Scheiden..... Veel verdriet.....

20-05-2012 20:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet alleen, knuffel.

Vind het heel knap van je dat je gelijk de koe bij de horens hebt gepakt en direct de scheiding regelt.

Heel veel sterkte!
Wat een verhaal meid... Hou je taai. Nu voor jou en je kinderen alles op een rij zetten, laat je niet overdonderen woensdag. Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is als niets uitgesproken is...
Heb je vrienden e pn familie waarmee je je verdriet kan delen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Maak je geen zorgen over jeugdzorg, je hebt toch niets te vrezen als hij je valselijk beschuldigd? Dat zien ze snel genoeg hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dumpen die hufter! Er lopen genoeg leuke mannen rond die jou liefde wel verdienen.

Zielig voor je kindjes
Ja en?
Op de vragen waarom dit gebeurd / waarom hij jullie dit aandoet enz. zal je van de ex-man nooit een eerlijk antwoord krijgen.

Als je die energie steekt in de doelen die jij wilt bereiken (studie, kinderen opvoeden enz.) dan doet de waarom vraag er veel minder toe, de vraag is wat wil jij nu?

Igg veel sterkte!
Wat een achterlijke vent joh.

Bah bah, het is maar beter als ie gewoon oprot.

Vreemd gaan, en dan slaan als ze er achter komt...

Dat is echt belachelijk.

Om die jeugdzorg moet jij je echt niet druk maken, lekker belangrijk.

Misschien kunnen ze je wel ergens mee helpen.

Omdat het beter is voor de kinderen als jij daar niet meer woont of als hij opsodemieterd.
Tip: weetniet of je het al doet, maar hou een dagboekje bij waarin je echt alles noteert! Kan je straks verder helpen!

En bureau jeugdzorg? Daar heb jij toch niets voor te vrezen. Als er uitkomt dat jij super voor je kinderen zorgt, zal hij straks alleen maar zwakker staan! En die valse aangifte kan nog wel eens tegen hem werken!

Zoals iemand anders als schreef (sorry weet niet meer wie) hou je niet bezig met de ontbrekende antwoorden! Daar gaat veelste veel energie in zitten en je bereikt er niets mee, want antwoord zal je niet krijgen!

Richt je op wat JIJ wilt! Voor je kinderen en voor jezelf! Dat zijn de belangrijkste dingen!
Weet je of denk je dat je ex jeugdzorg heeft ingeschakeld? Heb je ze al gesproken? Het kan goed dat de politie ze heeft ingeseind omdat er sprake is geweest van huiselijk geweld. Dat is protocol, niet omdat jij iets verkeerd doet. Ze kijken mee hoe voorkomen kan worden dat de kinderen wederom met huiselijk geweld worden geconfronteerd. Omdat jij direct stappen onderneemt om weg te gaan uit de situatie heb je ten aanzien daarvan niets te vrezen en kunnen ze je eerder helpen om je goed op te stellen tegenover je ex. Je zult toch op een of andere manier samen verder moeten als ouders.
Onder in de put staat een trampoline,

Hoe harder je naar beneden gaat hoe hoger je er weer uit komt.

Sterkte.

Vecht voor jezelf en je kleintjes maar verspil geen millimeter energie aan een gevecht om of met hem.
quote:patchouli_ schreef op 20 mei 2012 @ 22:34:

Weet je of denk je dat je ex jeugdzorg heeft ingeschakeld? Heb je ze al gesproken? Het kan goed dat de politie ze heeft ingeseind omdat er sprake is geweest van huiselijk geweld. Dat is protocol, niet omdat jij iets verkeerd doet. Ze kijken mee hoe voorkomen kan worden dat de kinderen wederom met huiselijk geweld worden geconfronteerd. Omdat jij direct stappen onderneemt om weg te gaan uit de situatie heb je ten aanzien daarvan niets te vrezen en kunnen ze je eerder helpen om je goed op te stellen tegenover je ex. Je zult toch op een of andere manier samen verder moeten als ouders.

En door deze regels, en achterlijkheden (Want je hebt gewoon helemaal gelijk)

Verteld niemand iets.

Omdat je direct gezeik aan huis hebt.

Omdat iedereen zich direct bemoeit en je dan ook je kinderen nog kwijt kunt raken.

Ipv hulp aanbieden ofzo, moet er direct gezanikt worden.

Ik vertrouw die instanties voor geen meter, maar je hebt wel helemaal gelijk.

Ik denk ook dat het door die aangiften komt dat ze nu de jeugdzorg op de stoep krijgt.

Dat is standaard inderdaad precies zoals je zegt.

Een vriendin van mij die ook aangiften deed had dit dus ook maar die heeft ze afgewezen en weg gestuurd.
Als er niks aan de hand is raak je echt je kinderen niet kwijt hoor Dolores. Je moet eens weten hoeveel moeite jeugdzorg moet doen om kinderen uit een situatie te halen waar het wél nodig is.

Dat je zomaar je kinderen kwijt kan raken is onnodige bangmakerij. Dat jeugdzorg wordt ingeschakeld bij huiselijk geweld gebeurt omdat in negen van de tien gevallen het huiselijk geweld zich herhaalt en kinderen daar getuige en dus slachtoffer van zijn. Als jij als moeder zelf kan voorkomen dat het weer gebeurt, is er niks aan de hand.
Meid...dikke knuffel...ik zit zelf ook in een rotscheiding, echter gelukkig zonder huiselijk geweld. Wil je heel veel sterkte wensen.
Ik heb zo veel te maken gehad met die rattenplan dat ik een andere mening heb dan jij.

Mijn hele jeugd, en voor de meiden die ik hierdoor heb leren kennen is het niks beters afgelopen.

Ik ben helemaal niemand bang aan het maken, ik geef mn mening, ik vertrouw ze voor geen meter, en ze maken het je onmogelijk om eerlijk te zijn, ze vernaggelen verslagen en verdraaien je woorden.

Als je goed had gelezen zei ik ook dat zeniks te vrezen had, in HAAR geval, aangezien ze ook uit elkaar gaan.

Was ze wel bij hem gebleven en had ze aangiften gedaan had het nog eens gezeik kunnen worden, waarom denk je dat niemand eerlijk is over dergelijke gebeurtenissen?

Omdat die mensen zomaar op je stoep staan terwijl ze misschien zelf thuis ook wel iets verkeerds hebben.

Ik moet ze gewoon niet, en dat zeg ik eerlijk.

Maar TO zal geen problemen met ze krijgen dat zei ik er ook bij, omdat ze precies doet wat ze verwachten van haar.

Bij hem weg gaan.
Dus is het eigen schuld van jeugdzog dat de meeste vrouwen niks vertellen, en ook voor de politie, dat niemand er eerlijk meestal over is, daar maken ze het zelf naar vind ik.

Misschien klinkt het krom, maar zo denk ik er over.

Maar het gaat nu niet om mij, en mn mening..maar om TO

Ik hoop dat je snel een woning zult krijgen, of dat hij snel weg gaat zodat jij een normaal leven op kunt bouwen.

Ik vroeg me af of je uit de smsjes haalde dat ze zwanger was??
Wat een raar verhaal.
Nou, ik vind het ook een raar verhaal. Je man heeft misschien al een buitenechtelijk kind en er is er nog eentje op weg? Dat is toch niet zo vreemd dat mensen dat een raar verhaal vinden? Ik begrijp ook niet hoe iemand dat kan doen; een relatie, trouwen, kinderen, echt een gezin opbouwen en opeens poef. Blijkt ie niet alleen een ander te hebben, maar daar ook nog eens kinderen mee te hebben. Maar jullie hebben geen woord meer gewisseld sinds de laatste confrontatie en de baas van je man heeft jou uit het pand laten zetten. Ik vind het ook allemaal erg vreemd.
Ik denk dat relatietherapie beter is, en luister eens dan naar wat ie je echt wilt vertellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven