ik 'm op een eetkamerstoel en zet vriend 'm weer op de grond.
Hier een knalroze tas van pip studio, cadeautje van vriend en dochter en ben er erg blij mee.
Ik ben niet zo van de nette, zakelijke tassen. Een serieuze damestas is aan mij gewoon niet besteed c.q. ik ben het niet waard. .
De inhoud wisselt, maar zonnebril in hoesje, portemonnee, i-phone en oplader, sleutels, snoetenpoetsers, pakjes drinken voor de kinderen, maandverband, tampons, paracetamol, pepermunt, smint, lipgloss en balsem zitten er altijd wel in.
Hij slingert hier overal en nergens, meestal leg ik 'm op een eetkamerstoel en zet vriend 'm weer op de grond.
zaterdag 19 mei 2012 om 23:12
quote:Ivetje schreef op 19 mei 2012 @ 22:55:
-no-nick- : die lv is dan denk ik nep. Destijds kostte de mijne al 455 euro en sindsdien zijn ze alleen maar duurder geworden. Kijk maar op de officiële website.Volgens mij stond die op de originele site, ik heb ook ff gegoogled op het model en kwam hem ook tegen voor die prijs.
-no-nick- : die lv is dan denk ik nep. Destijds kostte de mijne al 455 euro en sindsdien zijn ze alleen maar duurder geworden. Kijk maar op de officiële website.Volgens mij stond die op de originele site, ik heb ook ff gegoogled op het model en kwam hem ook tegen voor die prijs.
zaterdag 19 mei 2012 om 23:44
zaterdag 19 mei 2012 om 23:53