Waarom nou?
donderdag 24 mei 2012 om 18:56
donderdag 24 mei 2012 om 19:04
donderdag 24 mei 2012 om 19:06
Deze man heeft andere verwachtingen van de relatie dan jij.
Hij is claimerig, daar heb je overduidelijk geen zin in.
Als hij nu al zo is, hoe bezitterig is hij in een later stadium? Is het een type dat je gaat verbieden met eigen vrienden iets te doen?
Blijf maar lekker vrijgezel, er komt vast een man langs die je meer ruimte geeft. Dit werkt te benauwend.
Hij is claimerig, daar heb je overduidelijk geen zin in.
Als hij nu al zo is, hoe bezitterig is hij in een later stadium? Is het een type dat je gaat verbieden met eigen vrienden iets te doen?
Blijf maar lekker vrijgezel, er komt vast een man langs die je meer ruimte geeft. Dit werkt te benauwend.
donderdag 24 mei 2012 om 19:11
Ik denk dat hij een ander type vrouw moet "zoeken" en jij niet bij hem past.
Als je na 3 maanden al zulke problemen hebt, hoe is het over
3 jaar.
Je hebt prima gehandeld door aan te geven dat je lucht nodig hebt.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
donderdag 24 mei 2012 om 19:56
Ja, jammer joh. Je denkt dat je na een scheiding (vaak niet de leukste periode) wel wat geluk hebt verdiend. En dan helemaal na een jaar of vier alleen zijn. Je hebt leuke vrienden, lieve kinderen, veel te geven. Wat een afknapper dat je dan, ondanks je verliefde gevoelens, toch te maken krijgt met zo'n man die alleen maar aan zichzelf denkt en aan zijn eigen denkwijze. Kortom; het is een teleurstelling!
Was je nou maar niet verliefd, dan was het allemaal wat makkelijker. Maar probeer die verliefdheid weg te denken, wat rest je dan nog? Een hele vervelende vent. Heel veel sterkte.
Was je nou maar niet verliefd, dan was het allemaal wat makkelijker. Maar probeer die verliefdheid weg te denken, wat rest je dan nog? Een hele vervelende vent. Heel veel sterkte.
donderdag 24 mei 2012 om 20:35
Zow, dat gedrag van die vriend van je zou mij ook benauwen zeg heey.
Dat klinkt mij heel jaloers in de oren. Je voelt je duidelijk niet op je gemak nu en dat komt puur door zijn gedrag. Als je je nu al zo voelt, dan heb je al helemaal geen vrolijk leven als je eenmaal met hem samen woont. Hij kan je dan helemaal gaan claimen.
Dat klinkt mij heel jaloers in de oren. Je voelt je duidelijk niet op je gemak nu en dat komt puur door zijn gedrag. Als je je nu al zo voelt, dan heb je al helemaal geen vrolijk leven als je eenmaal met hem samen woont. Hij kan je dan helemaal gaan claimen.
donderdag 24 mei 2012 om 23:49
donderdag 24 mei 2012 om 23:57
vrijdag 25 mei 2012 om 00:13
Ik denk dat jij zijn aandacht en liefde fijn vond.
Achteraf blijkt echter dat hij niet echt verliefd op je was als persoon, maar meer op het idee van een relatie, een gezin vormen, het samenzijn?
Nu jij dat niet fijn vindt, trekt hij zijn liefde en aandacht bij je weg. Jij begrijpt niet waarom. Volgens mij komt dat omdat hij jou als persoon dus niet echt heeft zien staan.
Achteraf blijkt echter dat hij niet echt verliefd op je was als persoon, maar meer op het idee van een relatie, een gezin vormen, het samenzijn?
Nu jij dat niet fijn vindt, trekt hij zijn liefde en aandacht bij je weg. Jij begrijpt niet waarom. Volgens mij komt dat omdat hij jou als persoon dus niet echt heeft zien staan.