marktkraam geen nieuwe spullen
woensdag 23 mei 2012 om 16:30
hoi hoi
ik wist niet waar ik deze moest zetten maar hoop datie goed staat.
ik koop altijd dieren spullen in van groothandels en partij handelaars, om deze op de markt te verkopen doe dit altijd op de zelfde markt en heb hier al een soort van naam.
nu is die overgenomen door een anderen organisatie en ik had dit niet door (is me ook niet verteld ) .
heb gewoon een plekje gereserveerd nu kreeg ik net een mailtje dat nieuwe spullen niet zijn toegestaan en als ik annuleer ik gewoon de kosten van me kraam moet betalen omdat het al volgende week is .
wat zouden jullie doen ik zit te twijfelen er gewoon heen gaan ze kunnen niet bewijzen dat het nieuw is als ik het uit de doos haal (al is het wel raar dat ik van alles meerderen heb )
of gewoon die kosten betalen een anderen markt kiezen en proberen daar een naam te krijgen ?
ik wist niet waar ik deze moest zetten maar hoop datie goed staat.
ik koop altijd dieren spullen in van groothandels en partij handelaars, om deze op de markt te verkopen doe dit altijd op de zelfde markt en heb hier al een soort van naam.
nu is die overgenomen door een anderen organisatie en ik had dit niet door (is me ook niet verteld ) .
heb gewoon een plekje gereserveerd nu kreeg ik net een mailtje dat nieuwe spullen niet zijn toegestaan en als ik annuleer ik gewoon de kosten van me kraam moet betalen omdat het al volgende week is .
wat zouden jullie doen ik zit te twijfelen er gewoon heen gaan ze kunnen niet bewijzen dat het nieuw is als ik het uit de doos haal (al is het wel raar dat ik van alles meerderen heb )
of gewoon die kosten betalen een anderen markt kiezen en proberen daar een naam te krijgen ?

woensdag 23 mei 2012 om 16:41

woensdag 23 mei 2012 om 16:51
Is het een nieuwe regel dan? Ik zou in dat geval contact opnemen met de organisatie, en zeggen dat je hiervan niet op de hoogte was bij het reserveren. Ze kunnen je nog 1x laten meedoen, of moeten je het geld teruggeven. Als je al vaker hebt meegedaan, was er geen aanleiding om te vermoeden dat er nu een probleem zou zijn.
edit - niet goed gelezen, zie nu dat organisatie is overgenomen. Ik zou gewoon ff contact met ze opnemen, laten blijken dat je je best aan de regels wilt houden, maar dat zij je ook tegemoet moeten komen.
edit - niet goed gelezen, zie nu dat organisatie is overgenomen. Ik zou gewoon ff contact met ze opnemen, laten blijken dat je je best aan de regels wilt houden, maar dat zij je ook tegemoet moeten komen.
woensdag 23 mei 2012 om 16:53
woensdag 23 mei 2012 om 17:03
Dan zou ik ze gewoon een mailtje sturen met de vraag of je wel met je artikelen mag komen, aangezien je al diverse keren op deze markt hebt gestaan en je niet op de hoogte was van de nieuwe regels en nieuwe organisatie.
Als zij dit toch niet willen, dan hoef je in mijn ogen ook geen kraamhuur te betalen, aangezien zij je niet op de markt willen hebben.
Als zij dit toch niet willen, dan hoef je in mijn ogen ook geen kraamhuur te betalen, aangezien zij je niet op de markt willen hebben.
woensdag 23 mei 2012 om 17:10
heb ze even ge googled het is een vrij Groote organisatie en geven zelfs een boete bij nieuwe spullen dus zal ze even mailen dat ik niet wist dat het overgenomen was en of we iets kunne treffen wand de hele huur vind ik teveel voor iets waar ik niks uit krijg,
maar bedankt voor het meedenken allemaal
maar bedankt voor het meedenken allemaal

woensdag 23 mei 2012 om 18:28

woensdag 23 mei 2012 om 18:32