BS?

20-05-2012 10:07 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
gisteravond kwam B langs ( hij zei dat hij mij leukvond,sure :') ) ,ik we hebben samen geslapen,geen seks gehad wel gezoend

ik had 6 maanden een sex-relatie en dat is nu nu twee maanden over . Gisteren wilde B wel weer maar ik niet.

B zegt dat hij mij leuk vindt en ik vraag me af of hij dit meent.

ik heb nog nooit echt een relatie gehad,dus weet niet op welke signalen ik moet letten
quote:februari schreef op 20 mei 2012 @ 10:56:

Ik vind dat iedereen wel heel snel een conclusie trekt.

En op basis van de weinige en wazige informatie verbaast dat me wel.

Ik vind het knap, dat iedereen op basis van dit verhaal weet dat hij alleen seks wil.

Zou het zelf niet weten t.o.

Wat geeft hij verder voor signalen?

hij zegt dat hij voor altijd bij me wil zijn

maar uit zijn daden valt niks op te merken

Persoonlijk zou ik hem gewoon zeggen dat je verliefd op hem bent en daarom geen seksrelatie meer met hem wil, maar wel meer zou willen.

En dan verder de boot afhouden -qua seks- en kijken wat er gebeurt.
Ragweed, hij manipuleert je want zonder lieve woordjes kan hij je niet gebruiken als levende opblaaspop.
Ragweed, je laat je , alweer, gebruiken. En straks zit jij, alweer, met n gebroken hartje.

Dus: dikke vette stierenpoep! Inderdaad. Al je alarmbellen horen af te gaan.

Wis z'n nummer, en wis hem. Je bent niets meer dan iemand/iets waar hij z'n lul in kan hangen voor hem.

Hij is t niet waard.
Ik word altijd een beetje verdrietig van berichten als dit. Hoe iemand haar leven zo aan het weggooien is voor een klootzak als B.

Een vent die je gebruikt voor zijn pleziertjes, die je achter laat met een gebroken hart en je daarna weer komt gebruiken.

Kom uit dat patroon en leef voor jezelf.
Ragweed, je schrijft dat je geen ervaring hebt dus niet weet op welke signalen je moet letten. Maar vrouwke, je weet het eigenlijk heel goed! Als je er geen twijfel over had, dan zou je geen topic openen. Maar je opent wél een topic, dus twijfel je.

En die twijfel komt ergens vandaan: je ervaring/kennis/onderbuikgevoel/verstand dat het niet klopt. Dat je beter verdient! Dus je bent echt al wel gevorderd in het leren zien van die alarmbellen. Dat je een verliefd gevoel hebt, kan samengaan met het feit dat hij niet geschikt is voor je. Goed zo, laat hem maar ophoepelen, daar win je de oorlog niet mee!

Dus wat Scamp zegt: kom uit dat patroon en leef voor jezelf!
Oh ok, ik kan op mijn telefoon niet loepen.

En dat ze 6 maanden een seksrelatie hebben gehad, wil niet zeggen dat Ragweed "gebruikt" is.

Meestal hebben mensen een seksrelatie omdat ze beiden geen relatie willen -in elk geval niet met elkaar- maar wel seks.

"Gebruiken" is m.i pas aan de orde als een van de twee verliefd is en meer wil, en de ander jokt dat ook te willen teneinde aan zijn seksuele trekken te kunnen blijven komen.

Zo-als misschien nu bij t.o. idd.

Alleen kan die man waarschijnlijk geen gedachten lezen...

Wellicht denkt hij dat alles nog hetzelfde is en wil hij terug naar het oude, of behouden wat hij had.

Of misschien is hij zelf ook wel verliefd geworden?

Kortom, gewoon met hem praten en kijken of hij zonder seks ook nog geinteresseerd is in contact.
quote:panadol schreef op 20 mei 2012 @ 11:05:

En ze trapt er met beide benen weer in.open
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:35:

[...]

ik was verliefd ben ik nog steeds,ik was zijn neukertjeDeze zin zegt al genoeg, de verhouding is al sowieso niet goed meer om eventueel nog een relatie te kunnen worden..
quote:molly74 schreef op 20 mei 2012 @ 11:31:

Ragweed, je schrijft dat je geen ervaring hebt dus niet weet op welke signalen je moet letten. Maar vrouwke, je weet het eigenlijk heel goed! Als je er geen twijfel over had, dan zou je geen topic openen. Maar je opent wél een topic, dus twijfel je.

En die twijfel komt ergens vandaan: je ervaring/kennis/onderbuikgevoel/verstand dat het niet klopt. Dat je beter verdient! Dus je bent echt al wel gevorderd in het leren zien van die alarmbellen. Dat je een verliefd gevoel hebt, kan samengaan met het feit dat hij niet geschikt is voor je. Goed zo, laat hem maar ophoepelen, daar win je de oorlog niet mee!

Dus wat Scamp zegt: kom uit dat patroon en leef voor jezelf! je hebt gelijk hij is ook na2 maanden gekomen omdat ik zei dat het minimaal 3 maanden duurt om te verwerken denk ik
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:35:

[...]

ik was verliefd ben ik nog steeds,ik was zijn neukertje Als een man na twee maanden terug komt omdat je 6 maanden zijn 'neukertje' bent geweest, komt hij terug voor meer sex. Anders had hij 2 maanden geleden gezegd dat hij meer voor je voelde.

Tip voor de toekomst: een man die verliefd op je is, respecteert dat je nee zegt. (tenzij je tien jaar nee zegt, dan vragen wij hem of hij op zijn achterhoofd is gevallen.)

En zoek eerst vrienden voordat je een liefdesrelatie zoekt, want het is echt heel duidelijk dat je nogal kwetsbaar bent in je eentje. Zoek een paar leuke meiden/vrouwen als vriendinnen. Die kunnen dan helpen om de intenties van zo'n jongen in te schatten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven