definitie relatie

29-05-2012 22:08 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond,

Wat is de definitie van een liefdesrelatie?
Wiki. Slotje?
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken
Ik dacht dit wordt 'm, het meest korte topic ooit X-D
mellie89 schreef op 29 mei 2012 @ 22:13:

Ik ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken
Hoe kijk je er zelf naar? Start eens met delen van jouw zienswijze en misschien hebben anderen dan zin om dit ook te doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik denk dat iedereen er anders over denkt, eigenlijk is het iets vaags. Ik denk dat je een relatie hebt als je samen over de toekomst gaat denken.
Als een van de twee verkering vraagt en de ander ja zegt.
Ik snap het niet.
Kun je niet wat concreter zijn TO?
:rofl:
Oh jammer. Dit topic is vervuilt met woorden. Enn had de laatste moeten blijven.
X-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vraag me af hoe jullie een relatie zien, wanneer heb je dat? Wat zijn de ingredienten van een liefdesrelatie?
mellie89 schreef op 29 mei 2012 @ 22:18:

Ik vraag me af hoe jullie een relatie zien, wanneer heb je dat? Wat zijn de ingredienten van een liefdesrelatie?
Iedereen is anders, dus is het voor iedereen anders, dus je vraagt me nogal wat.
Tss, ik had zo gehoopt op een record :(
ninon wijzigde dit bericht op 29-05-2012 22:22
Reden: Mosterd
% gewijzigd
Ik stel deze vraag omdat ik wil weten hoe andere erover denken, wanneer heb je een liefdesrelatie met een persoon? Als je gezoent hebt, seks hebt gehad of als je samen wilt gaan wonen of leven
Wil je met me lopen?

Ja...

Pats....relatie!

Of soms:

Neuken?

Ja...

Pats relatie!

Of soms groeit het gewoon.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Cateautje schreef op 29 mei 2012 @ 22:17:

Oh jammer. Dit topic is vervuilt met woorden. Enn had de laatste moeten blijven.

:cry:

Dat ben ik al zo vaak!
ninon schreef op 29 mei 2012 @ 22:20:

Tss, ik had zo gehoopt op een record :(
:smooch: Sorry.
Geven mensen niet veel te snel de naam relatie ergens aan?
mellie89 schreef op 29 mei 2012 @ 22:29:

Geven mensen niet veel te snel de naam relatie ergens aan?

Ik weet niet, ik kijk nooit zo naar andere mensen

IK lag met mijn ex na 3 uur in bed, en we zijn toch 4 jaar samen geweest

Noemden we het te snel een relatie?

Vast, maar het voelde wel lekker!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Geeft niet, het is je vergeven X-D Ik had kunnen weten dat het langste topic of de langste OP een realistischer doel zou zijn.
Beetje diepgang zit er blijkbaar bij jullie niet in
mellie89 schreef op 29 mei 2012 @ 22:25:

Ik stel deze vraag omdat ik wil weten hoe andere erover denken, wanneer heb je een liefdesrelatie met een persoon? Als je gezoent hebt, seks hebt gehad of als je samen wilt gaan wonen of leven
Tja, dat moment bepaal je helemaal zelf, al moet de ander het daar wel mee eens zijn natuurlijk. Ik weet niet meer hoe dat met ons ging. Wij woonden na 2 weken al samen en zijn nooit meer uit elkaar gegaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven