BS?
zondag 20 mei 2012 om 10:07
gisteravond kwam B langs ( hij zei dat hij mij leukvond,sure :') ) ,ik we hebben samen geslapen,geen seks gehad wel gezoend
ik had 6 maanden een sex-relatie en dat is nu nu twee maanden over . Gisteren wilde B wel weer maar ik niet.
B zegt dat hij mij leuk vindt en ik vraag me af of hij dit meent.
ik heb nog nooit echt een relatie gehad,dus weet niet op welke signalen ik moet letten
ik had 6 maanden een sex-relatie en dat is nu nu twee maanden over . Gisteren wilde B wel weer maar ik niet.
B zegt dat hij mij leuk vindt en ik vraag me af of hij dit meent.
ik heb nog nooit echt een relatie gehad,dus weet niet op welke signalen ik moet letten
zondag 20 mei 2012 om 10:14
Okay, vertaling: gisteravond wilde ene B. sex met je. Jij wilde het niet, dus heb je nee gezegd. Hij is daarna vertrokken en jij hoopt nu dat je vandaag nog wat van hem hoort. Je bent bang dat hij is afgeknapt op jouw "nee". Je weet niet of je hem kunt vertrouwen en blijkbaar draaien jullie al 6 maanden om elkaar heen.
Als hij hierop afknapt, dan is er weinig aan verloren. Lijkt mij althans....
zondag 20 mei 2012 om 10:17
quote:meerminder schreef op 20 mei 2012 @ 10:14:
Okay, vertaling: gisteravond wilde ene B. sex met je. Jij wilde het niet, dus heb je nee gezegd. Hij is daarna vertrokken en jij hoopt nu dat je vandaag nog wat van hem hoort. Je bent bang dat hij is afgeknapt op jouw "nee". Je weet niet of je hem kunt vertrouwen en blijkbaar draaien jullie al 6 maanden om elkaar heen.
hij heeft vannacht bij me geslapen
,alleen gezoend ,strelen
we hebben 2 maanden geleden 6 maanden sex gehad
hij heeft vannacht bij me geslapen
,alleen gezoend ,strelen
we hebben 2 maanden geleden 6 maanden sex gehad
zondag 20 mei 2012 om 10:20
zondag 20 mei 2012 om 10:21
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:20:
[...]
misschien moet je niet zo een stalker zijn en normaal reageren op dit topic of helemaal niet natuurlijk,aagezien je daar blijkbaar moeite mee hebt en blijkbaar heb jij moeite om een beetje samenhangend je verhaal te doen
[...]
misschien moet je niet zo een stalker zijn en normaal reageren op dit topic of helemaal niet natuurlijk,aagezien je daar blijkbaar moeite mee hebt en blijkbaar heb jij moeite om een beetje samenhangend je verhaal te doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 20 mei 2012 om 10:24
quote:ragweed schreef op 20 mei 2012 @ 10:20:
[...]
misschien moet je niet zo een stalker zijn en normaal reageren op dit topic of helemaal niet natuurlijk,aagezien je daar blijkbaar moeite mee hebt
Misschien moet jij eerst eens leren een fatsoenlijke openingspost te schrijven.!
Blijkbaar heb je daar nogal moeite mee.
[...]
misschien moet je niet zo een stalker zijn en normaal reageren op dit topic of helemaal niet natuurlijk,aagezien je daar blijkbaar moeite mee hebt
Misschien moet jij eerst eens leren een fatsoenlijke openingspost te schrijven.!
zondag 20 mei 2012 om 10:26
zondag 20 mei 2012 om 10:26
zondag 20 mei 2012 om 10:31
quote:teardrop-viva schreef op 20 mei 2012 @ 10:24:
[...]
zoals jullie hebben met het geven van een inhoudelijke reactie
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen geven
[...]
zoals jullie hebben met het geven van een inhoudelijke reactie
als je er zoveel problemen mee hebt reageer dan niet.Zo nu ga ik verder met de mensen die wel een inhoudelijke reactie kunnen geven