Crocs!!
woensdag 23 mei 2012 om 10:06
Ja, ik zal wel uitgelachen worden.
Maar ik heb een aantal heel leuke Crocs die verdomd lekker zitten en makkelijk zijn, en waarbij ik verbaasde blikken kreeg als ik zei dat het Crocs waren. "Zijn dat Crocs?! Maar ze zijn zo leuk!"
Yep. Veel mensen hebben dit beeld:

Maar het kan ook anders!
Ik heb bijvoorbeeld deze:

En er zijn nog meer leuke!

Het voordeel bij de meeste is: ze kunnen nat worden, ideaal voor op vakantie/strand, je kunt ze zo meenemen onder de douche en schoonmaken. Ze zijn licht!
Hebben er nog meer mensen Crocs ontdekt?
Maar ik heb een aantal heel leuke Crocs die verdomd lekker zitten en makkelijk zijn, en waarbij ik verbaasde blikken kreeg als ik zei dat het Crocs waren. "Zijn dat Crocs?! Maar ze zijn zo leuk!"
Yep. Veel mensen hebben dit beeld:

Maar het kan ook anders!
Ik heb bijvoorbeeld deze:

En er zijn nog meer leuke!

Het voordeel bij de meeste is: ze kunnen nat worden, ideaal voor op vakantie/strand, je kunt ze zo meenemen onder de douche en schoonmaken. Ze zijn licht!
Hebben er nog meer mensen Crocs ontdekt?
woensdag 23 mei 2012 om 10:50
woensdag 23 mei 2012 om 10:54
woensdag 23 mei 2012 om 11:12
Oh. Rukkie dukkie. Net besteld. Maat 25. Maar dan komen ze dus weer met c7/8 aanzetten en die zijn veel te groot. Ook slecht trouwens: telefonisch onbereikbaar. Kan je een boodschap achterlaten en wordt je binnen 48 uur terug gebeld. Duurt me te lang. Na ja, gratis verzenden deze week dus dan sturen we ze wel weer terug.
woensdag 23 mei 2012 om 11:43
Ik kan ze echt niet mooi vinden, stuk voor stuk afschuwelijk, die in de OP. Ik geloof absoluut dat ze lekker lopen, maar toch...
Vanmorgen op het schoolplein nog, een moeder met zwarte tuniek met glitters, zwarte legging en dan knalblauwe crocs. Het is maar het schoolplein, maar jeumig, was er echt niets anders te vinden in de schoenenkast? Gewone simpele teenslippers zitten toch ook lekker?
Vanmorgen op het schoolplein nog, een moeder met zwarte tuniek met glitters, zwarte legging en dan knalblauwe crocs. Het is maar het schoolplein, maar jeumig, was er echt niets anders te vinden in de schoenenkast? Gewone simpele teenslippers zitten toch ook lekker?
woensdag 23 mei 2012 om 11:45
Je gaat toch niet op plastic schoenen lopen?
Dat is toch super slecht voor je voeten?
En volgens mij heb je van dat beetje plastic ook niet de steun die je nodig hebt. Ik weet niet hoe dat met die modellen die jij noemt zit, maar de gewone crogs hebben geen voetbed, zakken in en vormen naar je voet, maar geven dus geen steun.
Het is al super triest dat mensen de voeten van hun kinderen verpesten met dit soort schoeisel, maar dat ze croggs gaan dragen als of het "nette" schoenen zijn
Dat is toch super slecht voor je voeten?
En volgens mij heb je van dat beetje plastic ook niet de steun die je nodig hebt. Ik weet niet hoe dat met die modellen die jij noemt zit, maar de gewone crogs hebben geen voetbed, zakken in en vormen naar je voet, maar geven dus geen steun.
Het is al super triest dat mensen de voeten van hun kinderen verpesten met dit soort schoeisel, maar dat ze croggs gaan dragen als of het "nette" schoenen zijn