is mailen stom?
dinsdag 29 mei 2012 om 20:38
Ik heb iemand op het oog. Heb zowel zijn e-mailadres en zijn telefoonnummer. Die heb ik trouwens niet van hem gekregen omdat hij ook een oogje op mij heeft oid, maar omdat ik hem ken van een studie.
Is het stom om hem te mailen, om te vragen hoe het met hem gaat en of hij zin heeft een keer wat te gaan drinken? Thuis krijg ik namelijk negatieve reacties, dat hij dan wel raar zal opkijken omdat je zo'n vraag niet verwacht via de mail ed.
Is het stom om hem te mailen, om te vragen hoe het met hem gaat en of hij zin heeft een keer wat te gaan drinken? Thuis krijg ik namelijk negatieve reacties, dat hij dan wel raar zal opkijken omdat je zo'n vraag niet verwacht via de mail ed.
donderdag 31 mei 2012 om 14:15
donderdag 31 mei 2012 om 17:55
Ik vind via whatsapp eigenlijk helemaal niet zo nonchalant. Je hebt kans dat hij jouw nummer misschien niet meer heeft en hij dus niet weet van wie hij het verzoek krijgt. Bovendien vind ik zelf dat via whatsapp altijd een bepaalde druk staat om te reageren, terwijl hij misschien wat langer de tijd wilt hebben om hier over na te denken. Dus dan zou ik toch eerder voor een SMSje of mailtje gaan