Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Zo ook hier besteld, ben benieuwd!
Ik kreeg 2x bij het kiezen van de bank een foutmelding dat m`n betaling niet verwerkt kon worden. Logisch, want zover was ik nog helemaal niet, haha.

Maar toen kwam ik er door bij poging 3, betalen ging goed, bevestiging ging goed. Maar nu staan er in m`n account 3 bestellingen, waarvan die ene goede op 'verwerken'.

Ik hoop niet dat ik straks een betalingsherinnering krijg voor die andere 2. Heb ze al even een e-mail gestuurd.
nou staat er op twitter dat je een screenshot van je betaling moet doorgeven wat is een screenshot weten jullie dat?
1970, hoe staat de bestelling in je account, als geannuleerd?
Nee er staat helemaal geen bestelling in,toen ik klaar was met ideal betaling drukte ik op bestelling afronden en toen kreeg ik betaling mislukt probeer opnieuw.

ik heb eerst gekeken op rekening en het was er wel vanaf.
Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat komen, met de bestellingen.

Maar wat denken jullie, de foto op de site van BlendBox, zou dat een foto van de te verzenden box zijn, omdat het dezelfde is als van de Sneak Preview? Of is dat gewoon om mij hebberig te maken?
Volgens mij is dat gewoon de reclamefoto die ze altijd al hadden.
1970 schreef op 22 mei 2012 @ 11:05:

Nee er staat helemaal geen bestelling in,toen ik klaar was met ideal betaling drukte ik op bestelling afronden en toen kreeg ik betaling mislukt probeer opnieuw.

ik heb eerst gekeken op rekening en het was er wel vanaf.
Dan moet je inderdaad een screenshot naar 'info@blendbox' mailen. Als je een gewone Windows computer hebt dan neem je het scherm van internetbankieren waarin de details van de betaling staan en druk je de PrtScn toets op je toetsenbord in (rechts op je toetsenbord, boven de pijltjes van links/rechts/boven/onder). Vervolgens open je Paint o.i.d. en plak je het screenshot. Opslaan als .JPG en dan toevoegen aan je e-mail.
zo te zien is het inderdaad de foto die op twitter stond
Ben de deur uitgeweest, teruggekomen en meteen de box besteld. En mail van ideal, dus dat is gelukt! Krijg je van blendbox ook iets van een bevestiging?
KatVonDee schreef op 22 mei 2012 @ 11:12:

[...]

Dan moet je inderdaad een screenshot naar 'info@blendbox' mailen. Als je een gewone Windows computer hebt dan neem je het scherm van internetbankieren waarin de details van de betaling staan en druk je de PrtScn toets op je toetsenbord in (rechts op je toetsenbord, boven de pijltjes van links/rechts/boven/onder). Vervolgens open je Paint o.i.d. en plak je het screenshot. Opslaan als .JPG en dan toevoegen aan je e-mail.
Bedankt ik zal het mijn man maar laten doen want als ik het doe komt het niet goed |-) ik ben met computers zo'n muts
lilyofthevalley schreef op 22 mei 2012 @ 11:16:

Ben de deur uitgeweest, teruggekomen en meteen de box besteld. En mail van ideal, dus dat is gelukt! Krijg je van blendbox ook iets van een bevestiging?
Ja, als je het betaalproces volledig afgerond hebt, na je iDeal moet je nog op verder klikken, of op akkoord ofzo.
Ok, ik heb 'em. Niets in account te zien, maar wel bevestigingsmail en afgeschreven bedrag.

Jammer, want ik wilde eigenlijk die drie maanden voor 30 euro, maar dat ging dus niet meer.
Wat gaat het raar bij iedereen!

Ik heb gewoon 1x en dan zie ik daarna wel of ik vaker wil!
Ik durf hem na al deze verhalen niet meer te bestellen.
Ik laat het maar even rusten en hoop dat ik snel antwoord krijg. Kan niet zo goed tegen dit soort dingen haha, als alles fout gaat.

Beautybox wordt deze week verzonden.
Als deze beuatybox tegenvalt denk ik dat ik 'em weer ga opzeggen. Wellicht vervangen door de fashionbox :D
Fashionbox?
Inloggen is niet meer mogelijk en onder 'Inloggen of een account aanmaken' staat ineens 'POEPJE' . Lijkt me niet goed ;)

Ik hoop niet dat iemand die site zit te hacken van Blendbox.
KatVonDee schreef op 22 mei 2012 @ 11:54:

Inloggen is niet meer mogelijk en onder 'Inloggen of een account aanmaken' staat ineens 'POEPJE' . Lijkt me niet goed ;)

Ik hoop niet dat iemand die site zit te hacken van Blendbox.
Waaaaat? Ik heb echt zelden zoiets onprofessioneel meegemaakt, OMG!! 8-O Wat een blamage die Blend box!!!
Ja, dat heb ik dus getweet naar die lui van Blendbox, maar tot nu toe nog geen reactie.
Het gaat echt niet goed.

ik heb voor negenen geprobeerd dat cadeau abo van 3 mnd te bestellen, lukte dus nog niet. Staat nu echter wel bij 'mijn orders', maar ik heb 'm helemaal niet betaald. Ik denk dus ook niet dat ze 'm verwerkt hebben.

Mail over gestuurd.

Ik kon weer even inloggen (kwam eerst de site niet op), maar als ik nu probeer te bestellen krijg ik

* This product is currently out of stock.

Dus ik denk dat ik ernaar kan fluiten. Heb er ook geen zin meer in, met hun amateuristische gedoe.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Oef wat een gedoe bij blendbox.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Hij is nu uitverkocht, maar ze gaan kijken of dat wel klopt, omdat er zoveel mis is gegaan.

Ook ben ik er inmiddels achter dat de foto die is gebruikt voor de sneak preview en nu dus op de home page staat een foto van een of andere blog is, en dus waarschijnlijk niks zegt over de inhoud van de box. Jammer.
'POEPJE' staat nog steeds op de website, wat erg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven