MacBook Pro - Word reageert niet
dinsdag 29 mei 2012 om 19:05
Hoi,
Ik heb Word draaien op mijn MacBook Pro. Mijn MacBook Pro draait op Mac OSX Versie 10.7.3. Nu werkte het altijd als een tierelier maar sinds vandaag kan ik niet opslaan in Word. Ik krijg dan de strandbal die maar blijft draaien. Ik kan op dat moment niets meer. Forceer stop als gevolg.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? En hoe dit komt? Ik heb de strandbal ook al de tijd gegeven maar deze verdwijnt niet meer.
Ben benieuwd!
Ik heb Word draaien op mijn MacBook Pro. Mijn MacBook Pro draait op Mac OSX Versie 10.7.3. Nu werkte het altijd als een tierelier maar sinds vandaag kan ik niet opslaan in Word. Ik krijg dan de strandbal die maar blijft draaien. Ik kan op dat moment niets meer. Forceer stop als gevolg.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? En hoe dit komt? Ik heb de strandbal ook al de tijd gegeven maar deze verdwijnt niet meer.
Ben benieuwd!
dinsdag 29 mei 2012 om 21:23
Ook al genieten mensen zichtbaar van deze "woordenwisseling", ik zie me toch even genoodzaakt om hier op te reageren.
Ik heb niet gezegd wat je moet verstaan onder "ik heb me verdiept in Apple", maar ik heb het besturingssysteem zeker gebruikt. Ik spreek dus uit eigen ervaring en ik kan het goed vergelijken met Windows (ik gebruik nu weer Windows 7) en ik vind Windows veel handiger. Trek dus geen voorbarige conclusies.
Daarnaast zijn Apple gebruikers zeker merkgevoelige mensen. Onderzoeken hebben namelijk aangetoond dat marketing werkt en mensen beïnvloedt. Het is dom om te denken dat je helemaal vrij bent in je keuze als consument, je wordt continu beïnvloed door marketing. Of al die miljoenen Apple gebruikers diep in hun hart liever Windows hebben weet ik niet en dat heb ik nergens beweerd (weer zo'n voorbarige conclusie), maar ik kan oordelen aangezien ik beide systemen ken en ik weet dat Windows handiger en beter is dan Apple. Maar als jij teveel wilt betalen voor het "sterkste merk"... ga je gang.
dinsdag 29 mei 2012 om 22:10
Dat is toch heel persoonlijk. Zelf heb ik een mobieltje van Nokia en ik ben er erg tevreden over. Dan kun je wel met goede argumenten komen waarom telefoons van bijvoorbeeld Samsung beter zijn en ik zal er ook wel over nadenken, maar daardoor ga ik echt niet gelijk overstag.
Zo werkt het ook met computers (en andere producten). Mensen kiezen het liefst een merk waar ze bekend mee zijn en goede ervaringen mee hebben. Dat kan zowel Sony, Dell, Acer of Apple zijn.