Gek van mijn ex...

23-05-2012 09:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help, ik word gek van mijn ex. 10 maanden geleden is het uit gegaan. Al die tijd heeft hij nog volgehouden dat het wel goed zou komen tussen ons, waardoor ik hoop had. Ja stom van me om daar aan vast te houden, maar ik hou ontzettend veel van hem. Hij heeft nu al 4 maanden een ander en nog bleef hij steeds contact zoeken met mij.

Ik heb nu de knoop doorgehakt en gezegd ik wil niet meer dat je contact opneemt. Opeens ging hij zeggen dat hij zo gelukkig is met zijn nieuwe vriendin, gelukkiger als ooit met mij, dat hij me nooit meer terug wilde...gewoon met rotte appelen gooien. Je kent het vast wel. Vind het heel triest. Heb gevraagd om mijn laatste spullen, doet hij ook moeilijk over. En zit me nu steeds rare berichtjes te sturen, je wilt me toch niet meer, dat hij zo doet omdat ik zo tegen hem doe, dat het mijn eigen rot schuld is, ik reageer al steeds niet meer, blijft hij sturen ja reageer maar niet verstandig.

Maar als hij zo gelukkig is, waarom laat hij me dan niet met rust. Waarom heeft hij al die tijd dan contact gezocht met me? En als ik het af wil sluiten en verder wil gaan krijg ik een lading narigheid over me heen, hij praat alsof ik slecht ben geweest en alles. Het zijn maar woorden dat weet ik wel, maar het raakt me wel. Kan hier echt verdrietig van worden. Hij laat me gewoon niet met rust.
Nieuw telefoonnummer nemen, negeren. Dan heb je hem het meeste, als je gaat reageren krijg je reactie op reactie. Helaas maak ik het andere mee. Mijn vriend wordt na 3.5 jaar nog steeds door zijn borderline stalkende ex lastig gevallen. Heel irritant gewoon, maar negeren is de oplossing.
Nummer weggooien en nooit meer reageren!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ook zo een ex. Het doet er niet toe wat hij allemaal doet. Het doet er toe wat jij ermee doet.

Of hij nu gelukkig of ongelukkig is, doet er niet meer toe. Elke keer weer rustig afkappen en zelf geen contact meer zoeken.
Zorgen dat je je spullen krijgt en je ex overal blokkeren. En als dat moeilijk gaat: nieuwe spullen kopen en blokkeren.
nouschi schreef op 23 mei 2012 @ 10:00:

Nummer weggooien en nooit meer reageren!
Wat nous zegt.
Gesprek aangaan met zn vriendin, houd het vanzelf op:P
Mijn ex heeft dat ook een tijd gedaan.

Bevestigde voor mij alleen maar meer dat ik er goed aan had gedaan het uit te maken.

Toen ik al mijn spullen had heb ik hem geblokkeerd waar kan en hij belde me elke keer maar gewoon niet meer opnemen, hij stopte vanzelf. (Na maanden wel ja)
Waarschijnlijk doet hij zo omdat hij een soort van jaloers is.

Maar gewoon niet meer opnemen en reageren.

En als hij dan toch nog aan de gang blijft een ander nummer nemen.
Je had al snel je spullen moeten halen maar doe het of nu, of laat het zitten als dat kan.

Hij houdt je daarmee aan het lijntje om toch steeds te contacten.

Ophalen en alles wissen, nummers, email enz. Nergens meer op reageren daarna.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Tenzij hij je stalkt, is de reden dat hij je niet met rust laat omdat jij ook steeds contact zoekt en openstaat voor zijn toenaderingen. Neem je vader of broer mee en ga op een avond je spullen halen en voor de rest alle contact afkappen en blokkeren. Deze man speelt een spelletje met je hoofd.
Hij is duidelijk niet gelukkiger met zijn nieuwe vriendin, puur een poging om je jaloers te maken. Nu dat niet lukt slaat het over naar frustratie maar volgens mij wil hij je graag terug.
Kijk die tips heb ik nou wat aan. Ik neem al een tijdje geen contact meer met hem op maar reageer inderdaad wel als hij een lief berichtje stuurde. Maar sinds ik dat niet meer wil gaat hij akelig doen. Hij stuurde vanochtend ook weer rare berichtjes, dat doordat ik met zijn ex heb gepraat zij gaat verhuizen en hij zijn dochter minder gaat zien. Ik heb daar niks mee te maken. Hij is gek geworden.

Maar dat jaloerse wat jullie zeggen, dat klinkt wel bekend, hij is heel jaloers, heeft me al tig keer gevraagd of ik een ander heb of date, werd helemaal kwaad toen ik mezelf op een dating site had gezet. (hij controleert mij blijkbaar, geen idee hoe hij het anders moest weten) Terwijl hij met een ander is. Ik hoop dat hij ermee stopt.. dat negeren werkt. Mijn telefoon kan helaas nummers niet blokkeren, maar hopelijk snapt hij op een gegeven moment de boodschap. Vandaag zij hij val dood tegen me.. heb gereageerd met insgelijks en daarna niks meer gehoord gelukkig.

en ray_41... zo denk ik er ook over ja. Probeert mij jaloers te maken, wat hem niet lukt. En omdat ik niet meewerk wordt hij duidelijk gefrustreerd en gaat dan maar zo beginnen. Wat heb je er toch gekken bij en dat terwijl ik alles voor hem over had. Wat kunnen mensen toch opeens vreemd veranderen en kom je een lelijke kant van iemand tegen. Bah.
tisia schreef op 23 mei 2012 @ 15:03:

Mijn telefoon kan helaas nummers niet blokkeren, maar
Ga naar de winkel en koop een nieuwe telefoon. Lijkt mij, dat dat wel je gemoedsrust waard is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven