duurder fornuis gekregen..
dinsdag 22 mei 2012 om 12:08
Ha, graag advies over het volgende. Ik heb een bepaald type fornuis gekocht en die is vandaag geleverd. Maar bij betere inspectie bleek dat het een ander en duurder type is. En mooier 
Nu is mijn vraag, kan ik beter geen slapende honden wakker maken of moet ik toch even bellen om te vragen of dit wel klopt? Is het fornuis als die eenmaal geleverd is en ervoor getekend is van mij, of moet ik toch roomser dan de paus even bellen?
Bedankt!

Nu is mijn vraag, kan ik beter geen slapende honden wakker maken of moet ik toch even bellen om te vragen of dit wel klopt? Is het fornuis als die eenmaal geleverd is en ervoor getekend is van mij, of moet ik toch roomser dan de paus even bellen?
Bedankt!
dinsdag 22 mei 2012 om 12:12
Had je gebeld als het fornuis niet het exemplaar was dat je had besteld, maar dat het een goedkopere variant was?
Ik zou me rot schamen als ze me morgen opbellen en zeggen 'mevrouw, u heeft een ander fornuis gekregen dan u heeft besteld, maar dat was u ongetwijfeld nog niet opgevallen he?
Ik zou me rot schamen als ze me morgen opbellen en zeggen 'mevrouw, u heeft een ander fornuis gekregen dan u heeft besteld, maar dat was u ongetwijfeld nog niet opgevallen he?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

dinsdag 22 mei 2012 om 12:15

dinsdag 22 mei 2012 om 12:46
Ik denk dat het voor hun ook duurder is om deze weer te laten halen, nieuwe te bezorgen etc. Grote kans dat ze het er zelf bij laten zitten.
Zelf ben ik ook altijd heel eerlijk, maar als ik dit van jou nu lees denk ik, meid, laat zitten. En als er later iets mee is dan heb je gewoon garantie, neem ik aan.
Zelf ben ik ook altijd heel eerlijk, maar als ik dit van jou nu lees denk ik, meid, laat zitten. En als er later iets mee is dan heb je gewoon garantie, neem ik aan.
dinsdag 22 mei 2012 om 12:55