Entertainment alle pijlers

Eurovision 2012

14-05-2012 19:18 3663 berichten
Alle reacties Link kopieren

Over 2 weken mag onze Joan ons vertegenwoordigen in Baku, hoogste tijd voor een topic!

Wat gaat het dit jaar worden? Ik heb stilletjes de hoop opgegeven dat we de finale halen eerlijk gezegd. In Nederland snappen we het misschien wel ondertussen, het hele indianen gedoe maar als je een liedje moet uitleggen kan het nooit een goed teken zijn (naar mijn mening).

Dat mag de pret niet drukken! Het wordt wederom een groots festijn met toppers en flops en alles wat ertussen in zit.

Ik denk persoonlijk dat Zweden weer met de eerste plaats aan de haal gaat.

Hun inzending: Zweden 2012

En laten we vooral niet de oma's uit Rusland vergeten....dat mag niet winnen hoor

Rusland 2012

Nog meer inzendingen:

Cyprus (gaat ook hoge ogen gooien denk ik) Lala Love

Noorwegen is het net niet voor mij:

Tooji

België, mooie stem maar ik sukkel in slaap hiervan: Iris - België

Afijn wie kijkt er mee?
Djuuls04 schreef op 25 mei 2012 @ 19:30:

Een Soort Marianne Weber met een liedje van vader Abraham. Sieneke was nog geen twintig maar ze leek wel van middelbare leeftijd met dat getoupeerde haar. Laten we er maar mee stoppen want dit wordt niks.

Sieneke ziet er inderdaad veel ouder uit dan ze is! Tuttig haar en veel te oubollige kleding. Om over de muziek maar niet te spreken...

Ik vind ook dat Nederland eens een keer iets goeds moet sturen! Caro Emerald, Nick&Simon, Within Temptation...
el_spark schreef op 26 mei 2012 @ 16:34:

Het is echt niet alleen maar vriendjespolitiek. Die oostbloklanden krijgen wel wat makkelijker wat puntjes van buurlanden die kunnen helpen om door de halve finale te komen, maar daar win je geen songfestival mee.

Duitsland is ook niet heel populair, heeft ook redelijk weinig buren, maar heeft 2 jaar geleden wel het songfestival gewonnen, omdat ze een heel goed nummer hadden! Hetzelfde geldt voor Belgie, die vorig jaar of het jaar ervoor heel hoog eindigden met een ingetogen, maar sterk nummer.

Wij moeten het gewoon wat serieuzer aanpakken. Dat het weer een eer wordt om mee te doen, zodat ook acts als (ik noem maar wat) Within Temptation, Anouk, IlseDeLange, Caro Emerald, voor mijn part Tiesto ofzo, die echt talent hebben, staan te springen om een keer Nederland te mogen vertegenwoordigen.

Wij sturen zelf gewoon steeds bagger. Liedje van Joan was wel echt mooi, maar de act was compleet ruk.

Ik vind dat we gewoon mee moeten blijven doen, en straks, nadat we tien jaar lang ofzo uberhaupt niet meer zijn gekwalificeerd voor de finale, het jaar erop gewoon keihard winnen.

Nou, Duitsland grenst toch wel aan 8 landen hoor:

Nederland, Belgie, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Tsjechie, Polen en Denemarken. Da's niet weinig.

Maar verder geef ik je gelijk.
Ik vrees dat het helemaal niets wordt met Nederlandse inzendingen zolang ze bij de "truttige" tros blijven zitten.. sorry. Het lijkt wel alsof niet begrepen wordt wat er naar het songfestival moet... het werd al eerder gezegd hier. Je moet een jonge mooie meid met een hip nummer en een goede act er heen sturen. Zou BNN het niet een keer willen organiseren? Denk dat die iets heel anders zouden sturen ;-)

En Joan, ach die arme meid. Ze heeft haar best gedaan, okee, haar stem klonk niet zo zuiver. Maar mevrouw Macedonie zong ook niet echt helder...

Waar ik echt van stond te kijken is dat Slovenie niet door is...
voetbal is nie boeiund nie. Ik ben er straks bij!
Ik kom zo, eerst nog The Voice X-D
ik zit klaar. Op de Belg :-)
Ik op de BBC, leuk al die verschillende commentaren
ik ben er bij ladies!
:hello:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Even terugkomend op Joan's liedje en waarom de indianentooi.

Dit is omdat het liedje over haar jeugd gaat en dat ze met haar vriendje cowboy en indiaantje speelde. Daarom.

En ja eigenlijk is het best wel erg dat ik dat weet.
Star schreef op 26 mei 2012 @ 20:53:

Ik op de BBC, leuk al die verschillende commentaren
Met Graham? Want dan zapp ik ook over.
boeit niet, ze doet niet meer mee
Hallo, ik ben er ook klaar voor..

Ik wil Albanie nog wel een keer zien.

Die vrouw die zo ontzettend schreeuwachtig zong. Wat lijkt me dat héérlijk om zo een keer helemaal uit je dak te kunnen gaan. Ik denk dat ik alles wat me dwars zat meteen kwijt was. Pure ontspanning dus. Ik heb er met aandacht naar zitten kijken.

Niet omdat ik het supermooi vond, maar wel omdat ik er bewondering voor had.
anoniem_8669 wijzigde dit bericht op 26-05-2012 21:00
Reden: het was een beetje veel bewondering
% gewijzigd
O dan ga ik volgend jaar als vadertje en moedertje Galadriel
galadriel schreef op 26 mei 2012 @ 20:59:

[...]

Met Graham? Want dan zapp ik ook over.
Yes dear!
Zo ik ben er klaar voor :cheer:
nou het geluid van de tune was alvast slecht.
Dat is ook wat, nog even drie uur moeten optreden midden in de nacht.
wow kosten nog moeite gespaard....mooie opening
He putin
Hebben ze het daar vrijdagavond al opgenomen?
Ik vind hier dingen van.
Oh we zijn al in de Efteling zie ik!
Ik geloof dat ik de winnaar van vorig jaar succesvol verdrongen heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven