Online kleding kopen bevalt dat?
dinsdag 29 mei 2012 om 16:08
Bestel bijna elk seizoen wel kleding bij Bonaparte, maar ook bij andere online shops zoals, Neckermann, Bonprix, Otto. Vergeleken met de laatste drie doet Bonaparte er wel wat langer over tot het geleverd is. Vind Bonaparte altijd wel wat duurder dan de rest, maar je krijgt er gelukkig zeer goede kwaliteit en mooie kleding voor terug.
Lekker makkelijk ipv in warme, kleine hokjes te passen. Je hebt 1/2 week de tijd om te bedenken, voor je het terug stuurt.
Ideaal!
Lekker makkelijk ipv in warme, kleine hokjes te passen. Je hebt 1/2 week de tijd om te bedenken, voor je het terug stuurt.
Ideaal!
dinsdag 29 mei 2012 om 16:13
Ik doe het meestal. Heel fijn, thuis op je gemak passen, zonder verkoopster die je verteld dat het er geweldig uitziet, terwijl dat niet het geval is. Ik heb een aantal winkels waarvan ik precies weet hoe de maten vallen (we C&A, H&M, WE), dus dan is het alleen nog een kwestie of het leuk staat of niet. Geen gegraai tussen hopeloos volgestouwde rekken en eindeloos wachten voor de kassa. Verder gewoon ideaal omdat ik er met twee kinderen gewoon niet vaak aan toe kom om uitgebreid voor mezelf te shoppen.
dinsdag 29 mei 2012 om 16:14
Ik ben erg van de stofjes en wil gewoon graag even voelen voordat ik iets koop. Koop daarom weinig online, omdat ik een belangrijk keuze-aspect mis.
Hoe gaat dat eigenlijk met betalen? Ik moet vaak in een winkel 2 maten passen om te bepalen wat de juiste is, moet je dan ook 2 jurkjes online betalen, of betaal je pas als je alles thuis hebt en hebt geretourneerd wat niet van je gading was?
Hoe gaat dat eigenlijk met betalen? Ik moet vaak in een winkel 2 maten passen om te bepalen wat de juiste is, moet je dan ook 2 jurkjes online betalen, of betaal je pas als je alles thuis hebt en hebt geretourneerd wat niet van je gading was?
dinsdag 29 mei 2012 om 16:17
Ik kies er altijd voor om te betalen met acceptgiro, die zit dan bij je bestelling. Dan maak ik het bedrag later gewoon over via internet bankieren. Ben een beetje huiverig met het vooraf betalen qua kleding, omdat ik sowieso altijd wel iets heb wat terug kan, zo'n gedoe om dan je geld weer terug te krijgen.
dinsdag 29 mei 2012 om 16:27
Ik koop alleen dingen online als ik weet dat ze passen en dat ze mij goed staan. Bijvoorbeeld schoenen die in mijn maat niet meer in de goede kleur waren of een jurk die ik al eens gepast heb maar die online al in de uitverkoop is.Alleen als iets echt heel goedkoop is neem ik wel eens het risico, bijvoorbeeld bij Mango Outlet. Bij de Mango weet ik mijn maat wel, meestal passen dingen wel en anders is het zo goedkoop dat ik het toch wel houd.
Meestal vind ik het teveel gedoe om te wachten op een pakketbezorger en vervolgens, als het niet past, weer naar het postkantoor te moeten om het terug te sturen. (hier nogal veel problemen met de post- en pakketbezorging de laatste tijd: even de stad ingaan kost minder tijd en is veel minder frustrerend dan op zoek gaan naar een zoekgeraakt pakje)
Meestal vind ik het teveel gedoe om te wachten op een pakketbezorger en vervolgens, als het niet past, weer naar het postkantoor te moeten om het terug te sturen. (hier nogal veel problemen met de post- en pakketbezorging de laatste tijd: even de stad ingaan kost minder tijd en is veel minder frustrerend dan op zoek gaan naar een zoekgeraakt pakje)
dinsdag 29 mei 2012 om 16:41
Ik koop ook vrijwel alles online. Passen en combineren in mijn eigen ruime kamer in plaats van een benauwd en stoffig pashokje.
Ik bestel in verschillende kleuren/maten en kies voor betalen met een acceptgiro. Wat ik niet wil houden stuur ik terug, en de behouden spullen (plus 50 cent voor de acceptgiro) betaal ik.
Ik bestel in verschillende kleuren/maten en kies voor betalen met een acceptgiro. Wat ik niet wil houden stuur ik terug, en de behouden spullen (plus 50 cent voor de acceptgiro) betaal ik.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 29 mei 2012 om 16:45
Ik hartje online kleding kopen.
Koop bijna niks meer in de winkel, ik vind shoppen sowieso afgrijselijk en met een middagje in de stad doe je mij echt geen plezier. Echt een uitkomst dus, winkelen op internet!
Spul wordt thuisbezorgd, ik pas en stuur terug wat ik niet leuk vind of wat niet goed past. Betalen, klaar.
Koop bijna niks meer in de winkel, ik vind shoppen sowieso afgrijselijk en met een middagje in de stad doe je mij echt geen plezier. Echt een uitkomst dus, winkelen op internet!
Spul wordt thuisbezorgd, ik pas en stuur terug wat ik niet leuk vind of wat niet goed past. Betalen, klaar.
Wat eten we vanavond?
dinsdag 29 mei 2012 om 16:54
dinsdag 29 mei 2012 om 17:08
dinsdag 29 mei 2012 om 17:38
Vraagje aan de onlinekopers: hoeveel sturen jullie weer terug en hoeveel houden jullie? Wat is de verhouding daarin? Daar ben ik wel benieuwd naar, als ik in de stad aan het shoppen ben koop ik nog niet eens 1 van de 10 dingen die ik probeer, daarom vind ik online winkelen zo onhandig. Je voelt de stofjes niet, je ziet de kleuren niet in het echt, je kunt niet nog even alle andere kleuren proberen etc.
dinsdag 29 mei 2012 om 17:41
Ik vind het maar niks. Vaak vallen dingen in het echt enorm tegen, maar toch ben je sneller geneigd iets toch maar te houden, omdat je geen zin hebt om helemaal dat ene kleine dingetje weer in te pakken en terug te sturen. En als je wel terugstuurt: dan moet je alsnog het huis uit, dus had je net zo goed gewoon naar de winkel kunnen gaan. Voor het lekker thuis kunnen blijven hoef je het niet te doen dus :P
Maar er zijn ook voordelen: als je echt een hekel hebt aan drukte in winkels en krappe pashokjes, is het natuurlijk wel een uitkomst.
Maar er zijn ook voordelen: als je echt een hekel hebt aan drukte in winkels en krappe pashokjes, is het natuurlijk wel een uitkomst.
dinsdag 29 mei 2012 om 17:44
dinsdag 29 mei 2012 om 18:05
Alle kleding online sinds n jaartje of tien. Haat pashokjes. Thuis kun je nog combi's met kleren die je al hebt bekijken. Bikini's online: 20 stuk uit zoeken en op je gemak passen. Ongeveer de helft gaat terug van hetgeen ik bestel. Ik betaal ook met acceptgiro. Twee weken om terug te sturen ipv halve week week, zoals eerder genoemd.
Bonprix ben ik klant-af. Waardeloze retour administratie. De rest van de genoemde winkels nooit problemen mee gehad.
Behalve kleding heb ik de hele inrichting online besteld, scheelde nogal wat. Het enige dat ik niet online heb besteld zijn mijn vriend en het bed met matrassen, dat wilde ik toch wel meteen in levende lijve testen....
Bonprix ben ik klant-af. Waardeloze retour administratie. De rest van de genoemde winkels nooit problemen mee gehad.
Behalve kleding heb ik de hele inrichting online besteld, scheelde nogal wat. Het enige dat ik niet online heb besteld zijn mijn vriend en het bed met matrassen, dat wilde ik toch wel meteen in levende lijve testen....