Mode & Beauty alle pijlers

De Fashionista's blijven fashionable in de zomer! #74

29-05-2012 10:08 2995 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook met de hitte blijven we natuurlijk Fashionable! Deel 74 alweer.

http://meiden.blog.nl/files/2009/07/l.jpg

Voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG/SOG, uitlaatklep voor je vieze-woorden-fase, haalbare en niet haalbare wenslijstjes en nog veel meer. Join us!

Deel 73
:blob

:hello: goedemorgen en happy new topic :-d
Jeej, happy new topic!

Goede OP Alf!

On-topic: heb vandaag mijn jumpsuit aan met smal knalgeel riempje en witte slippertjes. Moet naar de supermarkt, dus dat is een mooie veilige eerste voordoop.

Enige jammere: misschien moet er toch een hempje onder, hij neigt naar inkijk-hebbend.
Hoi DR!

Leuke outfit VD! Een hemdje eronder is toch niet zo erg, kan ook heel leuk staan :) Ik weet nog niet goed wat ik vandaag aandoe. Denk groene midirok met witte blouse en taupe sandaaltjes. Ik lees trouwens net dat het goede weer straks weer over is, jammer :-(
Happy new topiccccccc X-D
:hello:

Even een zwaai van vakantie adres! Zit op terras waarvan ik voor vertrek een foto plakte! Zo fijn! Ben helemaal niet bij en houd het ook kort. Hoop dat het goed is met jullie. Spreek jullie volgende week. :kiss:
:hello: GB! Geniet nog van je vakantie :)
Geniet ervan GB! Leuk dat je effe komt zwaaien :-d
Oh jaloers op GB!

Ik vind het hier niet echt warm.. Was de enige met korte mouwen op straat X-D

Er kan idd een hempje onder mn jumpsuit.. alleen hij is redelijk aansluitend dus ik ben bang voor randjes etc. Zometeen maar experimenteren.
fijn een nieuw topic !
Hoi PTT, alles goed?
sjongejonge heb ik even wifi moet ik jullie nog opzoeken ook

Zwaaai zwaai

het is hier top met zijn 3tjes :-)

helaas appartement heel slecht, gelukkig via reisorg nieuwe geregeld.

Nu genieten van zon en strand en relaxt :cheer:
He Mara! Fijn dat je snel een ander appartement kon krijgen. Hoe voel je je verder, geen 'kwaaltjes' ?

Ik heb net mijn kast opgeruimd, pff, ik zweet ervan ;-)

oud ondergoed weggegooid (wat bewaart een mens allemaal? Bh's in alle maten X-D ), winterkleding achter in de kast gelegd, en veel oude kleding bekeken en gepast. Score: 3 broeken die weer passen :cheer2:

Alleen mn lievelingsshort van vorig zomer zakt van mn kont :-(
Hey Mara, wat leuk dat je even zwaait vanuit je vakantiebestemming. Fijn dat jullie een ander apt konden krijgen, geniet ervan!!

VD, goeie score X-D Altijd leuk weer iets moois terug te vinden!
He Nikki! :hello:

Heb ook nog een zwart strandjurkje teruggevonden (strapless maar dan met zo'n bandje vanuit het midden voor achter je nek, geen idee hoe je dat noemt, soort halter maar dan anders) en dat staat gekgenoeg ook leuk als lange rok zag ik bij het uittrekken X-D
Ik heb ook zin in vakantie ;-)

Aangezien iedereen het over vakantie heeft: nog 8 weken en dan ga ik ook! Whieeee!

Vandaag vroeg klaar met school, wilde een afspraak maken voor vrijdag maar ben toch maar vandaag naar de kapper gegaan, haha.

Heb nu een natuurlijk medium bruine kleur met highlights.

Geen groen of oranje haar meer. :-d

Rug gaat verder goed, nog steeds geen vellen maar wel waanzinnige jeuk.

Chi, niet ziek worden voor zaterdag he!!

Arme Chi, kind kan wel gek worden van al mijn apps over hoe het nou werkt met de trein tegenwoordig :rofl:

Ik neem mijn oplader mee naar Chi, want ik moet jullie natuurlijk op de hoogte houden van mijn treinreis. Helaas voor mij (en geluk voor jullie) moet ik één keer overstappen en dat gaat geheid mis. X-D

Heb al de NS Reisplanner-app op mijn telefoon geïnstalleerd, haha.
Happy new topic!

@ Alf: Ja, bedoelen we dezelfde rok? Maar ik niet per se een lange alleen, mag ook wel wat korter (niet superkort maar wel boven de knie). Ik neig naar een felle kleur omdat ik die weinig heb. Misschien zelfs wel knalgeel!

@ VD: zie hierboven, bedoel jij nu niet een lange? Ik ging namelijk als een gek naar MS en vond daar alleen een langere roze rok? Deze: http://webstore-nl.scotch ... en-collection/skirts.html Wel mooi, maar niet wat ik nu zoek. Helaas.

Over jou en LC: ik vrees dat de woede-aanvallen niet zomaar weggaan, en dat hij je nog wel vaker zal moeten overtuigen van zijn goodness, zegmaar. Niet jezelf kwalijk nemen, hoor- beter nu alles eruit dan er nog jaren over doorgaan. Hoe komt het trouwens dat jij allemaal dingen ineens weer past? Ben je zo onwijs aan het afvallen?

@ GB: je klinkt blij vanaf vakantiespot! Geniet!

@ Elynn: hoe was het in de andere-dan-thuis-stad, en hoeveel zakken vol heb je mee naar huis genomen? Hoop dat jij en dochter goed geslaagd zijn! (en dat huis compleet afgeschilderd is)

Overigens heb ik net een rokje op H&M besteld dat ik eigenlijk helemaal niet zocht, onder het mom van onze gedeelde logica: ik moest een zwart bikinibroekje, en ach, dan beter wat meer erbij bestellen. En nu twijfel ik uiteraard aan beide aankopen ;-)
eigenlijk wil ik een plaatje plakken ter voorbeeld van wat ik wel zoek, maar als ik dat poog zegt hij dat ik een http in moet vullen. Ehm? Anyone?
Gewoon de afbeeldingslocatie tussen IMG tags plaatsen, senang :)
sorry, voel me nu heul dom, maar snapnie wat zijn de IMG tags? En wat doe ik met een plaatje waarvan ik niet meer weet waar ik het ooit vandaan haalde maar gewoon opsloeg?
OK, ik zal het ff uitleggen- hoop ik X-D

Als je gewoon van internet een plaatje wil plakken, klik je er met rechts op en selecteer je 'afbeeldingslocatie kopieren'. Dan typ je hier in [ img ] en ctrl+v je de afbeeldingslocatie en sluit je met [ /img] (maar dan zonder spaties!)

Als je een plaatje hebt opgeslagen op je eigen computer, moet je die eerst op een hosting site als Photobucket plaatsen, en dan is het van hetzelfde laken een pak!

Ik bedoelde overigens dat ik wel snapte welk model rok je bedoelde :) Niet zozeer een specifieke.
ohw, en nog zowat, want ik ben nu dus ineens vreselijk aan het shoppen geslagen: als je bij zara bestelt, en je past het en wilt het niet, dan kun je toch gratis ruilen? direct in de winkel waar je afhaalt?
Ja die bedoel ik Senang! (op andere foto leek ie rozer-der ;-) ) maar ik zag m vandaag niet in de winkel.

Bedoel je meer deze lengte? of nog korter?

http://media.kolibrishop.com/images/6chm-0355_0.jpg

Ik ben trouwens denk 6 kg lichter dan vorig zomer ofzo? 5 kg lichter dan in januari. Maar ik ben nog steeds dik hoor :-) vinnik dan. Moet nog wel wat af. Maar merk dat kleding weer leuker staat, heerlijk!

Opgeslagen plaatjes kun je niet plakken helaas. Dan moet je m eerst in een album plaatsen zodat ie weer een 'online locatie' heeft

Mijn asos-pakketje is binnen :cheer2: de gele en de rose-gestreepte espadrilles blijven, de strandtas gaat terug, goedkope troep.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven