MacBook Pro - Word reageert niet
dinsdag 29 mei 2012 om 19:05
Hoi,
Ik heb Word draaien op mijn MacBook Pro. Mijn MacBook Pro draait op Mac OSX Versie 10.7.3. Nu werkte het altijd als een tierelier maar sinds vandaag kan ik niet opslaan in Word. Ik krijg dan de strandbal die maar blijft draaien. Ik kan op dat moment niets meer. Forceer stop als gevolg.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? En hoe dit komt? Ik heb de strandbal ook al de tijd gegeven maar deze verdwijnt niet meer.
Ben benieuwd!
Ik heb Word draaien op mijn MacBook Pro. Mijn MacBook Pro draait op Mac OSX Versie 10.7.3. Nu werkte het altijd als een tierelier maar sinds vandaag kan ik niet opslaan in Word. Ik krijg dan de strandbal die maar blijft draaien. Ik kan op dat moment niets meer. Forceer stop als gevolg.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? En hoe dit komt? Ik heb de strandbal ook al de tijd gegeven maar deze verdwijnt niet meer.
Ben benieuwd!
dinsdag 29 mei 2012 om 20:42
Dit inderdaad. Ik heb me verdiept in Apple en Apple besturingssystemen zijn:
1. veel te duur
2. niet handig in gebruik
Apple heeft een hele goede naam (door goede marketing) en daar maken ze gebruik van door hun producten veel te duur te maken.
De hipsters die Apple gebruiken zwengelen zelf de discussie aan met hun "het is Apple, dus het is goed" attitude.
dinsdag 29 mei 2012 om 21:09
Verdiept?! Dat is lekker nietszeggend.....
Kijk voor de grap maar eens hoe veel je nog krijgt voor een tweedehands macbook op marktplaats. Zie ik met een windhoos-laptop niet gebeuren.
Succes met vastlopen etc!