Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ik zal het straks even aan vriend voorleggen Zoeb.Ik vind het heel lief van je!

Ik heb vanochtend normaal via de site kunnen inloggen,had al op Bo's topic gelezen van de storing via favorieten.(niet dat die site nu mijn favoriet is hoor,ik zag alleen maar af,af af op mijn rekening,ik wil bij,bij bij..)

Hier wil het zonnetje niet echt doorkomen al is het evengoed lekker buiten hoor.

Ik ga naar psych..
Succes Coetje.

Ik doe vandaag ook weer lekker rustig aan heb ik me voorgenomen.

.....

...Al las ik een paar dagen geleden over een soort projectje: 'Elke dag een kastje' of zo. Lijkt me ook wel iets voor mij.

Het idee er achter: Je doet iedere dag één kastje of laatje in je huis en na een jaar is heel je huis opgeruimd. (moet je het in de tussentijd ook wel opgeruimd zien te houden :-P )

Maar goed. Één kastje per dag moet toch wel haalbaar zijn?

Nu ga ik even naar de BH, kijken of het lukt om daar wat neer te zetten.

En ondertussen zit ik aan te koffie om te proberen mijn darmen aan het werk te zetten.
Update op BH.

En de koffie heeft zijn werk gedaan :) .
Iedere dag een kastje. ;-) Als zelfs iedere dag tien minuten gitaarles niet gaat lukken, ben ik er bang voor. X-D
Ik probeer bij McDonalds of ik weer thuis op het internet kan komen. Ben al een paar dagen internetloos. Druk hier op een niet leuke manier (in McD dus, niet thuis).

Coe, ik geloof best dat het eng is om naar de psych te gaan. Je wilt zo graag niet onderuit gaan. Hoop dat voldoende rust en een paar gesprekken genoeg zijn voor je om dit keer niet alleen voor anderen maar ook voor jezelf te zorgen :hug:
Zoeb, jij bent een tijd geleden toch eens waarzegster moeten spelen (voor scouting?)

Hoe heb jij het toen aangepakt?

Bij toneel hebben ze me gevraagd een middag/avond een middeleeuwse waarzegster te spelen.

Ze beschrijven het als volgt: "Waarzegster....Beetje excentriek gekleed..grote oorbellen...speciale hoed...en kleding...armbanden..handschoenen...pruik...ketting of stok om contact met klant te maken enz...oude stoel..geheimzinnige attributen"

Ik kan heel goed wat ideeën gebruiken!

Help?
ik zal vanavond een foto op de bh zetten Gold. Jurk enzo (ik bedoel atributen) heb ik nog. NOok eventueel twee boedha's die gekleurd licht geven. Heel mystiek. Ik heb toen via een hele lieve forummer een glazen bol kunnen lenen.
Psych was best zwaar..vertel later wel meer.
Het zal best Coe. :hug:
Fijn Zoeb.

Ben benieuwd wat voor attributen jij bij je had.

Ik dacht zelf in ieder geval aan een pendel en ik kan misschien handlezen. Zouden er in de middeleeuwen al tarotkaarten en glazenbollen geweest zijn?

Dikke :hug: voor Coetje.

Balen dat je geen internet thuis hebt Mamzie?

Hoe komt dat zo? Heb je een storing?

Internetten bij de Mac klinkt eigenlijk best leuk :-$ .

Er staat al lasagne in de oven. De meiden en ik eten weer vroeg vandaag ivm de werktijden van Oudste. En Goldman eet weer wat er over blijft.

Vanavond ook nog bestuursvergadering van toneel.

Morgen nog een vrije dag, wat een heerlijkheid.

Heeft iemand van jullie schoenmaat 36?

Ik heb weg-te-geef zgan zwarte pumps.

En ik heb een laatje schoongemaakt.... nou ja....en een paar opbergmandjes. Waarom is het bij mij nou altijd alles of niks?
Klinkt leuk, Goldie als waarzegster!

Ik heb niks gebezemt vandaag,behalve een paar wassen.En ik heb maat 37 :)

Het voelde niet ongemakkelijk vanochtend,ik heb een beetje verteld wat er allemaal gebeurd is de afgelopen 12 jaar en wat mij allemaal bezig houdt op het moment en wat dat met mij doet.Ze,het is een ze en dat vind ik heel fijn,heeft wel wat rake dingen gezegd en me voor nu al ademhalingsoefeningen meegegeven.Ook ga ik een training,omgaan met stress volgen,maar dat is pas na de zomervakantie.Volgende week gaan we een soort van behandeling bespreken.
Fijn dat je je op je gemak voelde Coe.

En ook fijn dat je voor volgende week alweer een afspraak hebt.

Ik vergeet helemaal dat ik tussendoor ook twee wassen gedraaid heb.

En nou moet ik eerst en vooral mijn haar wassen, want zoals ik er nu bij loop kan ik echt de deur niet uit :-$ .

(ik heb vanochtend nog even wat op de bh gezet)
Gold foto op de bh. Niet erg duidelijk maar wel een idee. Er stonden nog kaarsjes bij maar die zie je niet.
Moggu..
Mogguh
Zoeb,vriend denkt er vandaag nog over na.Uk gaat namelijk voor het eerst bij vrienden van ons logeren en vriend wil hem zondag's al om 9 uur ophalen,dus ik denk dat wij zaterdag als het afgelopen is toch maar naar huis rijden.

Wat een leuke foto op de BH.

Ik reageer straks nog daar,moet eerst goed wakker worden.Had gisteravond weer een paniek-gevoel dus heb toen een slaappil genomen maar daar ben ik nu goed duf van.
Mogguh maisjes...

Leuke foto Zoeb.

De boeddha's erbij is leuk maar kan ik helaas niet doen want het moet lijken alsof het in de middeleeuwen is en toen hadden ze hier nog geen boeddha's.

Je kleding ziet er ook top uit.
Hè bah Coe. Alweer zo'n aanval, wat rot. Het nadeel van slaappillen is ook dat je er de dag daarna zo duf van bent.'

Je kunt de kleding wel lenen Gold.

Coe ik hoor het wel. Gaat Uk mee naar Pinkpop?
He wat akelig Coetje.

Komt zo'n aanval dan zomaar uit het niets of gaat er eerst een stress-situatie aan vooraf?

Zoebje dat is erg lief van je :hug: !

Ik moet je fotootje alleen eerst even aan de organisatoren laten zien, of zij het er ook mee eens zijn.

Ik ben al gewassen en aangekleed en ik ga zo op verjaardagvisite bij een kennisje. Altijd leuk daar dus ik heb er in in.

Eerst even langs mijn werk om een doosje bonbons.
Nee Uk gaat niet mee naar Pinkpop,die gaat bij vrienden logeren.(al blijft hij stug volhouden dat hij wakker blijft tot we weer terug zijn)

Ik had gister weer een berichtje van Oudste gelezen waar ik niet zo blij van werd..al valt de inhoud wel mee deze keer,ik ben sneller van mijn apropos dan normaal.

Veel plezier op de verjaardag!
Die meiden toch. 't Is wat met die pubers.
En dan is Uk nog geen puber....daar houd ik mijn hart voor vast.X-D

Ik ben lekker bezig geweest,de keuken een beetje gesopt,gestofzuigd en 2 wassen opgevouwen.Eigenlijk wil ik nog mijn kleding uitzoeken maar het is wel heel warm op zolder nu.
Oke, dan heb je al meer gedaan dan ik Coetje.

Ik heb lekker op verjaardagsvisite gezeten, taartje, wijntje en dat allemaal lekker buiten dus wat wil een mens nog meer.

Vanmiddag met Troela naar de h.a. om een wrat weg te laten halen. Althans, ik hoop dat ze dat meteen even doen anders moet ik nóg een keer terug.

Vanavond toneelrepetitie dus ik moet vanmiddag nog echt even op mijn tekst oefenen. Gelukkig is Oudste er om me daarbij te helpen.
Ik lig op een bedje in de tuin,die kleding loopt heus niet weg!

Vriend komt ook zo thuis en dan moeten we vanmiddag nog wel boodschappen doen.Ik heb geen idee wat we moeten eten.
Ik heb ook nog geen idee wat we vanavond eten en het steeds in ploegen eten komt me nu de strot al uit.

Toch zal ik er aan moeten wennen want zo ziet ons gezinsleven er na de verhuizing van Goldman's baan toch echt uit.

Ook nog to do:

Er staat nog een grote mand was om op te vouwen,

er moet gestofzuigd worden en

ik ga een kastje of laatje uitruimen. Gisteren heb ik het rommel-laatje in de keuken gedaan. Was best leuk eigenlijk :) .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven