armhaar scheren
zaterdag 19 mei 2012 om 13:59
ik heb 3 dagen geleden mijn armhaar geschoren (5 cm van beide kanten) en nu heb ik spijt. ik heb gelezen dat je er zwarte haren van terug krijgt, maar ik heb dus zwarte haartjes van mezelf. epileren doet denk ik heel veel pijn,want ik heb veel haartjes. maar wanneer komt het haar dan weer terug, (zegmaar dat alle haar als het weer veel is)
zondag 20 mei 2012 om 15:17
woensdag 23 mei 2012 om 14:34
Lieve Loesloes123,
Je hoeft je nergens zorgen om te maken dat je dikke haren ervoor terugkrijgt. In het begin voelt dit misschien zo, maar ze worden vanzelf weer zoals ze waren. Desnoods kun je ze tijdelijk bleken zodat het minder opvalt.
Zijn ook tal van wetenschappelijke onderzoeken geweest hiernaar, en blijkt een fabeltje te zijn. Hopelijk voel je je er nu wat geruster op!
Groeten,
Vivanne Dixs
Scheerplan.nl
Je hoeft je nergens zorgen om te maken dat je dikke haren ervoor terugkrijgt. In het begin voelt dit misschien zo, maar ze worden vanzelf weer zoals ze waren. Desnoods kun je ze tijdelijk bleken zodat het minder opvalt.
Zijn ook tal van wetenschappelijke onderzoeken geweest hiernaar, en blijkt een fabeltje te zijn. Hopelijk voel je je er nu wat geruster op!
Groeten,
Vivanne Dixs
Scheerplan.nl
anoniem_152358 wijzigde dit bericht op 23-05-2012 14:35
Reden: spelfout eruitgehaald
Reden: spelfout eruitgehaald
% gewijzigd