SYTYCD USA
zondag 20 mei 2012 om 20:08
quote:InyMiny schreef op 20 mei 2012 @ 20:06:
[...]
Flauwgevallen tijdens het dansen, ze had Pfeiffer... Heeft toen zo'n klap gemaakt dat ze geheugenverlies heeft/had
Au
Gelukkig wist ze haar choreo nog
Maar als ze 3 weken geleden nog Pfeiffer had -en een flinke als ze flauwviel- dan kan ik niet geloven dat ze nu de puf had om een auditie te doen.
Heb zelf ooit een zware Pfeiffer gehad en dat is niet 1-2-3 over.
[...]
Flauwgevallen tijdens het dansen, ze had Pfeiffer... Heeft toen zo'n klap gemaakt dat ze geheugenverlies heeft/had
Au
Maar als ze 3 weken geleden nog Pfeiffer had -en een flinke als ze flauwviel- dan kan ik niet geloven dat ze nu de puf had om een auditie te doen.
Heb zelf ooit een zware Pfeiffer gehad en dat is niet 1-2-3 over.
zondag 20 mei 2012 om 20:08
quote:S0LEIL schreef op 20 mei 2012 @ 20:06:
Ik vind die NIgel eng. Als hij lacht, dat gebit, dat hoofd.... brrrrrr.....Hij is ook eng.
Ik vind die NIgel eng. Als hij lacht, dat gebit, dat hoofd.... brrrrrr.....Hij is ook eng.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 20 mei 2012 om 20:09
quote:S0LEIL schreef op 20 mei 2012 @ 20:08:
[...]
Au
Heb zelf ooit een zware Pfeiffer gehad en dat is niet 1-2-3 over.Nee, daarom twijfel ik er ook aan. Maar goed; ze is niet door
[...]
Au
Heb zelf ooit een zware Pfeiffer gehad en dat is niet 1-2-3 over.Nee, daarom twijfel ik er ook aan. Maar goed; ze is niet door
zondag 20 mei 2012 om 20:09
zondag 20 mei 2012 om 20:10