Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Mosterd schreef op 22 mei 2012 @ 19:00:

Mijn voorgevoel klopte dus! Wat een gedoe zeg....bij de andere boxen kon het toch wel normaal gaan, waarom bij deze niet?

Heb echt het gevoel dat er een paar amateuristische studenten bezig zijn...
Alles is een beetje vreemd, de opzet, maanden bezig. De geheimzinnigheid. Als je echt een box wilt verkopen zoals de "Glossy" die ook bekend is in het buitenland, dan adverteer je niet alleen op twitter, maar zorg je voor een degelijke site en iets op facebook.
Ik heb nog geen spijt, maar ik ga er zeker geen abbo van maken!

Glossybox heb ik niet meer. Hoop niet dat ik spijt ga krijgen, whaha!
İk heb een mailtje gestuurd naar blendbox afwachten of er nog voorraad is.
Fashionbox lijkt een leuke box ben benieuwd. Glossybox krijg ik morgen als het goed is.
Blendbox is stil op twitter..

Mijn glossybox is ook verstuurd, ben benieuwd! deze keer is er geen rekening met mijn profiel gehouden ( ik had een nieuwe cc en dan moet je hem opnieuw bestellen)
Ja dat merkte ik ook dat het stil was. ik wacht het af.
Flashy, ze houden nooit rekening met je profiel, alleen als ze dat aankondigen.
Oh dat wist ik niet!
Ben benieuwd nog 1 dag, TYB en BB komen ook deze week. :-]
Bij Marie Claire kun je 1 van de vorige TY boxen winnen.

klik hier
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Wie of wat zit er achter Blendbox? Zijn ze ingeschreven bij de KvK bijvoorbeeld? Zijn ze te bereiken op een vast telefoonnummer of bezoekadres? Of is het student die een beetje bijverdiend en er straks met 60.000 euro (5000 x 11,95) vandoor gaat?
Geen idee... Denk niet dat heel veel mensen 't goed gecontroleerd zullen hebben...

De Truly Yours box van mei is uitverkocht.
kerstklok schreef op 23 mei 2012 @ 19:45:

Wie of wat zit er achter Blendbox? Zijn ze ingeschreven bij de KvK bijvoorbeeld? Zijn ze te bereiken op een vast telefoonnummer of bezoekadres? Of is het student die een beetje bijverdiend en er straks met 60.000 euro (5000 x 11,95) vandoor gaat?
Ze staan inderdaad ingeschreven bij de KvK, ga gewoon naar deze site en tik blendbox in. Je krijgt dan een aantal gegevens, waaronder een adres. Wil je meer weten, dan moet je daar voor betalen. Een telefoonnummer is niet bekend. De site word regelmatig aangepast. Zag net dat ze tekst van de truly yours hebben gebruikt(voor de nieuwsbrief)
Op het lushforum staat onder item glossybox een adres in IJmuiden. Iemand van dat forum is er naar toe gefietst en schrok wat ze daar zag. Heb het adres op routenet opgezocht en vervolgens met google earth even door de straat gekeken maar dat zijn natuurlijk ook al oude beelden.

Hoorde van iemand anders dat ze gelezen had dat mensen schreven dat er veel meer van de rekening was afgeschreven (?? geen idee hoe dat zit) dan dat het zou moeten. Al met al veel problemen die weinig vertrouwen geven.
Via hun site kon je ze op twitter volgen maar ik zie dat dat nu ook weggehaald is?
Overigens wie er wel vanaf wil, op hun site staat nog iets over wettelijk herroepingsrecht maar of je dan je geld terug krijgt dat moet ik dan nog zien.
Klinkt niet goed... Misschien anders meteen via de bank proberen om je geld terug te krijgen?
Ik heb hem gelukkig niet besteld. Ook al komt het misschien hopelijk wel goed al dat gedoe leek me niks en had ik er niet voor over.
Als je met Ideal hebt betaald is het niet mogelijk om dit geld terug te halen. Je hebt zelf de betaling goed gevonden. Maarrrrrrr als er geld van je rekening word afgetrokken via een automatische incasso dan kun je dit laten storneren(terug halen). Dit kun je zelf doen, maar moet wel binnen een bepaalde tijd. Misschien wel even handig om langs je bank te gaan en te vragen hoe je een bepaald opdrachtgever kunt blokkeren om nog geld eraf te halen.
Ook met ideal kun je gebruik maken van je herroepingsrecht begrijp ik klik hier voor meer info
Wie heeft em eigenlijk wel besteld en ook geld betaald uiteindelijk?
Ik heb de blendbox betaald en een bevestiging e.d. gekregen en contact met ze gehad via de e-mail. Dus ik ben benieuwd wat er uit komt.

Je kan ze op Twitter nog gewoon volgen etc.

Ik heb niet enorm veel hoop, maar ik ga het afwachten.
Ik ga er gewoon vanuit dat ie komt hoor. Heb besteld, betaald en bevestiging ontvangen. Door zoveel prutswerk ben ik niet ineens bang dat het malafide is ofzo.
Nee, zo sta ik er ook niet in, maar ik vind sommige dingen nog wel wat vaag, maar opheldering zal nog wel komen.

Ik heb net de inhoud van de Glossybox bekeken op een blog. Heb geen spijt dat ik opgezegd heb haha!
Ik heb expres nog niet gekeken, wil me laten verrassen! Maar dit klinkt wel goed :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven