Mode & Beauty alle pijlers

Zomerschoenen :(

24-05-2012 21:39 39 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onderlaatst bij de van Haren hele leuke ballerina's gekocht beetje taupa kleur met leuke decoratie er op ( en toch sjiek) ze lopen heerlijk en waren ¤19.95 :)
Ik lees mee.

Ik hou wel van iets met een kleine hak, maar ik vind de overgang van mijn fijne, winterlaarzen naar deze temperaturen te groot. Ik weet gewoon niet wat ik voor schoenen aan moet.
Ik heb hetzelfde probleem! Alleen ik hou van hakken, maar kan ik niet heel de dag op lopen.. En ballerina's doen pijn!! Dus draag altijd sandaaltjes maar wil wel eens wat anders! Doe mij maar laarzen..
Ik heb ballerina's van Loints en die zitten heerlijk! Ze hebben allerlei modellen, moet je maar eens op hun website kijken.
Even snel gezocht dit zijn ze maar dan in het taupe :

http://www.vanharen.nl/NL ... dames-schoenen-ballerinas
Sascha! Heb daar vorig jaar geweldige sandalen gekocht, lopen heerlijk en ja, ze zijn plat. :) Het is een beetje een etnische sandaal, een beetje zoals dit:

http://4.bp.blogspot.com/_yZL1s_x3DP0/TFr3J-OwdXI/AAAAAAAAE_Y/dGTGSDMhVII/s1600/fashionarchitect.net_beaded_sandals.jpg

Vind ze juist een stoere look hebben en ik heb er vorig jaar een hele week mee door Rome gebanjerd!
Primark! Heb voor 7 euro zwarte sandaaltjes met een soort plat vlechtwerk over mn voet gekocht en een bandje om mn enkel. Hele dag stage op gelopen. Letterlijk gelopen dus en nog geen pijn in mn voeten (ik heb overgewicht, dus dat zegt wel wat)

Heel leuk!
Internagelaktisch
.
.
Ik heb deze in het zwart! Zitten idd heeeerlijk kan er uren op lopen!
Vind die slipper/sandaal achtige ook erg leuk maar vind mijn voeten/tenen absoluut niet mooi om te showen dus ik draag meestal dichte schoenen :) En normaal slaag ik niet zo snel voor goede ballerina's maar deze zitten echt super kan er de hele dag goed op lopen, dus echt een plus punt :)
.
Gewoon jezelf verwennen voor elke geslaagde tentamen en als je er 1 niet haal ( waar ik niet vanuit ga!) dan kan je als excuus gebruiken om toch een paar schoenen te halen als "troost" haha!
Ik ben ook een ramp met zomerschoenen, slipper/sandaal vind ik niet kunnen op het werk, een hoge hak houd ik niet zo lang vol en ballerina's zitten mij echt nooit lekker. *zucht*

Ik ga binnenkort maar weer op schoenentocht. Ben gek op de zomer maar ik heb liever mijn fijne, mooie winterlaarzen aan!
.
kabouterpuntmuts schreef op 24 mei 2012 @ 21:47:

Oeh Fleetwood, die vind ik heeeel leuk! Ik hou van die stijl :) maar krijg je daar niet van die ontzettende glibbervoeten in? Ik heb wel eens sandalen gehad die echt meer op een schaats leken. Of een oliebad.

Zal mssn aan mijn voeten liggen ofzo, maar ik moet dus iets hebben dat zweet absorbeert ofzo :p
Die ik heb, zijn geheel bruin, maar er zit dus zo'n band om je enkel en mijn sandalen hebben bandjes op de bovenkant, die de voet dus goed op de plaats houdt. Bij de Sascha zijn ze wat prijziger, maar het voetenbedje is wel van leer en dat absorbeert het zweet wel goed. Ik heb nergens last van, en ik ben heel gevoelig voor blaren! Ik zou er eens gaan kijken!

Haha, ik heb dus die zwarte!

Maar voor de zomer heb ik schoenen van Tom's. Zijn canvas schoentjes en zitten heerlijk. Kan er hele dagen op lopen. Geen zweetvoeten, geen pijnlijke hakken, lekker soepel. Gewoon fijne schoentjes :)
Ik moet die ballerina's toch eens passen bij de van Haren.

Ik kan me bij dat soort schoenen echt niet voorstellen dat ze prettig lopen, het is van plastic en er zit toch totaal geen zool onder? Maar schijnbaar valt het mee dus..
Pikolinos!! Zitten heerlijk!

http://www.zalando.nl/pik ... -grijs-pi511a003-102.html
heb buiten mijn birckenstocks ( ja ik weet het, maar wat een comfort en stiekem vind ik ze wel leuk :) ), een sandaaltje van de primark. Het is een plat sandaaltje in een soort van lichtbruin leer. Volgens het labeltje zou het voetbed van echt leer moeten zijn. Het is een bandje om de voet, en een bandje om de enkel. Hartstikke simpel dus, maar daar houd ik van :)
Blusher schreef op 24 mei 2012 @ 22:38:

Ik moet die ballerina's toch eens passen bij de van Haren.

Ik kan me bij dat soort schoenen echt niet voorstellen dat ze prettig lopen, het is van plastic en er zit toch totaal geen zool onder? Maar schijnbaar valt het mee dus..
Deze vallen idd heel erg mee! Zitten echt heerlijk!! Zkr passen en even laten weten wat je vind! :)
.
Ik heb trouwens net deze gekocht:

http://www.schoenenreus.n ... ehak-1/sleehak-blauw.html

Zitten ook erg lekker :)
Volgens mij bestaat wat je zoekt niet X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven