MacBook Pro - Word reageert niet

29-05-2012 19:05 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb Word draaien op mijn MacBook Pro. Mijn MacBook Pro draait op Mac OSX Versie 10.7.3. Nu werkte het altijd als een tierelier maar sinds vandaag kan ik niet opslaan in Word. Ik krijg dan de strandbal die maar blijft draaien. Ik kan op dat moment niets meer. Forceer stop als gevolg.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? En hoe dit komt? Ik heb de strandbal ook al de tijd gegeven maar deze verdwijnt niet meer.

Ben benieuwd!
Nu wordt het leuk.

Popcorn, iemand?
SeptemberGirl schreef op 29 mei 2012 @ 21:11:

Xion, koffie? Ik zet 'm sinds kort weer met een ouderwets doorloop-filter, zalig!
Sindskort? Had je eerst een iCoffee die nu kapot is?
Dat jullie er nog zIn in hebben. Want ze komen met die simpele 'argumenten'.

* ik heb oranje-rood-wit-blauwe m&m's. Anyone? :) *
XionZ schreef op 29 mei 2012 @ 21:12:

[...]

Sindskort? Had je eerst een iCoffee die nu kapot is?

Ja!! Daar kwamen deze bakkies uit:

http://www.webwombat.com.au/entertainment/humour/images/309icoffee.jpg

Maar hij is niet kapot hoor, ik heb 'm aan een ongelovige gegeven. Lief van mij hè.
liesse schreef op 29 mei 2012 @ 21:14:

Dat jullie er nog zIn in hebben. Want ze komen met die simpele 'argumenten'.

* ik heb oranje-rood-wit-blauwe m&m's. Anyone? :) *

Egnie, ik wens hier ook niet verder in mee te gaan ;-)

Maar neem Pages, serieus, werkt fijner, sneller en overzichtelijker dan Word.
Ga 'k doen! Dank!
SeptemberGirl schreef op 29 mei 2012 @ 21:16:

[...]

Ja!! Daar kwamen deze bakkies uit:

[afbeelding]

Maar hij is niet kapot hoor, ik heb 'm aan een ongelovige gegeven. Lief van mij hè.
X-D
SeptemberGirl schreef op 29 mei 2012 @ 21:09:

[...]

Verdiept?! Dat is lekker nietszeggend..... X-D Je bent dus geen gebruiker. Dus eigenlijk zou je het heeeel graag willen, maar kan dat niet meer omdat je het zo hard af zit te katten / het niet kan met de financieen. Geeft niks hoor. Maar Apple draait als een tierelier en klopt als een bus. Apple is zojuist weer verkozen tot sterkte merk. En dat zou alleen zijn omdat er een Apple-logo op staat? Wow, dat is arrogant, daarmee noem je dus al die miljoenen Apple-gebruikers merkgevoelige mensen, die diep in hun hart het allerliefst windows zouden willen gebruiken? :rofl: Wat een bak.

Kijk voor de grap maar eens hoe veel je nog krijgt voor een tweedehands macbook op marktplaats. Zie ik met een windhoos-laptop niet gebeuren. :rofl:

Succes met vastlopen etc! :rofl: Jouw Apple-tijd komt ook nog wel!

Ook al genieten mensen zichtbaar van deze "woordenwisseling", ik zie me toch even genoodzaakt om hier op te reageren.

Ik heb niet gezegd wat je moet verstaan onder "ik heb me verdiept in Apple", maar ik heb het besturingssysteem zeker gebruikt. Ik spreek dus uit eigen ervaring en ik kan het goed vergelijken met Windows (ik gebruik nu weer Windows 7) en ik vind Windows veel handiger. Trek dus geen voorbarige conclusies.

Daarnaast zijn Apple gebruikers zeker merkgevoelige mensen. Onderzoeken hebben namelijk aangetoond dat marketing werkt en mensen beïnvloedt. Het is dom om te denken dat je helemaal vrij bent in je keuze als consument, je wordt continu beïnvloed door marketing. Of al die miljoenen Apple gebruikers diep in hun hart liever Windows hebben weet ik niet en dat heb ik nergens beweerd (weer zo'n voorbarige conclusie), maar ik kan oordelen aangezien ik beide systemen ken en ik weet dat Windows handiger en beter is dan Apple. Maar als jij teveel wilt betalen voor het "sterkste merk"... ga je gang.
julie1988 schreef op 29 mei 2012 @ 21:23:

[...]

Ook al genieten mensen zichtbaar van deze "woordenwisseling", ik zie me toch even genoodzaakt om hier op te reageren.

Ik heb niet gezegd wat je moet verstaan onder "ik heb me verdiept in Apple", maar ik heb het besturingssysteem zeker gebruikt. Ik spreek dus uit eigen ervaring en ik kan het goed vergelijken met Windows (ik gebruik nu weer Windows 7) en ik vind Windows veel handiger. Trek dus geen voorbarige conclusies.

Daarnaast zijn Apple gebruikers zeker merkgevoelige mensen. Onderzoeken hebben namelijk aangetoond dat marketing werkt en mensen beïnvloedt. Het is dom om te denken dat je helemaal vrij bent in je keuze als consument, je wordt continu beïnvloed door marketing. Of al die miljoenen Apple gebruikers diep in hun hart liever Windows hebben weet ik niet en dat heb ik nergens beweerd (weer zo'n voorbarige conclusie), maar ik kan oordelen aangezien ik beide systemen ken en ik weet dat Windows handiger en beter is dan Apple. Maar als jij teveel wilt betalen voor het "sterkste merk"... ga je gang.
Nou meid! Dólletjes om te weten van je! Trusten!
liesse schreef op 29 mei 2012 @ 21:26:

[...]

Nou meid! Dólletjes om te weten van je! Trusten!

En dan klagen dat de tegenpartij niet met goede argumenten komt.

Triest, onvolwassen gedrag.
Ik bedank je toch? Is fijn om je standpunt te weten. Die standpunten ook nog nooit gehoord hoor. En ik wens je ook nog weltrusten. 'T is ook nooit goed.
liesse schreef op 29 mei 2012 @ 21:43:

Ik bedank je toch? Is fijn om je standpunt te weten. Die standpunten ook nog nooit gehoord hoor. En ik wens je ook nog weltrusten. 'T is ook nooit goed.
:hug:
julie1988 schreef op 29 mei 2012 @ 21:30:

[...]

En dan klagen dat de tegenpartij niet met goede argumenten komt.

Triest, onvolwassen gedrag.

Dat is toch heel persoonlijk. Zelf heb ik een mobieltje van Nokia en ik ben er erg tevreden over. Dan kun je wel met goede argumenten komen waarom telefoons van bijvoorbeeld Samsung beter zijn en ik zal er ook wel over nadenken, maar daardoor ga ik echt niet gelijk overstag.

Zo werkt het ook met computers (en andere producten). Mensen kiezen het liefst een merk waar ze bekend mee zijn en goede ervaringen mee hebben. Dat kan zowel Sony, Dell, Acer of Apple zijn.
Daar heb je gelijk in, wcpapiertje. Ieder zijn meuk. Bovendien is het meeste wat voor Windows te downloaden is, ook voor Mac te downloaden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven