Glossy Box - wie?
donderdag 24 mei 2012 om 11:12
Niet klikken als je het niet wilt zien, maar op deze blog kan je de inhoud van de Glossybox zien. blog
donderdag 24 mei 2012 om 12:10
Ik heb de mei-box vorige maand voor het eerst besteld. Ben benieuwd of het een beetje mijn smaak is. Voor zover ik kon zien op de link die op de pagina hiervoor is gegeven, zijn het eigenlijk allemaal producten die ik niet gebruik, behalve twee dingen. Hoop dan ook dat de box die ik krijg een beetje af wijkt van hetgeen op die link staat..
Maar ik ben wel onwijs benieuwd!!
Maar ik ben wel onwijs benieuwd!!
donderdag 24 mei 2012 om 14:34
Nou, daar issie weer;
Ik heb gekregen:
- Van der hoog doekjes (25 doekjes) Hmmja, altijd handig.
- John Frieda Full repair (mini 50ml) Heb ik al.
- No ad Aftersun (100ml) Altijd handig.
- Zoeve potlood (full) Olijfgroen? Enkele reis prullenbak.
- Garnier BB cream (full.) Gaat met het potlood mee. Deze BBcream is een schande ten opzichte van de echte BBcreams.En ik kreeg er pukkels van.
- Max Factor masterpiece mascara (mini) Test nog op dieren, net als Garnier.
Heel ontevreden deze keer maar dat zal aan mij liggen. Dit is allemaal drogisterijmeuk en dat was niet de filosofie van Glossybox. Dom dat ik mijn opzegging weer heb ingetrokken.
Nu ga ik toch echt weer opzeggen
Ik heb gekregen:
- Van der hoog doekjes (25 doekjes) Hmmja, altijd handig.
- John Frieda Full repair (mini 50ml) Heb ik al.
- No ad Aftersun (100ml) Altijd handig.
- Zoeve potlood (full) Olijfgroen? Enkele reis prullenbak.
- Garnier BB cream (full.) Gaat met het potlood mee. Deze BBcream is een schande ten opzichte van de echte BBcreams.En ik kreeg er pukkels van.
- Max Factor masterpiece mascara (mini) Test nog op dieren, net als Garnier.
Heel ontevreden deze keer maar dat zal aan mij liggen. Dit is allemaal drogisterijmeuk en dat was niet de filosofie van Glossybox. Dom dat ik mijn opzegging weer heb ingetrokken.
Nu ga ik toch echt weer opzeggen
donderdag 24 mei 2012 om 14:38
No, probeer het te ruilen op de facebookpagina Glamourswitch. Zeker dat eerste waar je ontevreden over bent. Denk dat je er iemand anders wel blij mee kunt maken. Een prullenbak heeft er ook niets aan.
Jammer dat dat andere waar je ontevreden over bent niet door de brievenbus past. Mijn moeder gebruikt het en is er helemaal weg van :P
Jammer dat dat andere waar je ontevreden over bent niet door de brievenbus past. Mijn moeder gebruikt het en is er helemaal weg van :P
donderdag 24 mei 2012 om 14:47
Door een probleempje met de annulering alsnog een box gekregen, beetje vervelend maar ja gelukkig is nu alles wel goed geregeld en is dit mijn laatste box.
Dit zit in mijn Glossybox:
- Zoeva graphic eyes eyeliner (full size)
- Garnier miracle skin perfector (BB cream in 02 lichte huid) (full size)
- Gliss Kur Ultimate volume direct care mousse (125 ml)
- Dr van der hoog purity reinigingsdoekjes (full size)
- Max factor masterpiece max high volume & definition mascara (5,3 ml)
- No-Ad aftersun lotion (100 ml)
Op zich wel een leuke box, in ieder geval beter dan de vorige! Veel fullsize producten, wel zo lekker. Ben benieuwd naar de BB cream aangezien ik deze zelf al een keer had gekocht maar de kleur (01 volgens mij) veeeeeeeels te donker was (ben bijna wit van huidskleur). Volgens mij hebben ze de doos wel aan je beautyprofiel aangepast, tenminste dat denk ik ivm de BB cream voor de lichte huid is.
Dit zit in mijn Glossybox:
- Zoeva graphic eyes eyeliner (full size)
- Garnier miracle skin perfector (BB cream in 02 lichte huid) (full size)
- Gliss Kur Ultimate volume direct care mousse (125 ml)
- Dr van der hoog purity reinigingsdoekjes (full size)
- Max factor masterpiece max high volume & definition mascara (5,3 ml)
- No-Ad aftersun lotion (100 ml)
Op zich wel een leuke box, in ieder geval beter dan de vorige! Veel fullsize producten, wel zo lekker. Ben benieuwd naar de BB cream aangezien ik deze zelf al een keer had gekocht maar de kleur (01 volgens mij) veeeeeeeels te donker was (ben bijna wit van huidskleur). Volgens mij hebben ze de doos wel aan je beautyprofiel aangepast, tenminste dat denk ik ivm de BB cream voor de lichte huid is.
donderdag 24 mei 2012 om 15:12
Ik heb dezelfde inhoud als no. Ben er wel heel blij mee. Dat groene heb ik in het donkerbruin. Ik vind het een super product. Je hebt overigens een dikke en dunne versie. Ik heb de dikke 
Verder heb ik alsnog mijn abbo op de glossybox opgezegd.
Nu afwachten wat er in de TY zit. Jammer dat ze de inhoud al bijna prijs geven op hun FB. Ik ben te nieuwsgierig.
Verder heb ik alsnog mijn abbo op de glossybox opgezegd.
Nu afwachten wat er in de TY zit. Jammer dat ze de inhoud al bijna prijs geven op hun FB. Ik ben te nieuwsgierig.
donderdag 24 mei 2012 om 16:16
No: kun je dat oogpotlood als oogschaduw gebruiken? Opzich vind ik groen best mooi en misschien dat meer mensen dat wel vinden, als je het zo zou kunnen gebruiken dan hé. Maar ik zou het idd zeker even proberen te ruilen/verkopen, alleen die grotere dingen kunnen niet per post natuurlijk, dus dat is weer duur om te verzenden...
donderdag 24 mei 2012 om 16:23
In het wit; hints over de TY box:
HINTS:
Een box tjokvol beauty, met lekkers voor je gezicht, nagels, lippen en haar.
Met dit product heb je na 15 minuten relaxen een jeugdige glow.
Impressive nagels als een Pussycat doll.
Een geheim voor voeten of gezicht.
Product nummer 4 zijn er twee, voor prachtig verzorgd haar, darling!
Super longlasting van geel naar rood… Hij geeft niet af dus smeer met mate.
Een snufje J.. S..... uit de Hof van Eden maakt deze box compleet.
HINTS:
Een box tjokvol beauty, met lekkers voor je gezicht, nagels, lippen en haar.
Met dit product heb je na 15 minuten relaxen een jeugdige glow.
Impressive nagels als een Pussycat doll.
Een geheim voor voeten of gezicht.
Product nummer 4 zijn er twee, voor prachtig verzorgd haar, darling!
Super longlasting van geel naar rood… Hij geeft niet af dus smeer met mate.
Een snufje J.. S..... uit de Hof van Eden maakt deze box compleet.
donderdag 24 mei 2012 om 16:33
Ik heb hetzelfde als Jirelle. Het eerste product is bij mij in het groen, weet niet of ik die ga gebruiken (denk dat ik die aan mijn moeder geef). Het tweede product ga ik zeker niet gebruiken dus die geef ik ook weg. Het derde product ga ik uitproberen. Het vierde product geef ik ook weg, ik heb mijn vaste verzorgingsproducten. Het vijfde en zesde product ga ik wel gebruiken, die laatste ruikt echt ontzettend lekker!
Al met al voor mij niet zo'n heel geschikte box dus... Ik wacht de box van volgende maand nog af en als die ook niet voor mij geschikte producten heeft, zeg ik het op. Maar vind het wel een erg leuk concept.
Al met al voor mij niet zo'n heel geschikte box dus... Ik wacht de box van volgende maand nog af en als die ook niet voor mij geschikte producten heeft, zeg ik het op. Maar vind het wel een erg leuk concept.