Themafeestje - ideeën kostuum
dinsdag 22 mei 2012 om 15:21
Ik heb binnenkort een feestje met als thema 'Science Fiction' - denk aan Startrek / Starwars / Aliens / Robots (staat erbij in de uitnodiging). Nu heb ik echt helemaal niets met dit thema en heb dus geen idee hoe ik me enigzins kan verkleden/aankleden.
Ik hoop dus dat jullie ontzettend leuke ideeën hebben, eventueel met plaatjes en waar ik in hemelsnaam zo'n pakje kan scoren
Het enige wat ik ik zo snel terug kan vinden voor een vrouw was Prinses Leia, maar ik ben dus bang dat elke vrouw daar zo'n beetje op uitkomt en ik vind iets origineels wel zo leuk.
Ik hoop dus dat jullie ontzettend leuke ideeën hebben, eventueel met plaatjes en waar ik in hemelsnaam zo'n pakje kan scoren
Het enige wat ik ik zo snel terug kan vinden voor een vrouw was Prinses Leia, maar ik ben dus bang dat elke vrouw daar zo'n beetje op uitkomt en ik vind iets origineels wel zo leuk.
dinsdag 22 mei 2012 om 15:24
dinsdag 22 mei 2012 om 16:02
dinsdag 22 mei 2012 om 17:55
dinsdag 22 mei 2012 om 21:30
Wat een geweldig leuke ideeen zitten ertussen... maar een alu-hoedje dus
Nou dat moet iig wel te fabriceren zijn. Mss nog een kort hoepeljurkje van aluminiumfolie erbij en ik ben klaar.
Die witte jurk vind ik ook wel heel gaaf, maar is mij iets te duur voor een feestje. Eens kijken of je zoiets ook ergens kunt huren en anders idd zelf namaken van een witte jurk (laken?).
Bedankt voor het meedenken alvast, strak en zilver staat nu dus bovenaan het lijstje...
Die witte jurk vind ik ook wel heel gaaf, maar is mij iets te duur voor een feestje. Eens kijken of je zoiets ook ergens kunt huren en anders idd zelf namaken van een witte jurk (laken?).
Bedankt voor het meedenken alvast, strak en zilver staat nu dus bovenaan het lijstje...