Kleine taalschool in Spanje

16-05-2012 16:11 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er over te denken om ong. 2 weken Spaans te volgen in Spanje.

Dit ter voorbereiding op de spaanse cursus in Nederland op de universiteit (zodat ik niveau hoger in kan stromen, ik heb al eens 5 weken les gehad in Costa Rica) en dat is weer ter voorbereiding op halfjaar studeren in Spanje.

Nu kan je in grote steden als Barcelona uiteraard terecht maar ik zou eigenlijk wel in een wat kleiner dorpje les willen volgen.

Dit omdat je dan echt Spaans moet spreken en niet snel terug kan vallen op bijv. Engels.

Kent iemand een leuk, kleiner taalschooltje in Spanje dat ook niet te duur is?
Dat kan..Smaken verschillen, haha.

Mij lijkt Lanzarote bijvoorbeeld best wel leuk voor 2 weekjes.
In Salamanca spreken ze het meest vloeiend Spaans (zonder accent). Super leuke stad en genoeg talenscholen (zelf zat ik bij Mester) en echt niet dat ze daar Engels spreken
@Sanniel: Ja, Salamanca lijkt mij ook zeker erg leuk. Alleen ik wil hartje zomer en dan is het daar wel heel erg heet dus vandaar dat ik voorkeur heb voor een kustplaats of eiland.
Ja dan Salamanca idd geen slimme keus ;)
Ik heb 2 maanden in Valencia les gehad bij Hispania Valencia. Goeie school en leuke kustplaats.
Ik geloof dat ik wel een leuke school gevonden heb.

Het is in La Herradura en het is niet zo groot en ook niet zo heel erg duur.

Lekker aan het strand en wel een gezellig plaatsje met leuke mogelijkheden in de omgeving.
Costa Tropical is prima, vlakbij het wonderschone Granada!
Goed om te horen!

Het is trouwens deze school: http://www.spanish-school-herradura.com/

Heel toevallig iemand ervaring mee?
Adeline schreef op 26 mei 2012 @ 17:50:

Goed om te horen!

Het is trouwens deze school: http://www.spanish-school-herradura.com/

Heel toevallig iemand ervaring mee?
Nee, geen ervaring. Mischien wel belangstelling. Ziet er wel leuk uit, maar waar zie jij prijsinformatie op die site?
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Uhm...op de hoofdpagina en dan rechts staat Prices 2012 en Pricelist accomodation.

Als je even mailt voor prijzen krijg je soms korting.

Zo kreeg ik 20% korting als ik per dag 3uur priveles zou nemen en dat is ook wat ik graag wil..dus dan is 20% heel erg welkom.
Adeline schreef op 26 mei 2012 @ 20:15:

Uhm...op de hoofdpagina en dan rechts staat Prices 2012 en Pricelist accomodation.

Als je even mailt voor prijzen krijg je soms korting.

Zo kreeg ik 20% korting als ik per dag 3uur priveles zou nemen en dat is ook wat ik graag wil..dus dan is 20% heel erg welkom.

Oei. Ik keek bij het programma (verwachtte de prijzen daar).

Thanks!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Is het gelukt?

Anders zeker even mailen ik kreeg elke keer heel erg snel een reactie.

Wanneer zou je willen gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven