heul goed restaurant

18-05-2012 12:52 112 berichten
Vanwege een ziekte heb ik op het moment een heel streng dieet. Over een poosje mag ik weer alles eten en dan wil ik graag een keer (of meerdere) uit eten gaan naar een heel goed restaurant. Prijs en afstand maakt even niet uit, als het maar heel lekker eten is!

Wat raad je me aan?

ps. en ook omdat het gewoon leuk is ervaringen over restaurants te delen
Alle reacties Link kopieren
Edit: alleen de deserts zijn wat saai. Als je dan toch n lekker desert wilt:

http://www.cafebrix.nl/

En dan de stickey toffee met ijs.

Kan je trouwens ook wel lekker happen.

Is leuk om alle kleine hapjes te bestellen. En alles proeven.
Ziet er ook goed uit Miss!

weet jij ook een plek waar je echt goed Indonesisch kan eten?
Ja, als je in Amsterdam bent. Aan t begin van de bloemenmarkt zit een klein Indonesisch restaurantje. Van af t koningsplein, rechts. Je moet er n klein trapje voor af. Weet even niet hoe hij heet.

Maar daar hebben ze super lekkere nasi udang! (garnaal)

Sama sebo is leuk, gezellig. En leuk personeel
quote:scheelschaapje schreef op 18 mei 2012 @ 15:59:

Het El Bulli boek heb ik gezien, leuk, maar er worden geen geheimen in prijs gegeven (en dat is wat we willen natuurlijk)

Jullie worden bedankt ttrouwens, bijna iedereen komt met een ander restaurant, dat maakt kiezen niet echt makkelijker Belachelijk boek, ik heb het in handen gehad en ik vond het een aanfluiting. Aardappelpuree uit een pakje, ik vind het gewoon een belediging voor de culinair geinteresseerde lezer. Dat was echt even cashen op naam van El Bulli.
quote:mienbillekesjeuken schreef op 20 mei 2012 @ 15:04:

[...]

Belachelijk boek, ik heb het in handen gehad en ik vond het een aanfluiting. Aardappelpuree uit een pakje, ik vind het gewoon een belediging voor de culinair geinteresseerde lezer. Dat was echt even cashen op naam van El Bulli.Huh? Zitten er recepten in met aardappelpuree uit een pakje??? (Hebben we het over hetzelfde boek??)
Ja, deze toch:

Oh, en als je dan in Maastricht nog een keer moet eten omdat je niet 2 avonden bij Beluga terecht kunt: Il y a op de Koestraat. Geweldig leuk zaakje, bijzonder gezellige gastheer, erg lekker eten (Mediterraan/Portugees) en hopen fijne wijn per glas. Erg, erg leuk.
nee, Mienbilletjes, het is een ander boek dat we bedoelen

was Zwetsheul hier al genoemd? dat schijnt ook heel goed te zijn. ik moet ergens een sponsor vinden om al die restaurants uit te proberen

zijn er in die sjieke restaurants eigenlijk nog regels wat betreft fooien? normaal geef ik altijd naar gelang ik het goed vond of 15%, is dat in een sterren restaurant hetzelfde?
Librije's zusje is ook een aanrader en heeft 2 sterren!
C'est ca in Utrecht kan ik ook aanraden. Slechts 1 keer gegeten, maar mjammie, echt heerlijk. Nog maar een keer gaan voor we verhuizen!
15 tot 20% kreeg ik gemiddeld.(20% gaf de gemiddelde toerist vaak)

Volgens mij 10 tot 15% normaal.
Savelberg in Voorburg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven