Mode & Beauty alle pijlers

Tassentopic!!

19-05-2012 15:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal!,

Hierbij open ik een tassentopic, aangezien ik er gek op ben!

De vragen:

Wat voor tas gebruik je het meest?

Wat zit er allemaal in?

En heb je nog tips om hem zo licht mogelijk te houden?

Als je nog andere vragen hebt zet ze erbij!

ik trap af!

Wat voor tas gebruik je het meest?

Een rode Eastpak rugzak met laptopvak. Het liefste mijn desigualtas, maar daar past m'n laptop niet in. en anders krijg ik rugpijn.

Wat zit er allemaal in?

Laptop, portemonnee, opladers, mobiel, etuitje met pennen, make up en laptopspul, paraplu, zonnebril, flesje water, deo, deurstopper, sleutels, spalkje en wat schoolpapieren.

En heb je nog tips om hem zo licht mogelijk te houden?

Dikke boeken vermijden, anders breekt m'n rug :P
@Mayhem: Ja klopt ik heb ook een portemonnee van Fab in dezelfde kleur :D. Ik probeer altijd wel iets voor het goede doel te kopen, wanneer ik er zelf ook iets aan heb. En hij lijkt me niet al te groot, dus dat scheelt. Anders krijg je het tas met meisje idee :P

Alleen jammer dat de levertijd zo lang is.
Dubbelpost
-
@Mayhem: ooooooooooooohhhh die van jou had ik zelf kunnen uitkiezen, wát een mooie... :love:

@19juni en @roosarjun: ook mooie, tijdloze tassen!

@roosarjun: ik schrok wel van de prijs van die van jou, je schreef iets van 'past bij mijn portemonnee' en ik dacht dat je daarmee een goedkope tas bedoelde ghehehehehhhh
@ Deva:

dank je wel! :-d
@deva ja klopt. vriendlief schrok er ook van :P Het was ook nog de goedkoopste van alle tassen die ze daar hadden. Maar het mag van mezelf voor een keer. En ik heb goede dingen gehoord over het merk, dus ik ga er van uit dat het goede kwaliteit is. :) (wat ik verwacht als ik de portemonnee bekijk. hij is stevig en het leer is mooi afgewerkt e.d. Normaal gesproken koop ik nooit dure tassen :) Maar ben echt weg van deze.
Ik heb deze:

http://www.spartoo.nl/PIECES-KENDRA-LEATHER-BAG-x77509.php (gekocht in de opruiming bij een onbekende online kledingwinkel voor 90 euro minder dan op deze site, was de laatste :) ). Ben er erg blij mee en super handig met al die vakjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven