Mode & Beauty alle pijlers

Sollicitatie uitslag

22-05-2012 11:41 13 berichten
Hoi allemaal,

Ik heb begin vorige week een tweede sollicitatiegesprek gehad en ze gaven tijdens dat gesprek aan dat ik uiterlijk maandag (gisteren dus) de uitslag zou krijgen. Dit in verband met Hemelvaart. Nu heb ik gisteren niets gehoord en heb aan het einde van de middag gebeld. De secretaresse vroeg of het goed is dat zij mij zouden terugbellen.

Nu heb ik nog steeds niets gehoord en ik ben natuurlijk wel erg benieuwd. Wil de baan erg graag etc. Wanneer is het gepast om weer te bellen? Wil ook niet te ongeduldig/opdringerig overkomen.

Bedankt alvast.
Oh ik zie dat ik hem verkeerd heb geplaatst, ik weet niet of ik dit nog kan veranderen?
Ik zou vandaag weer bellen. Gewoon laten zien dat je graag wil... Is volgens mij niet opdringerig...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog even wachten. Het is niet netjes dat ze je nog niet hebben gebeld, maar als je nu teveel druk uitoefent zijn ze misschien al snel klaar met je. Bel einde van de dag nog eens zou ik zeggen, of morgenochtend. De truc is om te laten merken dat je bovenop je zaakjes zit maar niet op een pusherige manier.
Ik zou ook vandaag bellen. Einde vd middag, zodat zij wel nog tijd hebben terug te bellen, mochten ze dat van plan zijn.

En dan misschien vragen naar degene met wie je het gesprek had? En anders vragen wanneer hij/zij weer te bereiken is.
Ik vind het best wel slordig van de organisatie dat je gisteren niet teruggebeld bent. Gaf de secretaresse aan wanneer je ongeveer teruggebeld zou worden?

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat 'hoort' wat betreft het opnieuw bellen en vragen naar de uitslag van de sollicitatie, maar ik kan me goed voorstellen dat je graag de uitslag wilt.

Ik zou denk ik aan het eind van de middag of morgenochtend terugbellen met de vraag of er al meer bekend is over de sollicitatie, maar misschien is dat te vroeg; ik ben niet zo geduldig :-)

In ieder geval succes met wachten en ik hoop dat je de baan krijgt!
ik zou gewoon bellen. Als je het niet geworden bent, ben je het niet en als je het wel geworden bent, gaan ze dat vast niet terugdraaien vanwege je telefoontje.
Bedankt voor de reacties.

@lushcooking, ik merk ook dat ik niet zo geduldig ben en het liefst nu al bel. Of het nou goed of slecht nieuws is, ik wil het graag weten, want nu blijft het maar door mijn hoofd spoken en kan ik moeilijk aan de andere dingen beginnen die ik nog moet doen.

Ik denk dat ik nog even afwacht en dan weer aan het eind van de middag of morgenochtend bel, zoals de meesten van jullie ook suggereren.
Starshine schreef op 22 mei 2012 @ 11:48:

ik zou gewoon bellen. Als je het niet geworden bent, ben je het niet en als je het wel geworden bent, gaan ze dat vast niet terugdraaien vanwege je telefoontje.
Ja, dit is ook wel weer waar.
Gewoon bellen! Vind het ontzettend slordig van ze dat ze hun eigen afspraken niet nakomen.

En als je het niet geworden bent, vraag dan naar de reden en laat je niet afschepen :)

Ik duim voor je!
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Heb gebeld, maar ik hoor het pas aan het einde van de week, want ze hebben deze week toch nog 2 gesprekken en dat waren ze vergeten te zeggen tegen mij. Nog even afwachten dus.. ben benieuwd naar wat er uit gaat komen, het duurt wel lang zo.
Pffff... O_o
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
Ben het helaas niet geworden, te weinig ervaring! Heel jammer, was een mooie kans geweest.

Ben wel blij dat ik het nu eindelijk weet, kan ik me op andere dingen focussen. :sun:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven