Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Gaat lekker dan, daar... X-D
no___ schreef op 22 mei 2012 @ 15:23:

Op de kritische berichten (o.a die van mij) op twitter reageren ze niet meer, alleen de positieve.

Wat raar fatalflower.

:) Ze twitteren nu zelf maar positieve berichten, we wachten het maar af, Mac make up is wel heel aantrekkelijk om in mini's te hebben.

Je kan alles volgen op FB GlamourSwitch leuke groep voor alle boxen.
Alles is niets, Niets is alles
LadyPhoxy schreef op 22 mei 2012 @ 11:07:

Ik hoop dat het bij iedereen goed gaat komen, met de bestellingen.

Maar wat denken jullie, de foto op de site van BlendBox, zou dat een foto van de te verzenden box zijn, omdat het dezelfde is als van de Sneak Preview? Of is dat gewoon om mij hebberig te maken?

Vast niet, er twitteraar kwam er achter dat ze die foto's geleend hebben van andere beautyblogs.

foto 1

foto 2
Ik, kleine ramptoerist, ben die tweets aan de blendbox eens aan het lezen. Het word steeds mooier allemaal.

Wat een zooitje. Ik wilde die box best graag maar ben blij dat ik hem toch niet heb kunnen bestellen.
Ik heb een mailtje gestuurd dus ik wacht maar ff af,zal je zien mijn bestelling is fout gegaan krijg ik niks omdat de box op is :-).

Ik zou er echt niet van opkijken en ook best wel aso dat ze foto's gebruiken van andere site's.
Ik heb somehow het idee dat de glossybox van deze maand erg gaat tegenvallen haha! geen idee waarom, voorgevoel :-P
Ja wie weet nou als die weer zo tegenvalt dan zeg ik hem gelijk op,kan mijn geld wel beter gebruiken.
unscientifique schreef op 22 mei 2012 @ 16:17:

Ik, kleine ramptoerist, ben die tweets aan de blendbox eens aan het lezen. Het word steeds mooier allemaal.

Wat een zooitje. Ik wilde die box best graag maar ben blij dat ik hem toch niet heb kunnen bestellen.

Wat een soap he?

Gejatte foto's, nieuwsbrieven, algemene voorwaarden (is wat ik nu lees).Geen lekker begin.

Die box zal dadelijk best in orde zijn maar hun geloofwaardigheid zijn ze, bij mij, kwijt.
KatVonDee schreef op 22 mei 2012 @ 15:02:

@No. Ik heb 1 betaald en ook 1 staat op verwerken. Mocht ik 3 boxen krijgen, dan vind ik dat prima, whaha!

Je kunt ze vast voor een smak geld doorverkopen ;)

Zie:

jas schreef op 22 mei 2012 @ 08:04:

Er is vanaf augustus ook een fashionbox. 14,95 en dan 6 dingen, beauty en fashion (accesssoires als sieraden, kadobonnen etc).

www.fashionbox.nl
Je mag niet zomaar foto`s gebruiken....
Mijn voorgevoel klopte dus! Wat een gedoe zeg....bij de andere boxen kon het toch wel normaal gaan, waarom bij deze niet?

Heb echt het gevoel dat er een paar amateuristische studenten bezig zijn...
Aan de typfouten te zien mag het de naam student niet hebben.
Ik heb bericht terug gehad en ze zeggen dat het bedrag waarschijnlijk binnen een paar dagen terug wordt gestort,zo niet dat ik dan mijn bank moet bellen,want daar ligt de fout.
Dus geld terug? En geen box? Houden ze het voor gezien?
Oh ik had en heb zo'n slecht gevoel bij de blendbox. Hopelijk zit ik hartstikke fout en gaat het straks allemaal goed en is de box super maar ik moet het nog zien.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
In ieder geval een hele slechte reclame voor ze... Terwijl alle andere boxen best soepel gingen... Op wat antwoorden of gebrek aan antwoorden op facebook na ;-)
1970 schreef op 22 mei 2012 @ 21:41:

Ik heb bericht terug gehad en ze zeggen dat het bedrag waarschijnlijk binnen een paar dagen terug wordt gestort,zo niet dat ik dan mijn bank moet bellen,want daar ligt de fout.
Waarom is dat dan?
Flashy schreef op 23 mei 2012 @ 09:53:

[...]

Waarom is dat dan?
Volgens mij kreeg ze een foutmelding tijdens het betalen., waardoor haar bestelling was geannuleerd, maar was het bedrag toch afgeschreven.
1970 schreef op 22 mei 2012 @ 21:41:

Wow dat is echt heel aso. :-O Als jij wel hebt betaald maar geen box krijgt, en ook geen geld terug, ligt dat niet aan de bank maar aan hun. Dat ze zich nu al indekken naar jou toe voorspeld niet veel goeds.
tindin schreef op 23 mei 2012 @ 10:14:

[...]

Wow dat is echt heel aso. :-O Als jij wel hebt betaald maar geen box krijgt, en ook geen geld terug, ligt dat niet aan de bank maar aan hun. Dat ze zich nu al indekken naar jou toe voorspeld niet veel goeds.
Dat is niet helemaal waar. Dat probleem kan wel degelijk bij de bank liggen. Gebeurd bij ons in het bedrijf ook wel eens. Dan krijgt de klant een foutmelding en blijft de betaling 'hangen' bij de bank. Door die foutmelding wordt er bij de aanbieder geen bestelling geplaatst. Het bedrag is dan wel afgeschreven, maar niet ontvangen door de aanbieder. Bij de bank kan je dat dan inderdaad terughalen.
Maar, amateuristische bende blijft het wel gewoon. Dat er zoveel mis gaat, echt niet normaal.
Hopelijk is het slechts de organisatie die matig is, en blijkt de box wel super te zijn, voor diegenen die toch hebben besteld!

Ik kreeg vandaag bericht dat de glossybox voor deze maand is verzonden, ben benieuwd :)
Niet blendbox stort het geld terug maar mijn bank,omdat het een fout van ideal was,en zo te lezen op twitter was ik niet de enige.
Krijg een beetje een raar gevoel bij de "Blendbox" vind de hele opzet een beetje raar. Ga graag op mijn gevoel af en heb hem daarom niet besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven