een echte ex?

24-05-2012 13:05 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is je exit lover nou een echte ex? Ja oke als je relatie over is. Maar wanneer weet je dat je een echte serieuse relatie gehad hebt met hem? (of haar) Of wanneer beschouw je een relatie als een echte relatie? De mening van mijn man en mij verschilt daarin nogal. ( tja dat heb je soms he?) Na aanleiding van een bn,er die het weer eens uit had merkte ik op dat ie nu ondertussen al wel erg veel exen had rondlopen. Waarop mijn man zei dat ik er ook wel zowat 20 heb. Ik vind zelf dat ik er 2 heb. Ik heb 2 x samen gewoond. En hen met wie ik samen heb gewoond beschouw ik als exen. Maar mijn man heeft meerdere namen de revue horen passeren en vind dat ook mijn exen. Maar waar hij op doelt dat zijn jochies bij wie ik vroeger in de klas heb gezeten. En hij doelt ook op die 17 jarige puber vriendjes met wie ik vroeger in de disco heb lopen lebberen. Maar ik kan dat geen serieuze exen noemen. Ik ga al die puistenkoppen van de havo en die kroeg lorren toch niet als exen mee tellen?! Of wel?

Wanneer beschouw je nou iemand als je echte ex?
Ik denk dat je ex je ex is als jij diegene ook als echte ex beschouwt.

En niet je man. Dus heb jij er 2.
Ik vind een ex een ex als je zelf vind dat het een ex is.

Ik heb meerdere exen, drie echte waar ik serieuze relatie mee had, en dan tel ik ookdie van 7 maand mee toen ik18 was.

Puur omdat dit mijn eerste echte was waar ik ook seks mee had.

De jongens waar ik mee gezoend heb vroeger met uitgaan enzo tel ik niet mee.

Zou ze ook niet herkennen nu.

Wel zeg ik over iemand waar ik iets van verkering vroeger mee gehad heb dat is een ex, maar er is wel verschil tussen serieuze exen en exen van vroeger toen je een pubertje was.
Ik hou ook jouw terminologie aan en niet die van je man.

Voor mij is iemand een ex als we elkaar elkaars vriend/vriendin hebben genoemd, en dan natuurlijk niet platonisch.
Als ik alleen de mannen meetel met wie ik heb samengewoond heb ik geen exen. Als ik de mannen tel met wie ik een serieuze relatie heb gehad dan zijn het er vier. Als ik alle lebbers moet meetellen de langer dan een avond duurden heb k geen flauw idee. Iets van twintig ofzo.
Ik tel dus de serieuze relaties, ergens tussenin :)
Even serieus, maar who cares?

Jouw partner gebruikt een andere definitie dan jij, dus? Is dit topic voor de klets, of heb je een specifieke reden waarom je het vraagt?
Een ex is een ex van mij als er sprake was van een 'volwaardige' relatie die langer duurde dan 3-4 maanden. De rest noem ik scharrels of probeersels.

Een heul heulll lekkere man noem ik ook wel eens mijn ex, terwijl de man in kwestie geen idee heeft wie ik ben X-D
Een ex is een ex van mij als ik daar een echte relatie mee heb gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven