Entertainment alle pijlers

Eurovision 2012

14-05-2012 19:18 3663 berichten
Alle reacties Link kopieren

Over 2 weken mag onze Joan ons vertegenwoordigen in Baku, hoogste tijd voor een topic!

Wat gaat het dit jaar worden? Ik heb stilletjes de hoop opgegeven dat we de finale halen eerlijk gezegd. In Nederland snappen we het misschien wel ondertussen, het hele indianen gedoe maar als je een liedje moet uitleggen kan het nooit een goed teken zijn (naar mijn mening).

Dat mag de pret niet drukken! Het wordt wederom een groots festijn met toppers en flops en alles wat ertussen in zit.

Ik denk persoonlijk dat Zweden weer met de eerste plaats aan de haal gaat.

Hun inzending: Zweden 2012

En laten we vooral niet de oma's uit Rusland vergeten....dat mag niet winnen hoor

Rusland 2012

Nog meer inzendingen:

Cyprus (gaat ook hoge ogen gooien denk ik) Lala Love

Noorwegen is het net niet voor mij:

Tooji

België, mooie stem maar ik sukkel in slaap hiervan: Iris - België

Afijn wie kijkt er mee?
Wit-Rusland heet het in het Nederlands. Dus tegen Rusland aan.
liubi schreef op 24 mei 2012 @ 21:24:

[...]

Lijkt teveel op Disko Avaria ;-)
:lampje:
Is wit Rusland boven Tsjernobyl
Met die tooi in Anybody, da's geen kunst, dat durf ik zelfs. Dat ding is zó groot, dat je hele lijf gewoon bedekt is X-D
rosanna08 schreef op 24 mei 2012 @ 21:24:

[...]

jaaaaa, die famous wilden worden X-D

Jaaaaaaaaaaaaa Die.....

Gut, krijgt iedereen nu een blommetje?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dat van net zal wel doorgaan, lijkte een beetje op de zweedse inzending van vorig jaar.

Maar tja, joan, jammer dat het vals was en dat de show zo slecht er omeen zat. Ik denk dat het gewoon wat meer had moeten knallen.
hee Dyanne

Wat ging ik ook alweer doen...o ja kussentje
Summerdance schreef op 24 mei 2012 @ 21:24:

[...]

Ik heb nog een ceedeetje van ze :-$
Schaam je!
o een rozencermonie?
Puntje schreef op 24 mei 2012 @ 21:21:

Cornald retweet nu allemaal tweets die zeggen dat het gister dan wel verschrikkelijk moet zijn geweest en dat het niet zuiver was. Maar zelf waagt hij zich niet aan zo'n uitspraak.
Cornald retweet helemaal niets. Dat zijn gewoon reacties van willekeurige twitteraars op de hashtag maasESF.
Ow, wat lekker nep allemaal daar.
Summerdance schreef op 24 mei 2012 @ 21:24:

[...]

Ik heb nog een ceedeetje van ze :-$
Sum!!!! :-O
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Niet alleen de aansluiting van de instrumenten ontbreekt, maar ook het feit dat de 'gitaristen' niet eens de moeite doen om een beetje 'fake' te spelen vind ik een afnapper.
S0LEIL schreef op 24 mei 2012 @ 21:25:

Met die tooi in Anybody, da's geen kunst, dat durf ik zelfs. Dat ding is zó groot, dat je hele lijf gewoon bedekt is X-D
Gaan we samen. Gezellig!
galadriel schreef op 24 mei 2012 @ 21:24:

[...]

Is wit Rusland. Onder Tsjernobyl
Ernaast.
Heul vroeger was het ESF nog leuk, met avondjurken en geen mens op straat en zo, mooie liedjes en sfeer.

Joan heeft 0,0 uitstraling, beetje leipe kop ( ze keek zo eng week), totaal geen emotie op haar gezicht, zong nogal lichtelijk vals en behalve de titel You and me was er geen woord van de tekst te verstaan.

En over die kalkoen en diens complete familie op haar kop zullen we het maar niet eens hebben.

Flateroptreden met malle mannetjes die ook by God niet wisten wat ze daar nou eigenlijk eigenlijk deden.

Blamage nr zoveel voor NL op het ESF.

Th Netherlands, 0 points :-@

We moeten er maar helemaal mee ophouden want wat "wij" uitzenden naar het ESF is al jéren tenenkrommend.

En we hebben best talent met prachtmuziek hier in NL maar die gaan hun naam niet te grabbel gooien op een soort volwassen K3-evenementje ;-]
:rofl:
:-d
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wit Rusland ligt boven Tsjernobyl
phoolan schreef op 24 mei 2012 @ 21:23:

[...]

Nee hoor, dat dacht ik niet. Ga je nu slaan :'-(

Natuurlijk niet :kiss:

Alleen begrijp ik niet dat mensen dat niet weten. En dat er en dag voor het festival ineens aandacht aan wordt besteed, terwijl er al jaren misstanden zijn daar. En dat wij dan toch meedoen met zo'n land.

Maar human rights zijn een beetje een gevoelig puntje bij mij :-$
Ze doet een Angelina'tje
Ik vind hier dingen van.
Dt hoort toch bij trash tv?
Cornald: Voor Portugal treedt aan in avondkledij gehulde afdeling marketing van een miiddelgroot telecombedrijf.

Ik snap m eigenlijk niet?
Mijn man vraagt zich af waar de blote mevrouwen blijven.
:rofl: echt HEEL erg, ik dacht dat die tweede mevrouw er bij stond om te doven tolken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven