Entertainment alle pijlers

Eurovision 2012

14-05-2012 19:18 3663 berichten
Alle reacties Link kopieren

Over 2 weken mag onze Joan ons vertegenwoordigen in Baku, hoogste tijd voor een topic!

Wat gaat het dit jaar worden? Ik heb stilletjes de hoop opgegeven dat we de finale halen eerlijk gezegd. In Nederland snappen we het misschien wel ondertussen, het hele indianen gedoe maar als je een liedje moet uitleggen kan het nooit een goed teken zijn (naar mijn mening).

Dat mag de pret niet drukken! Het wordt wederom een groots festijn met toppers en flops en alles wat ertussen in zit.

Ik denk persoonlijk dat Zweden weer met de eerste plaats aan de haal gaat.

Hun inzending: Zweden 2012

En laten we vooral niet de oma's uit Rusland vergeten....dat mag niet winnen hoor

Rusland 2012

Nog meer inzendingen:

Cyprus (gaat ook hoge ogen gooien denk ik) Lala Love

Noorwegen is het net niet voor mij:

Tooji

België, mooie stem maar ik sukkel in slaap hiervan: Iris - België

Afijn wie kijkt er mee?
Gaan we nu rellen?
Paddle schreef op 22 mei 2012 @ 22:59:

Nederland zal er niet geraken als ik zo de finalisten zie.
Nah, deze zijn bijna allemaal slecht, Nederland maakt wel een goede kans dan hoor. Is NL ook niet denderend.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh ok thnx
Tot donderdag allemaal!
Veel plezier donderdag!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik mag donderdag ook stemmen. Zal ik voor Nederland stemmen? X-D
Sabeltandcavia schreef op 22 mei 2012 @ 23:00:

Leil, je hebt toch geen leven? Op donderdag?? Dat kan niet hoor @-(
Misschien. Werkgerelateerd, dat telt niet als leven toch?
It's u and me, and lalalalalalalalalaaaaa

http://static.depers.nl/beeld/w440/2012/201202/20120227/0.joan.franka.335.jpg
Whahahahahaha

Tot donderdag allemaal

Twas weer gezellig!
galadriel schreef op 22 mei 2012 @ 23:04:

It's u and me, and lalalalalalalalalaaaaa

[afbeelding]
:rofl:
waarom doen ze nog zo'n voorronde?

Ik zag de uitslag:

Roemenië, Moldavië, Ijsland, Hongarije, Denemarken, Albanië, Cyprus, Griekenland, Rusland en Ierland zijn door...Oostblok & scandinavische landen,waar het festival heel erg leeft en Griekenland en Cyprus,die elkaar zoveel punten geven,dat ze altijd door zijn...

Nederland maakt donderdag geen enkele kans.
Nah, Rusland gaat winnen zo te zien, mijn FB ontploft zowat van enthousiasme.

Ik heb zitten slapen of zo want ik had helemaal niet door dat er gisteren een voorronde was. Ik zat tot elf uur buiten.
Slim van de Grieken om een zelfde soort nummertje in te zetten als in 2005 toen Helena Paparizou won met 'number one'.
Sorry hoor, ben ik nog een keer.

Ons nummer, van de, vast en zeker schat van een Joan, vind ik niet leuk. Hopelijk betekent dat dat we dit jaar wél doorgaan want nummers die ik prachtig vond gingen niet door.

Ik ga vast een stukje hopen.
Mijn pa vindt het een leuk liedje. Dat zegt genoeg.
Het zegt genoeg dat het hele liedje totaal niet blijft hangen bij mij ;-)
Het niveau is dit jaar wel erg laag hoor.
Star schreef op 23 mei 2012 @ 09:59:

Het zegt genoeg dat het hele liedje totaal niet blijft hangen bij mij ;-)
Ik vind het echt lelijk. En dat heb ik sinds het amechtige 'shine' niet meer gehad.
Ik denk dat we volgend jaar naar Rusland gaan ben ik bang.

Ik snap niet dat albanie door is met dat mens met die mand op haar hoofd en die plankdrager om haar oor die een partij aan het schreeuwen is. Vlg jan en co is dat door de vakjury gekozen.

Volgend jaar graag Korn en Rammstein naar het festival, effen de boel even losgrunten en brullen :)
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Ik vond Albanië ook echt niet leuk. Bij Rusland zei mijn vriendin: "Lijkt wel Kabouter Plop". Zelf vond ik Moldavië leuk. Ben benieuwd hoe Joan het morgen doet. Ik vind het een mooi en lief liedje.
Het enige liedje dat ik gezien heb was Albanie en dat vond ik echt afgrijselijk, wát een gekrijs.

En het is nog door naar de finale ook....

Als dit het niveau aangeeft, kijk ik dit jaar wederom niet naar de finale.
Lees net dat Johnny Depp is geadopteerd door een indianenstam vanwege een rol in een film. Dus alles is mogelijk voor onze Joan als ze gaat winnen!

Heb er al helemaal zin in, ze gaat in een blauwe jurk, dus hopelijk wordt het geen kruising tussen Jomanda en Klukkluk, maar ik ga hoe dan ook juichen!
clandestina schreef op 23 mei 2012 @ 15:00:

Lees net dat Johnny Depp is geadopteerd door een indianenstam vanwege een rol in een film. Dus alles is mogelijk voor onze Joan als ze gaat winnen!

Heb er al helemaal zin in, ze gaat in een blauwe jurk, dus hopelijk wordt het geen kruising tussen Jomanda en Klukkluk, maar ik ga hoe dan ook juichen!

Klukkluk, hahaha!

Jan de Hoop grapje vanochtend:

-hopelijk komt Joan aan ""winnen toe, ugh"-

Ik kan er geen zinnig woord over zeggen, heb het liedje nog nooit gehoord. Ze is als derde, ik zap wel af en toe over van The Mentalist.
Ik kijk ook! :)

Heb de hele week het liedje al in m'n hoofd! (niet dat ie zo super is, maar blijft wel hangen...)

Vind de inzending van Nederland van dit jaar in ieder geval stukken beter dan die van de afgelopen jaren.

Tot vanavond!
Present alvast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven