Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb besloten hem niet te bestellen. Ik vind het te vreemd hoe ze omgaan met het lanceren van de website en heb er geen vertrouwen in dat ik alleen deze box kan bestellen en daarna kan opzeggen.

( ik ga er vast spijt van krijgen......)
Ik wilde net de Blendbox bestellen, maar bij het afrekenen kreeg ik een foutmelding. Heb het nog een keer geprobeerd, maar de doorschakeling naar iDeal werkt bij mij niet.

Heb vandaag verder geen tijd om te bestellen en aan het eind van de dag zal ie wel op zijn, dus helaas.
Ik heb ook besloten om hem niet te bestellen. De hele gang van zaken geeft mij weinig vertrouwen plus het feit dat ik graag over wil stappen op wat natuurlijke cosmetica vandaar zeg ik ook nee.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik heb de Amerikaanse birch box. Ook heb ik de eerste editie van de Amerikaanse glossybox ontvangen. De birchbox was wel aardig, de glossybox had o.a. een full size nagellak van OPI, die geïnspireerd was op Nederland, de naam was 'kiss me on my tulips' ;-)

Ik ga trouwens geen abonnement nemen op de glossybox (deze had ik gewonnen bij een emailactie) want die gaat $21 kosten, vind ik toch echt te veel.
Er is vanaf augustus ook een fashionbox. 14,95 en dan 6 dingen, beauty en fashion (accesssoires als sieraden, kadobonnen etc).

www.fashionbox.nl
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ik wil me ook eens aanmelden voor een box, de blendbox, en dan het cadeauabonnement voor 3 maanden, krijg ik een foutmelding bij het bestellen :-S

Dat is toch geen lekker begin.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
bij mij precies zo, Gamayun
De Blendbox zou je toch ook pas vanaf 9 uur kunnen bestellen?
Oh is dat het, stond niet in hun mail die ze hadden verstuurd.

Dan probeer ik 't dan nog een keer.

Hoop wel dat ze het verder wat handiger doen hoor, anders zit je er maar mooi 3 maanden aan vast. Maar mijn theorie is dat ze die eerste maanden toch abonnees willen werven dus dat ze de eerste maanden wel zorgen voor een mooie box.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Dat hebben ze bekend gemaakt via hun twitteraccount, las ik hier gisteren.
Wat ik me alleen afvraag, op de site van Blend Box is nu een plaatje te zien, en daarop zijn produkten volledig te zien, en het lijkt dus op het hele plaatje van de eerdere sneak preview. Lijkt me toch niet dat ze van te voren al laten zien wat er in zit?
o vandaar. Ik heb geen twitter.
Ik heb hem besteld!

Na het bestellen kreeg ik een mail dat ze momenteel nog niet maandelijks kunnen incasseren dus of je hem elke maand opnieuw wilt bestellen... Beetje apart, maar goed dat scheelt weer een keer opzeggen!
Die fashionbox lijkt me ook leuk!
Bij mij doet de site het niet meer :(
Blendbox echt bestellen kan pas om 9 uur, dan gaat het betalingssysteem live.
Het is nog geen 9 uur ;-)

Inmiddels dus wel, maar was reactie op lily ;-)
Goed, 9 uur geweest en ik zie niks, great!
Het is 9 uur en de complete website ligt er uit. Als het nu al zo crap werkt dan hoef ik die hele box niet eens meer. :S
KatVonDee schreef op 22 mei 2012 @ 09:01:

Goed, 9 uur geweest en ik zie niks, great!
Oh dus het ligt niet aan mij :smile: ik zie ook niets gewoon hetzelfde wat al heel de tijd op de site was
Ik krijg nog steeds dat 'hou me op de hoogte' scherm.
BlendBox ‏@Blend_Box

Nog een klein moment, we gaan zo live! Hopen niet op overbelaste server
nou dat is dus wel het geval.
Daar ben ik ook bang voor, ghehe!
Ik was erin!

En er weer uit.

Paupers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven