***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ole eet op brood:

- peren-appelstroop (zonnatura)'

- abrikozen jam (zonnatura)

- aardbeienjam (zonnatura)

- smeerkaas

- veg. paté

- veg. filet americain

- smeerleverworst

- geprakte banaan

- gepureerde appel

Hij vindt het allemaal lekker!

Zo stom (tenminste dat denken we), Kaj's fiets is gestolen! Ik had hem gisteren met de auto van school gehaald en toen is zijn fiets op school blijven staan. We wilden hem zonet ophalen en ... hij was weg. Helaas was de school al dicht en heel misschien (daar hopen we nu op), heeft iemand hem binnen gezet.

Hebben jullie de bestelde kleren al binnen (ik nog niet!)?

Oh ja, Ole's favoriete speelgoed op dit moment is de doos van mijn nieuwe dvd-recorder!
Lief dat Tommy zit te swingen als je fluit op zijn blokfluit

Jaja dropneus, swissie en muis, wij houden jullie goed in het oog wat testen betreft. Van mij moet heel de aprilgroep niet zwanger worden . Ik pas voor een paar jaartjes.
(nog eventjes dan... )

Swissie, wat zuur dat je man het niks vindt! En nu? Kun je het nog cancelen? Of wil je dat niet?

Fachat: een kinderfiets gestolen?? Het moet echt niet gekker worden... Hoezo is de school al dicht?

Ik heb mijn bestelling gisteren binnenkregen. Het is leuk!
Swis, je man hoeft toch niet in die stoel te zitten? Hihi!

Fach, mijn kinderfietsje is gestolen toen ik vijf was! Gewoon, uit de tuin van mijn ouders! Ik kan het me nog goed herinneren: ik was ontroostbaar! Waarschijnlijk staat Kajs fiets gewoon in school; dat deed mijn oude basisschool ook met fietsen die vergeten waren. He get, nu moet je nog heel het weekend wachten!

Lara, de verklaring van de lange wandeling: ik had met een vriendin plus haar kindje afgesproken bij de boekhandel in de stad. (ik moest nog een boek van Hazeltje bestellen) Zij moest naar de Hema, dus ik hobbelde mee. Ik moest naar de Albert Heijn, dus zij hobbelde op haar beurt met ons mee. Daarna moest ze nog haar andere dochter van school halen en die school is bij ons om de hoek. Je raadt het al: ik hobbelde met haar mee naar school. Steijn en Hugo hadden het zwaar gehad in de wagen! Vind het gek: we vertrokken om tien uur (Steijntje was koud een kwartier wakker) en we waren om 12:00 pas thuis.

Hee Laar, hoe zat jij met je broer vroeger op de peuterspeelzaal? Ik ben Steijn en Hugo aan het opgeven voor de psz om de hoek, maar ik weet niet was wijsheid is. De een (lees: mijn moeder) zegt dat ze een ochtendje samen moeten en ieder een ochtendje apart. De ander (lees: schoonmams) zegt juist dat ze op dezelfde dagen naar de psz moeten. Ik neig naar een ochtend samen en ieder een ochtendje apart, maar ik ben bang dat ik het niet meer terug kan draaien als het bij nader inzien niet bevalt. Hoe heeft jouw moeder dat opgelost met jullie?
joepie!! Tommy accepteerd eindelijk (de mooie met olifantjes difrax) 12mnd+ speen!!!

Hij had nog steeds de -2mnd + 2mnd speentjes!!!

Stom nieuws, maar ik ben blij! Want het was geen kijk gelijk zo'n mini speentje met zo'n lipje die eronder weg piepje!
oja vriend vind ook wel eens iets stom wat ik voor tommy koop, maar daar trek ik mij weinig van aan! Als Tommy het maar leuk vind!
Ahum Zahra gebruikt alleen nog speen nr. 2 van Avent. Nou zijn die sowieso al groot qua vorm, maar een speen met een groter gat wil ze niet, dan verslikt ze zich steeds.
quote:layla1969 schreef op 28 maart 2008 @ 15:25:

Ahum Zahra gebruikt alleen nog speen nr. 2 van Avent. Nou zijn die sowieso al groot qua vorm, maar een speen met een groter gat wil ze niet, dan verslikt ze zich steeds.

neeee layla ik bedoel een speentje!

van de avent fles heeft tommy ook nog nr 2hoor! Don't worry!
Lara, Kaj's school is op vrijdag om 12.00 uur al uit (tenminste de ondrbouw). Maar Kaj was vandaag vrij vanwege een zieke juf!

Ik hoop idd dat de fiets binnen staat!

Ka'js reactie is wel heel erg hoor (erg verwend): Oh..nou ja, dan kopen we toch gewoon een nieuwe?

Wat raar dat jij de bestelling wel al binnen hebt Lara. En de rest?
hmm ik heb mijn bestelling ook nog niet binnen! Niet eerlijk!
Wat raar van die bestelling!

Puk heeft nummer 4 van Avent. Dat is toch niet te groot?

Muisje: wij hebben op dezelfde psz gezeten en in dezelfde groep (volgens mij ook zodat mijn moeder eens haar handen vrij had ).

Heb je er al over nagedacht wat je voor de schoolklassen wilt? Samen of apart?

Ik vind het moeilijk hoor. Ik denk dat een dag apart en een dag alleen best lastig is voor ze om te wennen.

Wat betreft scholen had ik achteraf liever in een andere klas gezeten dan mijn broer (maar van de psz weet ik nog weinig, dus ik baseer het op school). Je wordt zoveel vergeleken de hele tijd en er is steeds iemand die het ook heeft meegemaakt. Hoe stom het ook klinkt, ik vond het heel belangrijk mijn verhaaltje te kunnen doen.Vooral het vergelijken vond ik naar. Anders zit je in een andere klas en kan de repetitie gewoon nog moeilijker zijn geweest ofzo.

Overigens moet ik er eerlijk bijzeggen dat de school ons bij de kleuters hebben willen scheiden, maar dat we zo vreselijk moesten huilen dat dit niet doorging.

Ik denk dat ik gewoon 2 ochtenden samen zou doen. Kun je meteen kijken hoe dat uitpakt (en heb jij ook twee ochtenden je handen even vrij). Misschien gaan ze juist wel heel erg hun eigen weg. Ze hebben duidelijk verschillende voorkeuren. In dat geval is samen in een klas misschien ook wel prima (het moet ook maar net kunnen natuurlijk). God, wat een warrig verhaal. Heb je er wat aan?
nr 4 van avent Lara???? voor gewone melk?? Tommy verslikt zich nog regelmatig met nr 2!

(Ik bedoelde trouwens fopspeen met mijn eerdere verhaal)
Jeetje een kinderfietsendief, ik hoop ook dat hij gewoon binnen staat.

Tja, ik vind de stoel zelf erg leuk en heb hem ook al besteld, hij wordt volgende week geleverd (bij schoonouders). Dus man heeft pech gehad. Als het een succes is, gaat deze naar zijn kamer / geven we hem weg / gaat hij naar een van de ouders MITS we een ander vinden die we allebei leuk vinden. Maar zoals Framboos al zei weet ik echt niet of het een succes wordt.

Jeetje, kreeg net een prijsopgaaf voor mijn vluchten, ¤ 7'400; en dan is nog niet eens elke vlucht in business class. Pff, ik had zelf alleen business gevonden voor ¤ 4'700, maar ik ging ervan uit dat het goedkoper kan. Nu mailtje naar baas gestuurd of ik mag boeken als ik goedkoper vindt. Vindt de prijzen belachelijk, maar als ik voor minder lekker continue business kan vliegen ben ik wel happy!

Haha en dan heb ik nog geen eens hotels!!!
Finn heeft ook nr 4 Avent, al tijden zelfs (denk al 4 maanden). Inderdaad voor gewone melk en voor thee. Geen enkel probleem.

Muis, ik zou denk ik ook voor een gezamelijke psz kiezen, dan heb jij lekker even je handen vrij en hebben de jongens elkaar nog. Als ze niet samen willen spelen kunnen ze altijd apart spelen, maar het lijkt mij juist wel makkelijk om ze samen te hebben.

Idd wel een goed idee om later op school andere klassen te regelen. Maar ik denk dat ze het nu heerlijk vinden samen te zijn.

Pff ben moe. Maar het is al te laat voor een dutje, Finn wordt ook zo weer wakker.
Ja, voor gewone melk inderdaad.

Spenen heeft hij nu 10+ (als die bestaan), maar ik moet maar eens 12 kopen. Waarom wilde Tommy ze eerst niet?
lara tommy ging steeds een beetje kokhalzen van de grotere spenen...De laatste keer dat ik het probeerde was een maand of 3geleden, maar nu wil hij het dus wel!

Ik heb de difrax dental 12+ gekocht...groen doorzichtig met olifantjes! erg leuk...

Swissie, ik duim voor een stoel succesje bij jullie!!
he ik heb mijn bestelling ook nog niet binnen!! Niet eerlijk inderdaad!

OH Fachat wat sneu voor Kai van zijn fiets, ik hoop dat hij binnen is gezet!

Spistmuis ik ben au pair geweest van 2 jongentjes die 4 maanden scheelden (1 was geadopteerd), zij gingen naar aparte groepen bij de psz en zitten nu ook in aparte klassen op de basischool. Die moeder vond het belangrijk dat ze elk hun eigen klasje hadden, met een eigen juf, eigen vriendjes en hun eigen verhaald na schooltijd. Ik vind daar zelf wel wat inzitten!

Pff Luna wil al 2 dagen helemaal geen avondeten na het drama van gisteren. Ze was gisteren bijna gestikt in haar eten, ze verslikte zich en bleef daar in. Nadat ik haar op de kop had gehangen begon ze gelukkig te huilen. Ben er erg van geschrokken. Nadien wilde ze niet meer eten maar nu wilde ze net weer niet.......zal ze bang zijn?
Ik verdenk Ruben ervan vooruit te lopen op mijn PMS.

Het lijkt warempel wel of het jongetje er ook last van heeft......

Getver wat een dag. Hij was jammerig, hangerig en zeurderig. En wilde alleen maar hazeslaapjes doen. Bah.

Valt me nu echt op dat ik geirriteerd ben door zijn gedrag in de week voordat ik ongesteld moet worden (was vorige twee keren ook zo). En dat gebeurd (tegenwoordig) vrijwel alleen als hij echt heel "vervelend" is. Stond net te huilen aan de commode en hij ging maar harder lachen en gewoon door het niet willen liggen maar staan. Mannen..............

Ben alleen thuis vanavond dus ga even iets te eten maken en dan lekker douchen en naar bed.

Swiss, heb je al getest?

Leen, ik heb dat verslikken ook een paar keer gehad met Ruben. Doodeng! Misschien even het eten wat meer pureren de eerste keren? Dat ze kan "wennen"?
Even snel.. Ik kreeg net een berichtje dat mijn bestelling verzonden is, dus het komt eraan!!!

Weer een pakketjes flater hier.....

Onze loopwagen was dus bij de verkeerde mensen afgeleverd Maar we krijgen een nieuwe opgestuurd aangezien zij een fout met de postcode hebben gemaakt en niet wij
Ok, even allemaal graven in jullie geheugen, wat helpt er tegen maagzuur? Ik heb er last van, voor het eerst ooit volgens mij. Melk drinken of zo? Of juist niet?

Arme Icke, knuffel voor jou! Het voordeel van altijd zwanger zijn is trouwens wel dat ik nooit meer last heb van PMS. Jemig, wat was ik daar altijd goed in zeg.
[quote]michasha schreef op 28 maart 2008 @ 19:17:

Ok, even allemaal graven in jullie geheugen, wat helpt er tegen maagzuur? Ik heb er last van, voor het eerst ooit volgens mij. Melk drinken of zo? Of juist niet?

Niks geheugen graven, het zuur is hier dagelijkse kost!

Ik slik rennies wat mij meteen helpt! Maar melk is inderdaad ook goed...het zuivert zuur...net als vanille vla!
jaaaa vanille vla was het ultime middel toen we met zijn allen zwanger waren vorig jaar! dat weet ik nog!!!!!!
Micha, volgens mij was het vanille yoghurt, zou dat kunnen?

Icke wat vervelend weer zeg. Zou hij het gewoon aanvoelen?

Finn begint trouwens ook altijd te lachen als ik moet huilen, of pijn heb. En hier ook een peuter die niet rustig wil liggen bij het verschonen. Erg onhandig.

Ik ga trouwens pas volgende week testen, als ik niet gewoon ongesteld wordt. Verwacht het pas donderdag, dus nog een weekje wachten dames.
ok, ik was te laat en was de vla vergeten. Hmm, enige excuus is dat het hier niet verkocht wordt.

Succes met je misselijkheid Micha, ik haat het om misselijk te zijn
quote:Icke schreef op 28 maart 2008 @ 19:21:

jaaaa vanille vla was het ultime middel toen we met zijn allen zwanger waren vorig jaar! dat weet ik nog!!!!!! jep...allemaal hier geleerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven