***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
tja en cola light hè? Maar ja, das dan weer niet geweldig goed voor de baby...
Haha, Swissie, ik moet rond de donderdag ongesteld worden. Spannend weekje dus!!!
Ja Mich, vanillevla was het wondermiddel, ik heb er vorige zwangerschap gelukkig geen last van gehad, hopelijk blijft het me dit keer weer bespaard.

Ik heb net de definitieve Kinderopvang 2007 ingevuld en het ziet er naar uit dat we 600 euro terug moeten betalen, balen! Nou ja, we kregen toch wel iets terug van de belasting dus dat scheelt. Ik geef dit jaar iedere wijziging toch maar direct door, dat scheelt een hoop terugbetalen achteraf. Man is met zijn collega's wat drinken in de stad, omdat het de laatste werkdag was, maandag hebben ze nog een afscheidslunch en dan begint hij dinsdag bij de andere vestiging. Ik ben moe, man ging al vrij vroeg weg dus ik heb Zahra alleen in bad gedaan eten gegeven, naar bed gedaan en de keukentroep opgeruimd. Ik ga maar op tijd naar bed vanavond.
Ik had verschrikkelijk veel last van maagzuur tegen het einde van mijn zwangerschap. Het enig wat bij mij hielp was idd melk en vanille vla. Ik had ook een fles Antagel van de verloskundige gekregen. Dat hielp ook erg goed (kwam er regelmatig mijn bed voor uit!)

Leen, eng hoor dat stikken van Luna, ben ik ook altijd erg bang voor dat dat gebeurt.

Nu ga ik even checken of ik ook een mailtje heb of mijn bestelling verstuurd is...
Ja! Joepie, mijn bestelling is ook verstuurd! Leuk,leuk... een pakketje!

Balen trouwens van die terugbetaling Layla. Ik ben ook bang dat ik moet terug betalen!
ehhh ik wil de pret niet drukken hoor, maar ik had "dat mailtje"

al de 25ste!!
hmmm ik was ook blij dat ik dat mailtje had!

Ik heb aan het eind van de zwangerschap ook behoorlijk last gehad van maagzuur en bij mij hielp ook de vanille vla!

IS de meet nu op 5 of6 april?
Ben lekker aan het verkopen op MP, heb al allerlei kleertjes verkocht, mijn kolf en kolftas (ik verwacht de komende tijd toch geen nieuwe kindjes meer ), ik heb nog een kiddyboard te koop waar goed op geboden wordt. Leuk MP!

Geef het net zo snel weer uit trouwens Ik heb een vliegtuig en een dierentrein van Little People gekocht voor Ole's verjaardag en toch ook maar een nieuwe box (alles bij elkaar 30 euro).

Ach... geld moet rollen toch...

Ik had een meningsverschil met Fachatman over Kaj's fiets! Hij vindt dat (als de fiets idd weg is) Kaj voorlopig geen nieuwe fiets krijgt (had hij hem maar niet op school moeten laten staan), dan zal hij dat voortaan nooit meer vergeten. Ik daarentegen vind dat dat net zo goed onze als Kaj's schuld is en dat Kaj daar niet de dupe van mag worden en dus een nieuwe fiets mag hebben (ik vind het wat anders als hij vanuit huis op het schoolplein (andere school tegenover ons huis) gaat fiets en daar zijn fiets achterlaat.

Ik ben benieuwd, wat vinden jullie?

BTW we zijn ook erg stom hoor, Kaj's fietsslot was kapot, dus de fiets stond niet op slot (maar wel achter het hekje op het schoolplein). Tuurlijk is het de schuld van de "dief", maar ook wel dom van ons (van Fachatman en mij dus, ik vind niet dat Kaj daar iets aan kan doen, alsof hij dat kan bedenken!)
ik kan ook nooit wachten op bezorgingen.

Had laatst boeken (en nintendo spelen!) besteld bij Amazon. Mailtje gekregen dat de verwachte leverdag 17 Maart was, ik kreeg het pas anderhalve week later! Ik had net afgelopen dinsdag een boos mailtje gestuurd, kwam het woensdag binnen! Haha, nu kan ik eindelijk zelda spelen

Filmpie kijken!
Maare, Framboos stond in jouw mailtje ook dat ie verzonden is? Ik had nl wel al eerder een mailtje gehad met daarin dat de bestelling verwerkt was!

Leen, meeting is zaterdag de 5e!
Hallo meiden, wat lief dat jullie nog aan Kieran zijn verjaardag denken, ondanks dat ik hier nog nauwelijks meeschrijf.

Wij vieren morgen zijn verjaardag. De slingers en ballonnen hangen. De DC en VC staan opgeladen klaar. De cadeaus staan klaar om uitgepakt te worden.

Ben heel benieuwd morgenochtend naar zijn snoetje als hij alle slingers, ballonnen en cadaus ziet.

Morgenochtend halen we de (foto) taart op met kaarsje uiteraard.

En komt er vooral 's ochtends visite.

Mijn vriend en zijn ouders en broer komen natuurlijk ook!

Verder komen er ongeveer 20 mensen, niet zo heel veel dus, maar wel net leuk voor Kieran.

Hij krijgt van zijn vader en mij een loopkarretje van Bumba, waar hij ook op kan zitten.

Niet dat hij nog loopt of staat, maar dat zal voor zijn tweede verjaardag toch wel komen (hoop ik).

Het gaat zo snel! Nu zijn de meeste gewoon alweer 1 jaar en de rest wordt al heel snel 1 jaar.

Voor je het weet zijn het puberende pubers

Ik heb gister en vandaag de hele tijd gedacht van: nu deed ik vorig jaar dit en dat, en toen begonnen mijn weeen, en toen moest ik naar het ZH, en op dit tijdstip was ik aan het persen, etc.

En nu lag ik in het ziekenhuis te slapen of met Kieran aan de borst...raaaaaaaaaaaar idee dat de tijd zo snel gaat.

Fijne avond allemaal!
Fachat ik denk dat je inderdaad die verantwoordelijkheid nog niet volledig bij een kind kan leggen, zeker niet door hem als 'straf' geen nieuwe fiets te geven.

Ik zou de verantwoordelijkheid meer bij mezelf leggen als ze nog zo jong zijn, tenzij ze natuurlijk echt zelf zo onvoorzichtig met hun spullen zijn geweest..
in mijn mailtje stond toen betaald/in behandeling...Dus toch anders...jammer! Bij de H&M duurt de levering ook altijd lang, maar dan betaal je niet van tevoren nu wel. Dan verwacht ik toch altijd iets meer service...Maar o.k we wachten af...

Fachat hmmm kolf kiddyboard? heb je nog meer van de handige dingen in de aanbieding?? Vergeet je ons hier niet???

Tja, kaj en z'n fietsje...Vind wel dat het slot goed had moeten zijn...En die verantwoordelijkheid ligt bij de ouders. Tja, en een fietsje vergeten bij school kan gebeuren toch? Zo gaat dat met kinderen...

Mijn conclussie, niet afstraffen, maar hem vertellen over deze 'boze' wereld....En dat hij zorgvuldig met (waardevolle) spulletjes moet omgaan. Geld stroomt niet uit de kraan!!

Hopelijk is het fietsje toch stiekum binnen gezet door een lieve concierge!

Oja, en mocht ie toch weg zijn zou ik eerst op marktplaats gaan struinen...Maar dat ga jij ook vast wel doen als trouwe klant of niet?
Poez een hele fijne verjaardag morgen! Zal inderdaad super schattig zijn om de reactie van je kleine mannetje te zien op alle slingers en kado's!
Dropneus, Lilien en Poez, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kids!!
Veel plezier morgen Poez! Dat Kieran maar flink verwend mag worden (dat gaat wel lukken met 20 man visite!)
quote:framboos81 schreef op 28 maart 2008 @ 22:22:

Fachat hmmm kolf kiddyboard? heb je nog meer van de handige dingen in de aanbieding?? Vergeet je ons hier niet???

Ja stom, niet eens aan gedacht, ik ga me schamen. Ik ga er automatisch vanuit dat jullie die dingen allemaal al hebben!

Wat heb ik nog te koop:

- een kiddyboard

- een magnetronsterilisator

- een babyschaal voor in de fietskar

- een maxi-cosi (met regenhoes en zonnescherm)

- een heleboel jongenskleertjes

Laat maar weten als iemand ergens in geïnteresseerd is! Jullie krijgen korting!
quote:framboos81 schreef op 28 maart 2008 @ 22:22:

Oja, en mocht ie toch weg zijn zou ik eerst op marktplaats gaan struinen...Maar dat ga jij ook vast wel doen als trouwe klant of niet? Uiteraard!!!!
Pfff.. een kruipend kind is veel drukker dan een niet-bewegend kind!

Kieran, gefeliciteerd!
En een kind dat loopt en overal op klimt is nog veel drukker.

Melk hielp gisterenavond! De vanillevlatip kende ik niet. Zou chocomousse ook helpen?
Wacht maar tot hij gaat klimmen en zich aan alles optrekt Xaloy. Dat is pas druk! (en dan is lopen inderdaad weer een overtreffende trap...)

Fachat: ik denk dat Kaj genoeg leert nu hij eventjes geen fiets heeft en waarschijnlijk is hij zelf ook teleurgesteld. Ik vind het nogal een zware straf om hem geen fiets meer te geven. Hij is toch geen 12?

Mich: ik heb nooit brandend maagzuur, maar melk moet inderdaad helpen. Chocomousse? Ehm....wel heel lekker!

Poez: leuk van je te horen! Lees je nog wel eens mee eigenlijk?

Etentje was erg gezellig. Daarna nog even langs een feestje van een vriendinnetje en uiteindelijk heel erg laat thuis. Maarja...ik werd vanzelf wakker om 7 uur en daarna om 8 uur. Puk lag lekker in bed te spelen.

Hij gaat trouwens sinds 3 dagen ineens 45 minuten tot een uur later slapen. Zij hij zelf de zomertijd al aan het instellen zijn? Mijn vriend zegt dat het onzin is en het niks met een biologische klok te maken heeft, maar met afspraken van mensen onderling. Beetje gek. We doen het toch omdat het langer licht is?
Lara, tis niet dat hij nooit meer een fiets mag hoor, dat bedoelt hij ook weer niet, maar gewoon even een tijdje geen nieuwe kopen!'

Tja Micha chocomousse, idd wel erg lekker, maar of het helpt? Tja er zit melk in he!
Nee, dat snap ik wel. Maar hoe lang is een tijdje? Als Kaj elke dag fietst dan heeft hij hem nu toch al genoeg gemist?
Melk hielp gisterenavond! De vanillevlatip kende ik niet. Zou chocomousse ook helpen?[/quote]

zoooow grappig! ja...en vanille slagroom ijs.....
trouwens chocomousse mogen wij helemaal niet! Zit rouw ei of melk in of zoiets...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven