Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
quote:Kerplunk schreef op 21 mei 2012 @ 15:11:

Ik denk toch wel dat het MAC is, omdat de MAC pro store (dus niet shop-in-shop)alleen maar op die ene locatie zit in Nederland en zo ongeveer iedere beauty-addict bij de Heiligeweg gelijk aan de MAC pro store denkt. En L'occitane zit op meerdere locaties in Nederland met een eigen winkel. Maar ja, misschien is dit alleen wishful thinking.

Mijn vriend zucht nu al iedere maand omdat ik 2 boxen per maand krijg en ik al bergen met beautyspullen heb, dus ik schaam me een beetje om de Blendbox erbij te nemen. Maar ja, als er iets van MAC inzit wil ik eigenlijk wel. L'occitane vind ik een erg fijn merk, maar heb er al best veel van en bovendien is dat toch minder speciaal dan MAC vind ik.Je uitleg klinkt goed waarom het toch MAC zou moeten zijn. Ik denk dat ik het gokje voor die 10 euro maar ga wagen. Het is deze maand toch vakantiegeld maand
quote:Kerplunk schreef op 21 mei 2012 @ 15:03:

[...]

Wow, ik viel je niet aan dus ik vind het niet nodig om mij lomp te noemen. Ik vroeg alleen of je van gedachten veranderd was omdat het erop leek dat je eerst een andere mening had, dat kon ik me nog goed herinneren omdat ik jouw mening toentertijd opvallend vond. Maar bedankt voor je duidelijke uitleg. We verschillen gewoon van mening over wat klantenservice is, is toch niet erg?

Ik noem jou niet lomp, ik vond je reactie erg lomp overkomen. Maar dat was niet zo bedoeld, begrijp ik. Excuses.

Begrijp me niet verkeerd; ik vind ze momenteel niet de schoonheidsprijs krijgen op het gebied van communicatie. Wat dat betreft zijn we het eens.

Maar ten tijde van het bericht wat ik van mezelf quote, namen ze tenminste nog wel de tijd om op bijna elk bericht op een normale manier te reageren. Maar dat is blijkbaar ook over...
Overigens denk ik dat het juist niet MAC is, waarom zou je het anders hebben over een 'keten' i.p.v. een 'winkel'?

Als MAC mee zou doen met een box zou ik hem wel bestellen, haha
Kan ik dit topic blokkeren denken jullie

Ik heb tot nu toe nog geen nieuwe box besteld... Hoe lang zou ik het nog volhouden?
valerie, ik begrijp je helemaal! Zand erover

terug naar Blendbox: het 'keten' versus 'winkel' gedoe is inderdaad verwarrend. Aan de ene kant kan een keten helemaal niet aan de Heiligeweg(of iedere andere weg) zitten: Een winkelketen is een winkelbedrijf met meerdere vestigingen verpreid over een gebied, en er zitten van geen enkele keten meerdere vestigingen aan de Heiligeweg. Dus die hele zin klopt al niet. Dus daarom hoop ik dat ze gewoon winkel bedoelen. Als ze toch keten bedoelen, dan weten ze niet zo goed wat een keten inhoudt, maar dan zou het heel goed toch L'occitane kunnen zijn (zij zijn meer een keten dan MAC). Grrrr....ik moet mijn brein er niet zo over kraken en gewoon eenmalig die Blendbox bestellen. En hopen dat mijn vriend het niet doorheeft
quote:KatVonDee schreef op 21 mei 2012 @ 14:39:

Same here Jas, ik twijfel omdat het zo`n chaos was zeg maar. Aan de andere kant, je weet niet wat er bij de andere boxen aan vooraf gegaan is. Feit blijft dat Blendbox hun box veel te vroeg aangekondigd heeft en daarmee hebben ze misschien zichzelf wel een beetje in de vingers gesneden.

Box 1 zou toch volledig uit make-up bestaan? Heeft L'occitane ook make-up? Ik bestel misschien box 1 wel omdat dat vaak wel een topper is en dan zeg ik daarna weer direct op, als dat kan?Kat ik sta er precies zo in als jij. Eerste box is 10 euro dussuh.... tja. (en toch ben ik ergens bang dat het een enorme domper wordt)
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Gaat het niet om Make-Up store trouwens?
Ik heb de glossybox weer besteld (moest andere cc doorgeven) ik dacht dat de blendbox sowieso alleen make-up zou zijn. Nouja beide merken aan de Heilligeweg vind ik leuk!
op twitter liet de blendbox een voorproefje zien van de inhoud, en er zit volgens mij oogschaduw in van makeupstore, en als ik het goed zag een lippenstift van mac de rest was niet goed te onderscheiden.
http://i50.tinypic.com/vo32c2.jpg

niet op klikken als je niet wilt weten wat er in de box zit!!!!!!!!!!!!!!!!
Twitter:

In de eerste Blend Box komen 3 fullsize producten. Morgen om 6 uur in de ochtend kun je bestellen.

Alleen voor Mac zou ik niet bestellen, zo bijzonder is 't eigenlijk niet. Je kunt het tegenwoordig ook gewoon online kopen.

@1970; de oogschaduw is van makeupforever.
Maar dat kan natuurlijk ook over meerdere boxen verdeeld zijn......
Hebben jullie in de glossybox wel eens meer dan 1 fullsize product gehad?
Ja, regelmatig.
Yep!
Ja, en in de Truly Yours ook. Laatste keer zelfs 3.
Zo, veel gekletst! Ik heb de email ook gehaden kom ook zwaar jn de verleiding. Maar op een of andere manier spreekt de blendbox mij minder aan...

Maar er zit wel iets van Mac in..maar dat is een lippenstift en zoveel draag ik dat niet. Ik heb nog die mooie van pupa uit de beautybox. Ik denk dat ik maar oversla dit keer. ( denk ik)
Ik twijfel ook heel erg... Heb de mail ook gehad maar vind het zo matig dat hier taalfouten in staan. Als professioneel bedrijf vind ik dat echt niet kunnen.

Ik ben wel erg benieuwd of er daadwerkelijk een lipstick van MAC in zit, dat zou ik wel erg leuk vinden. De lipstick op de foto die hier voorbij kwam leek alleen niet op een MAC lipstick! Maar met die hint over de Heiligeweg moet het haast wel MAC zijn gezien ze anders heel veel mensen al teleur stellen bij de eerste box..

Hmm misschien ga ik hem toch 1x bestellen
Blendbox gaat nu om 9 uur online? Ik blijf het vreselijk vaag vinden allemaal.
Inderdaad Jas, anders zouden mensen te vroeg op moeten staan......

Volgens twitter.
Jaja.

Nog maar even een nachtje over slapen....
Slecht al die taalfouten en rare manier van omgaan met de hele start... Straks stellen ze al meteen veel mensen teleur. Vind trouwens de hele gang van zaken dat alle boxen nu opeens allemaal hints geven ook wel apart.
Bij TY zie ik nu geen hints? Was de vorige keer ook wel heel erg met die hints, ik vind het beter zo zonder hints. (of heb ik hints gemist?)
no___ schreef op 28 maart 2012 @ 15:42:

[...]

Dat zou veel beter zijn inderdaad.

Ik had gehoopt dat ze rekening zouden houden met je beautyprofiel maar ik begrijp ook wel dat dat een megaklus zou worden.

Misschien zou je hier het e.e.a. kunnen ruilen? Ik krijg regelmatig kleuren (zoals die nagellak) waar ik niet mee gezien wil worden. Als ik daar andere mensen blij mee kan maken...
Op makeupalley.com zou je kunnen ruilen.
Ik heb inmiddels al geruild met een forummer, Emmy :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven