Mode & Beauty alle pijlers

armhaar scheren

19-05-2012 13:59 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb 3 dagen geleden mijn armhaar geschoren (5 cm van beide kanten) en nu heb ik spijt. ik heb gelezen dat je er zwarte haren van terug krijgt, maar ik heb dus zwarte haartjes van mezelf. epileren doet denk ik heel veel pijn,want ik heb veel haartjes. maar wanneer komt het haar dan weer terug, (zegmaar dat alle haar als het weer veel is)
In de zomer bleekt het altijd door de zon, ik heb best veel maar laat het gewoon zitten. Helemaal supergladde haarloze onderarmen vind ik een raar gezicht.
Ik heb hele donkere arm en been haren en scheer het om de 2 dagen, gewoon onder de douche. Als je het goed bijhoud ziet niemand dat dr een haar gezeten heeft :-)
quote:Jorina schreef op 19 mei 2012 @ 14:04:

5 cm haar?To is denk ik een man
het probleem is, je krijgt stoppels, en dat is helemaal niet de bedoeling.:s en btw, ik bedoel 5 cm van boven naar beneden ,een stukje van mijn arm.
waarom zou je lichaamshaar scheren? Het zit er voor een reden.
quote:triskele schreef op 20 mei 2012 @ 01:23:

Ik heb hele donkere arm en been haren en scheer het om de 2 dagen, gewoon onder de douche. Als je het goed bijhoud ziet niemand dat dr een haar gezeten heeft :-)altijd gewoon onder de douche doen? krijg je toch stoppels van ofniet? heb ze nu :$
quote:mevrouwdaaltstra schreef op 20 mei 2012 @ 15:16:

waarom zou je lichaamshaar scheren? Het zit er voor een reden.bij mij heel veel.
Lieve Loesloes123,

Je hoeft je nergens zorgen om te maken dat je dikke haren ervoor terugkrijgt. In het begin voelt dit misschien zo, maar ze worden vanzelf weer zoals ze waren. Desnoods kun je ze tijdelijk bleken zodat het minder opvalt.

Zijn ook tal van wetenschappelijke onderzoeken geweest hiernaar, en blijkt een fabeltje te zijn. Hopelijk voel je je er nu wat geruster op!

Groeten,

Vivanne Dixs

Scheerplan.nl
anoniem_152358 wijzigde dit bericht op 23-05-2012 14:35
Reden: spelfout eruitgehaald
% gewijzigd
Ik scheer mijn armen ook en het is nog steeds zacht hoor, voelt ook absoluut niet als stoppeltjes op je benen, dat is gewoon heel ander haar.

Het is wel zwart bij mij, maar ik ben bruin dus dat is op zich wel logisch ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven