Verliefd op een jongere man - Help !!
dinsdag 25 maart 2008 om 21:45
Hallo, Ik zit nogal in een moeilijke situatie.
Ik heb iemand leren kennen via internet, eerst was het vrij onschuldig maar na een tijdje werden we verliefd.
Hij is 20 (21 binnenkort) en woont nog bij z'n ouders en doet nog zijn studies. Ik ben 32 en binnenkort gescheiden.
Probleem is dat hij nog niks wil zeggen aan zijn omgeving dat we samen zijn, ik heb het hier heel moeilijk mee.
Ik twijfel niet aan zijn gevoelens voor mij, dat merk ik zo.. dat het gemeend is.
Ik ben stapelverliefd maar kan dit niet aanvaarden, dat hij mij verborgen houdt.
Hij zegt dat hij wil wachten dat ik officieel gescheiden ben om het bekend te maken, hij is namelijk heel bang van de reaktie van zijn ouders (wat ik kan begrijpen)
Hoe moet ik dit aanpakken..?
Stilletjes afwachten en genieten intussen?
Alvast bedankt voor jullie hulp..
Een radeloos kreeftje
Ik heb iemand leren kennen via internet, eerst was het vrij onschuldig maar na een tijdje werden we verliefd.
Hij is 20 (21 binnenkort) en woont nog bij z'n ouders en doet nog zijn studies. Ik ben 32 en binnenkort gescheiden.
Probleem is dat hij nog niks wil zeggen aan zijn omgeving dat we samen zijn, ik heb het hier heel moeilijk mee.
Ik twijfel niet aan zijn gevoelens voor mij, dat merk ik zo.. dat het gemeend is.
Ik ben stapelverliefd maar kan dit niet aanvaarden, dat hij mij verborgen houdt.
Hij zegt dat hij wil wachten dat ik officieel gescheiden ben om het bekend te maken, hij is namelijk heel bang van de reaktie van zijn ouders (wat ik kan begrijpen)
Hoe moet ik dit aanpakken..?
Stilletjes afwachten en genieten intussen?
Alvast bedankt voor jullie hulp..
Een radeloos kreeftje
donderdag 27 maart 2008 om 23:17
Iemand kan op 20 jarige leeftijd heel volwassen zijn, door wat hij heeft meegemaakt, iemand anders zoals mijn "20jarige" kan nog niks beleefd hebben dat relevant voor hem was..
Zoals hij zelf zegt, nu 20 of 16.. veel is er niet verandert..
Ja dan vraag je je al af hoe verantwoordelijk hij wel is.
Morgen de grote dag, k'laat jullie iets weten dames
Zoals hij zelf zegt, nu 20 of 16.. veel is er niet verandert..
Ja dan vraag je je al af hoe verantwoordelijk hij wel is.
Morgen de grote dag, k'laat jullie iets weten dames
vrijdag 28 maart 2008 om 13:04
Beetje late reactie van mij, vooral als je die brief nu al hebt gegeven. Wat je trouwens zeker moet doen als je dat zo voelt! Maar je nieuwe vriend/vriendin na twee maanden al mee naar je ouders nemen? Ik ben een paar jaartjes ouder dan je vriend en toch zou ik dat ook niet doen hoor. Het is toch fijn om het eerst nog even met zn tweetjes te hebben? Ik zou het erg verstikkend vinden als er na twee maanden al zulke eisen aan me werden gesteld...
vrijdag 28 maart 2008 om 19:15
hey Fiona.. ok ergens moet ik je gelijk geven, maar is het dan ook normaal dat hij er zelfs niet over spreek en zoals eerder werd vermels hij zelfs niet kan zeggen aan zijn vrienden en ouders dat hij iemand heeft leren kennen maar dat hij wacht om me beter te kennen om me voor te stellen.
Ah ja nog een detail.. al 2 maand komt hij enkel thuis bij me.. het gevoel met hem in de straat te lopen hand in hand ken ik niet.. lijkt dat je normaal?
Ah ja nog een detail.. al 2 maand komt hij enkel thuis bij me.. het gevoel met hem in de straat te lopen hand in hand ken ik niet.. lijkt dat je normaal?
zaterdag 29 maart 2008 om 13:54
Voila, alles is goed verlopen, we hebben een goed gesprek gehad. Hij wil eigenlijk wachten om het bekend te maken na de echtscheiding, omdat het teveel factoren zouden zijn in ons nadeel.. ook al gezien mijn leeftijd zouden zijn ouders nog moeilijker kunnen doen.
Hij gaat wel zeggen dat hij iemand heeft sinds 2 maanden, maar dat hij nog wil wachten om me voor te stellen, en eerst wil zien of het iets wordt (heb hem ook gezegd dat hij niet alles hoefde te zeggen) dus zo kan hij ook eens bij me komen slapen.. hij gaat er zker werk van maken heeft hij me gezegd.
K'vond het wel lief gisteren.. hij heeft me al huilend gezegd dat hij van me hield.. mijn hartje bloedde
en dat hij wist dat hij me pijn deed en dat niet wou. Hij zei ook : ik geef je zomaar niet op. Dus wait and see.. ik ga nog efkes geduld hebben en intussen genieten van de momenten dat we samen zijn.
Hij gaat wel zeggen dat hij iemand heeft sinds 2 maanden, maar dat hij nog wil wachten om me voor te stellen, en eerst wil zien of het iets wordt (heb hem ook gezegd dat hij niet alles hoefde te zeggen) dus zo kan hij ook eens bij me komen slapen.. hij gaat er zker werk van maken heeft hij me gezegd.
K'vond het wel lief gisteren.. hij heeft me al huilend gezegd dat hij van me hield.. mijn hartje bloedde

zaterdag 29 maart 2008 om 14:31
zaterdag 29 maart 2008 om 15:39
Hij heeft geen probleem met mijn leeftijd, wel met het feit dat als hij het nu zegt er nog die echtscheiding is.. en dat wil hij niet, dan kunnen zijn ouders me al minder beoordelen en me ook beter aanvaarden.. dat zijn zijn woorden, hij kent zijn ouders dus hij zal wel weten hoe met ze om te gaan.
Maar alvast bedankt voor alles meiden
Maar alvast bedankt voor alles meiden