Mode & Beauty alle pijlers

Crocs!!

23-05-2012 10:06 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik zal wel uitgelachen worden.

Maar ik heb een aantal heel leuke Crocs die verdomd lekker zitten en makkelijk zijn, en waarbij ik verbaasde blikken kreeg als ik zei dat het Crocs waren. "Zijn dat Crocs?! Maar ze zijn zo leuk!"

Yep. Veel mensen hebben dit beeld:

http://threadconscious.com/blog/wp-content/uploads/2010/08/crocs_crocs-dot-com.jpg

Maar het kan ook anders!

Ik heb bijvoorbeeld deze:

http://img.alibaba.com/img/pb/028/008/262/1281520916581_hz-cnmyalibaba-web2_10784.jpg

http://www.shoppingblog.com/pics/crocs_farrah_shoe.jpg

En er zijn nog meer leuke!

http://farm4.staticflickr.com/3009/2576621744_874bc24a29_z.jpg

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/8d/f/AAAADDAxKGMAAAAAAI3xjg.jpg?v=1259474251000

Het voordeel bij de meeste is: ze kunnen nat worden, ideaal voor op vakantie/strand, je kunt ze zo meenemen onder de douche en schoonmaken. Ze zijn licht!

Hebben er nog meer mensen Crocs ontdekt?
Uh? reclame?
Ik heb een paar ballerina-crocs. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik krijg er echt constant blaren in. Ik hoopte dat ik er uren comfortabel op zou kunnen lopen, maar tot nu toe is dat niet het geval.
Brrrrr
Ze blijven lelijk
Eens met TO.

Ik heb die zwarte en ze lopen alsof ik op wolkjes loop en niemand heeft door dat het Crocs zijn.
Wow! Blijkbaar was mijn oma op haar 80E al hip!

Die droeg toen 20 jaar geleden ook al zoiets.
Nee, geen reclame, ben gewoon benieuwd of meer mensen (na die verschrikkelijk lelijke klompen) het hebben aangedurfd om de Crocs winkel in te stappen.
rozehanddoek schreef op 23 mei 2012 @ 10:08:

Ik heb een paar ballerina-crocs. Ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik krijg er echt constant blaren in. Ik hoopte dat ik er uren comfortabel op zou kunnen lopen, maar tot nu toe is dat niet het geval.

Sommige schoenen van Crocs kan ik ook niet aan. Met name de schoenen die aan de achterkant niet helemaal van dat zachte rubber zijn. En ook bij die met dichte teen moet ik oppassen.

Welke heb jij dan?
Ze lijken sprekend op ballerina's, waarbij inderdaad achterin geen rubber zit, maar een soort stof. En de stof schuurt achter bij mijn hiel, tot bloedens aan toe. Ik heb zelfs van die dikker siliconen-hielpleisters geplakt, maar zelfs daar schuurt het dwars doorheen. De maat lijkt verder goed te zijn...
Ja, dat heb ik dus ook met die! Weet denk ik wel welke je bedoelt. Bij het passen deed het al pijn. Maar je zou die "Lady's" (eerste plaatje) eens moeten proberen!! Die hebben wel een rubberen band, ik heb al bijna 2 paar versleten...
Ik heb ook hele leuke schoentjes waarvan niemand ziet dat het Crocs zijn. Die kan ik echt onder nette werkkleding aan.

Mijn kinderen gebruiken de klassieke modellen om mee buiten te spelen, en wat is het toch handig! Om de zoveel tijd in de wasmachine en ze zijn weer als nieuw. Onverwoestbaar en ze zitten heerlijk.
Ik heb teenslippers van Crocs. Met stoffen bandjes aan de bovenkant.

Erg mooi zijn ze niet, maar ze lopen wel heerlijk.
Een vraag aan de moeders: hebben ze al wat aan de maten gedaan? Een paar jaar terug had je op onderkant twee maten: c6/7 enzo. Jongste koter valt nu overal precies tussen in dus ik wil toch een paar nieuwe kopen (online). Maar alleen als er dus andere maatvoering is. Iemand enig idee?
Ook lelijk die andere modellen X-D
Die vind ik stuk voor stuk nog lelijker dan de 'echte' Crocs.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zweer ook bij crocs en het zal me werkelijk mijn reet roesten wat een ander daarvan vindt!

Ik loop tenminste lekker en mijn voetjes waarderen dat wel!

(ben "ietsiepietsie" te zwaar dus mijn voetjes hebben nogal wat te verduren)

En ja ik draag gewoon de originele klompcrocs. Maar ik laat ze wel cool uitzien, de crocs, dat is natuurlijk wel zo...

Heb hier een paar red wings staan, maar dat is duidelijk geen match voor de crocs.

Crocs rule!

Zo... Dat is eruit..
Sterker nog, ik ga zo de deur uit met mijn knalrozeklompkrok!
Ik vind ze inderdaad niet lijken op crocs. Ze zijn wel heel lelijk! Ik hou niet van schoenen met zo'n dutsig hakje.
Plastic schoenen zijn toch niet goed om lang op te lopen.

Wel te gebruiken op het strand bij zee voor egeltjes of schelpen e.d.
nouschi schreef op 23 mei 2012 @ 10:31:

Die vind ik stuk voor stuk nog lelijker dan de 'echte' Crocs.
Ik ga hierin mee. Boven de 4 jaar, vooruit, 5, zijn crocs lelijk. Ook de "hippe".
rob_uit_zeist schreef op 23 mei 2012 @ 10:40:

Plastic schoenen zijn toch niet goed om lang op te lopen.

Wel te gebruiken op het strand bij zee voor egeltjes of schelpen e.d.
He buurman. Alles goed?
Maar goed, niemand kinder crocs gekocht recentelijk???
Al moet ik toegeven, crocs hebben maar 2 nadelen, je wordt er statisch van en je glijdt makkelijk uit als ze nat zijn en je een tegelvloer betreedt...
Suze02 schreef op 23 mei 2012 @ 10:42:

He buurman. Alles goed?
Yes. Nog bij V&D geweest gisteren?
Ik vind ze wel makkelijk om het huis. Je stapt er zo in en uit en je hoeft niet met veters e.d. aan de slag. En in de zomer is dat gewoon lekker makkelijk. Ik had alleen gehoopt dat er iets minder bloed aan te pas zou komen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven