Mode & Beauty alle pijlers

Mooi horloge?

20-05-2012 22:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een mooi horloge. Een eyecatcher, maar wel voor dagelijks gebruik. Geen ordinaire poespas... Ik heb er 200-250 euro voor over. Welke hebben jullie, of op welk model zijn jullie verliefd? Misschien kan ik zo wat ideeën op doen

Ik had al wel bij modellen van Michael Kors gekeken. Erg mooi moet ik zeggen!
Ik heb twee Fossil horloges en daar ben ik erg blij mee. 1 met een leren bandje en 1 met een metalen bandje.
Ik heb die M.K. ook even bekeken en vind die een beetje patserig en groot. Erg veel knopjes ook, maar een paar modellen vind ik wel in een mooie kleur en iets minder vaak voorkomend.

Heb zelf lange tijd Danish Design heel mooi gevonden. Die zijn vergeleken bij Michael Kors erg strak en eenvoudig. Ze hebben ook een paar chroom en die zijn flink afgeprijsd. Ik vind die wel een beetje in stijl van Michael Kors. Ik heb mijn huidige horloge al behoorlijk wat jaren en zou zo ook niet weten wat ik echt mooi vind. Ik geef toch de voorkeur aan dat wat ik nu heb. Misschien eentje in een andere kleur.

Ik ga dit topic even volgen, denk ik.
Ik vind de horloges van Esprit ook mooi. Iets lagere prijs klasse.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb twee metalen horloges van Esprit. Ik draag ze allebei graag dus ik wissel geregeld. De ene is metaalkleurig, in een strak model met een cijferloze wijzerplaat en de andere is roodgoudkleurig en heeft een opengewerkt bandje.
Ik draag al jaren een witgouden Omega Constellation. Bevalt me tot op heden erg goed. Mensen zijn vaak verbaasd dat ik "maar" 1 horloge heb maar ben niet zo'n horloge freak.
Esprit en danish design zijn mijn favorieten. En voor erbij in de zomer lekkere flutdingen met bloemetjes en zo.
Ik heb er een van Danish Design en een van Guess Collection. Tijdloos qua stijl.
Ik heb sinds kort een rosé-gouden Michael Kors, en ben er heel blij mee!
Ik heb zoiets van Esprit horloge

Alleen iets breder en op de 12, 3, 6 en 9 zit een steentje. Kan deze niet vinden op internet. Maar deze lijkt er het meeste op.
Ik heb deze, sinds ik hem heb draag ik eigenlijk mijn andere horloges niet meer. Ik geloof dat hij toen 225 euro kostte.

Hij heeft een parelmoerenplaat en de band is halfmat/ half glimmend. Ik ben er erg blij mee !

Ik heb deze van Michael Kors!!! Afgelopen kerst voor mezelf gekocht en ben er nog steeds heel blij mee. Ik ben overigens wel een horlogefreak, dus hij is er één van de velen in mijn collectie. Deze is wel groot en zwaar en valt erg op. Maar hij is heeeeeel mooi!

http://www.zappos.com/multiview/7880475/302763
Die twist van MK is leuk.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

heb die roze gouden en ben er ook super blij mee.

Je kunt bij www.netcart.nl kijken onder juwelen geloof ik.

erg handig.
Hier ook een Fossil horloge. Nog altijd erg blij mee!
Ik heb een Breil, al een ouder model. En een Max, die ik dagelijks draag.

Het is een behoorlijk groot horloge.

En ik spaar al een tijd voor een echte U-boat.
Ik vind deze wel leuk: http://i1.ztat.net/catalog/NI/35/1F/00/71/05/NI351F007-105@1.1.jpg maar twijfel. (Gevonden bij Zalando.)
http://www.boumanonline.n ... 16685/?MF=9&MV=1322&F=862

Dit horloge vind ik nog steeds prachtig, ziet er alleen niet uit bij mijn miezerige polsje. Helaas...
Ik vind Guess, Fossil en D&G altijd mooi qua horloges. Maar loop eens gewoon een juwelier of De Bijenkorf in zou ik zeggen.
Pumps_italiaans schreef op 29 mei 2012 @ 17:13:

Ik vind deze wel leuk: [afbeelding] maar twijfel. (Gevonden bij Zalando.)
:love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven