Glossy Box - wie?
dinsdag 22 mei 2012 om 07:57
dinsdag 22 mei 2012 om 08:00
Ik heb de Amerikaanse birch box. Ook heb ik de eerste editie van de Amerikaanse glossybox ontvangen. De birchbox was wel aardig, de glossybox had o.a. een full size nagellak van OPI, die geïnspireerd was op Nederland, de naam was 'kiss me on my tulips' 
Ik ga trouwens geen abonnement nemen op de glossybox (deze had ik gewonnen bij een emailactie) want die gaat $21 kosten, vind ik toch echt te veel.
Ik ga trouwens geen abonnement nemen op de glossybox (deze had ik gewonnen bij een emailactie) want die gaat $21 kosten, vind ik toch echt te veel.
dinsdag 22 mei 2012 om 08:04
Er is vanaf augustus ook een fashionbox. 14,95 en dan 6 dingen, beauty en fashion (accesssoires als sieraden, kadobonnen etc).
www.fashionbox.nl
www.fashionbox.nl
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
dinsdag 22 mei 2012 om 08:08
Ik wil me ook eens aanmelden voor een box, de blendbox, en dan het cadeauabonnement voor 3 maanden, krijg ik een foutmelding bij het bestellen :-S
Dat is toch geen lekker begin.
Dat is toch geen lekker begin.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 22 mei 2012 om 08:18
Oh is dat het, stond niet in hun mail die ze hadden verstuurd.
Dan probeer ik 't dan nog een keer.
Hoop wel dat ze het verder wat handiger doen hoor, anders zit je er maar mooi 3 maanden aan vast. Maar mijn theorie is dat ze die eerste maanden toch abonnees willen werven dus dat ze de eerste maanden wel zorgen voor een mooie box.
Dan probeer ik 't dan nog een keer.
Hoop wel dat ze het verder wat handiger doen hoor, anders zit je er maar mooi 3 maanden aan vast. Maar mijn theorie is dat ze die eerste maanden toch abonnees willen werven dus dat ze de eerste maanden wel zorgen voor een mooie box.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
dinsdag 22 mei 2012 om 08:30