Mode & Beauty alle pijlers

stoppels

20-05-2012 17:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb laatst dus mijn arm geschoren, nu zie je kleine haartjes,ik heb spijt.:( ik wil dat ze weer 1cm zijn,of een halve cm.hoelang duurt het voordat se ongeveer een cm zijn nadat je het scheert?
Afhankelijk van je eigen haargroei..
hmm,gaat redelijk snel denk ik.
Deze vraag heb je toch al gesteld in je andere topic
quote:VotesforLeo schreef op 20 mei 2012 @ 17:36:

Deze vraag heb je toch al gesteld in je andere topicik wou weten hoelang het duurt wanner je haar er weer aangroeit (1cm)
Wie scheert er dan ook haar arm? En wat had je verwacht, dat de haren dan permanent weg zouden blijven?

Als je scheert, krijg je stoppels, dus ook op je arm.....hoop voor je dat het snel weer is aangegroeid (vast wel).
Je kunt beter onder je arm scheren, je weet wel, die oksels.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik scheer altijd mijn armen omdat ik daar zwarte haren heb. Dat vind ik echt heel lelijk. Als ze blond waren, zou ik het niet doen maarja.... Nu wil ik ze eigenlijk laten groeien en dan blonderen maar dan moet ik dus die zwarte lelijke dikke haren uitstaan..... Iemand tips? (behalve lange mouwen dragen)
Lichaamsharen groeien zo'n 9 mm per maand. Onder invloed van regelmatig zonlicht (vit D) groeien ze sneller.

Als je van je donkere stugge haren af wilt, lijkt het me best om de haren nu een weekje of twee, drie te laten groeien en ze dan te ontharen met hars. Als je hier niets van af kent, kan je het best een keer in een schoonheidssalon laten doen.

De haren zullen na 2 weken weer beginnen groeien, maar dunner en onopvallender.

De teruggekomen haren kan je laten zoals ze zijn, of als je het er voor over hebt... eens in de maand opnieuw (laten) harsen.

Jammer van je blunder, maar je hebt er weer eens van geleerd. (Zoals het bij mij bijvoorbeeld de laatste keer is geweest dat ik mijn bovenlip hars, omdat ik er weer eens een koortslip van gekregen heb!) PS: Je moet geen schrik hebben voor koortslippen op je armen . Harsen is niet ongezond !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven