Hoe maak jij schoon?
vrijdag 25 mei 2012 om 10:25
Aahhhhh ik wordt helemaal gek van het stof! En ik probeer dat met een vaatdoek weg te halen, een sorbodoekje, een stofdoekje, maar alle doekjes vegen het vuil alleen maar in het rond. Het blijft niet aan het doekje hangen, zodat je er vanaf bent!!! Hoe doen jullie dat? Ik stof eerst en dan stofzuigen, maar doordat ik alleen maar het vuil in de rondte veeg, wordt ik lichtelijk agressief. En met deze hitte is het sowieso een stom idee om te gaan schoonmaken, maar ja... iemand een wonderdoekje?
vrijdag 25 mei 2012 om 10:28
vrijdag 25 mei 2012 om 10:44
Ik maak een sopje in de gootsteen.
Pak 2 of 3 gele doekjes, dan hoef ik niet steeds heen en weer om uit te spoelen, en maak deze nat.
Dan ga ik alles afstoffen, zodra ik merk dat ik stof begin uit te smeren en das al snel, pak ik een schoon doekje.
Dan alles uitspoelen zodat ik weer 3 schone doekjes heb en dan weer verder...
Mare, stof jij dan met droge doekjes??
Als ik dat doe dat wappert het stof indd alle kanten op.
Pak 2 of 3 gele doekjes, dan hoef ik niet steeds heen en weer om uit te spoelen, en maak deze nat.
Dan ga ik alles afstoffen, zodra ik merk dat ik stof begin uit te smeren en das al snel, pak ik een schoon doekje.
Dan alles uitspoelen zodat ik weer 3 schone doekjes heb en dan weer verder...
Mare, stof jij dan met droge doekjes??
Als ik dat doe dat wappert het stof indd alle kanten op.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
vrijdag 25 mei 2012 om 10:57
zaterdag 26 mei 2012 om 00:09
Hier ook swiffer doekjes! Met een nat doekje afstoffen vind ik vreselijk. Dan krijg je echt van die hoopjes zwarte drab. Zo'n swifferdoekje houdt het tenminste goed vast en meteen de prullenbak in. Ik ga eerst overal overheen met zo'n swifferdoekje en daarna komt er bij mij pas een natte doek met schoonmaakmiddel oid aan te pas. Dan smeer ik die natte stof tenminste niet overal doorheen.