***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Poez fijn je nog eens te horen !!

Jaimie hoe gaat het trouwens met jou?

Wordt idd een spannend weekje met de testen. Ben eens benieuwd !!
quote:lara1978 schreef op 29 maart 2008 @ 09:13:

Nee, dat snap ik wel. Maar hoe lang is een tijdje? Als Kaj elke dag fietst dan heeft hij hem nu toch al genoeg gemist?Precies! Vind ik dus ook!
Goedenmorgen is het in NL ook van dt super weer?

Xaloy, lees ik het goed dat Robbie echt aan het kruipen is? Leuk he, continu opletten?

Gaan jullie nog naar de fysio? Kan hij al zitten? En natuurlijk, hoe was het in Nederland?

Pff, moet vandaag de belastingspullen afmaken (niet meer zoveel werk), het huis opruimen en een paar laatste boodschappen doen voor de brunch morgen. Bah, zonde met dit mooie weer.

Oh ja, en natuurlijk nog een heleboel wassen ter voorbereiding van al het bezoek volgende week. Ben al moe als ik eraan denk. Ga maar meteen beginnen. Later...
Haai!

Gisteravond heb ik in de stromende regen getraind en nu ben ik snipverkouden. Bah! Gelukkig heeft A. zich over de jochies ontfermd, zodat ik uit kon slapen.

Mich, ik had ook waanzinnige last van maagzuur op het laatst en ik vrat me ongans aan de vanillevla. De verpleegsters in het ziekenhuis zetten elke dag een pak in een koelemmer naast me, want ze werden gek van mijn gebel! Ook slikte ik veel Rennies, maar die hielpen op een gegeven moment niet meer.

Fach, ik denk dat Kaj nog erg jong is om zich de waarde van spullen te beseffen. Ik zou gewoon een nieuw fietsje kopen en een ritueel maken van het op slot zetten. (ook uitleggen waarom dat moet, natuurlijk!)

Lara, ik sta zo in dubio wat ik moet met school en dezelfde/aparte klassen voor de jongens! Beide opties hebben elk hun voors en tegens en voor allebei valt wel wat te zeggen. A. heeft niet echt een mening, dus het komt op mij neer. Boehoe!
kreeg net blanco handgeschreven envelopje binnen, dus ik open het, proefdruk geboortekaartje!!! wow altijd even schrikken, toch ineens zo definitief! Maar zoooooow leuk!! Tis echt een enorm schattig (klein) lente kaartje! Framboos is blij!

Muisje, sterkte met je snifneusje! Misschien even met je koppie in de zon? wil ook wel eens helpen!
Muis: ik snap dat je je helemaal suf piekert over die psz, maar probeer je te realiseren dat de keuze op het psz niet dezelfde hoeft te zijn voor die op school later. Nu kun je vast kijken hoe het gaat en aan de hand daarvan bedenk je wat je op de basisschool doet. Toch?
zo de eerste shift verjaardagsvisite hebben we gehad. Morgen natuurlijk pas echt jarig maar om het een beetje leuk te houden hebben we drie rondes. Vanmiddag nog een en dan morgenmiddag. De taart is helemaal leuk. Man ging gisteren de taarten bestellen. We dachten aan een nijntje taart. Voor hem stond een vrouw die een ajaxtaart bestelde. Eigen intitiatief..... een feijenoordtaart en een voetbaltaart.

Eerst had ik zoiets van is dit leuk???? Maar het is leuk. De voetbaltaart is bol en de andere is het shirtje van met de kleuren van Feijenoord daarop rugnummer een en Vincent zijn naam.

Muis, in de kleuterklassen die ik gedraaid hem heb ik helften van een tweeling gehad en ook een compleet koppel. Nu heb ik weer een jongenstweeling in de groep. Veel ouders worstelen met de vraag wel of niet bij elkaar in de groep. Je moet in ieder geval doen waar jij je goed bij voelt. Het is ook afhankelijk van de kids. Leunt de een erg op de ander of niet. Als ik voor de keuze zou staan zou ik ze op de psz lekker bij elkaar in de groep houden en kijken hoe dat gaat. Tegen de tijd dat ze naar school gaan kun je dan kijken of het verstandig is om ze te splitsen. Heb je al een basisschool op het oog? Hebben ze daar wel meerdere kleuterklassen en meerdere groepen 3 enz. ?

Framboos, wat leuk een lentekaartje. Het komt nu wel steeds dichterbij. Nog een paar weekjes werken.

Poez, nog gefeliciteerd met Kieran. Hebben jullie het gezellig gehad?

Muis, beterschap. Moet je morgen nog spelen?

Fachat, dat ruimt lekker op zo (mits je natuurlijk niet te veel terug koopt . Balen van die fiets zeg. Wij zetten achtergebleven fietsjes altijd binnen. Ik hoop dat kaj zijn juf dat heeft gedaan.
Jeetje Esan, verjaardag in 3 shifts, wat een feest maken jullie ervan. Wij krijgen alleen de ouders en mijn zus en vriend. Aangezien ik direct erna weg moet ga ik nu geen vrienden uitnodigen; anders had ik het wel leuk gevonden om ook een feestje te geven.

Had het net met man erover te proberen eens per jaar een feestje in NL te geven, zodat we iedereen weer even zien.

Is iedereen aan het genieten van het mooie weer?

Wij moeten op de een of andere manier een gedeelte van het balkon afzetten, zodat het Finn veilig is, nu wil hij in het konijnenhok klimmen en de keutels opeten.

Iemand een suggestie?
Fachat, nog gefelicteerd met je verjaardag, heb je een leuke dag gehad?

Dropneus..gefeliciteerd met Fleurtje! Wat een leuke foto van jullie samen in de sneeuw.

Wij hebben net ook verjaardagsinkopen gedaan en op 1 of andere manier wordt ik zelf ook altijd weer kind in een speelgoedwinkel...ik vind alles leuk! De score..een speelkleed met een speelgarage, een pinguinglijbaanding voor in bad, een schommel, een zak met blokjes en een klein soort loopfietsje. Meteen ook maar even de H&M leeggekocht voor Daan, want hij is erg uit zijn kleertjes aan het groeien.

Ik wilde zelf ook nog even kijken voor wat zwangerschapskleding bij de H&M, maar dit was net een vestiging die dat niet hadden, jammer!

Ik merk wel dat ik nu veel eerder begin uit te dijen, bij Daan kreeg ik pas echt een buik na 6 maanden, maar ikmerk nu al aan broeken en riemen dat ze strakker zitten en dat mijn buik aan het opspannen is.

Framboos..leuk dat jij je geboortekaartje al binnen hebt. Ik sta er nog niet zo bij stil, maar wij moeten daar straks natuurlijk ook weer naar gaan kijken..leuk!

Voor de zwangeren...hoe doen jullie dat met de kinderwagen straks als de baby er is? We hebben nu een Quinny Buzz en ik zit me af te vragen o we nu een 'dubbeldekker' moeten aanschaffen of gewoon een kleine losse buggy voor Daan en de Buzz houden voor de nieuwe 'aanwinst'.

Ik denk dat ik zo'n wagen met voor elkaar geplaatste zitjes makkelijker vindt als naast elkaar trouwens, ik merk nu al dat ik moeilijkdoor winkelpaden raak, laat staan met zo'n dubbel brede wagen.

Xaloy..hoe was het om weer even in den lande te zijn?

Swissie..lekker hoor, die bonus. Zo kan je je tenminste echt lekker uitleven in NY!
Lievelust, wij hebben wel een dubbele wagen aangeschaft...Maar omdat wij een smalle gang hebben waren wij genoodzaakt een wagen te zoeken die smal is, en 2bakken voor elkaar. Dit was dus een moeilijke opgave!!

Uiteindelijk vonden we de Quinny duo die helemaal perfect was! Alleen die wordt niet meer gemaakt...Maar op marktplaats nog wel te vinden!

Wij hebben een zwarte, en dan voorop een klein zitje voor Tommy

(die kijkt voorzich uit) En dan achterop de bak...Later worden dit 2 zitjes...Echt een mooie behendige wagen!

Esan een voetbaltaart? das nog eens iets 'anders' Ben heel benieuwd! maak je foto's voor op de msn?
Jeetje esan wat een feest! EN in 3 keer! Wij pakken het toch ook wel iest groter aan dan we in eerste instantie van plan waren, denk dat er zo,n 35 mensen komen. Maar goed, zit je snel aan met famillie en vrienden+ aanhang.

Ik heb vanmiddag uitnodigingkaarten gekocht van nijntje! (tijdens werktijd....)

Ga vanavond uit eten met mijn vriend en morgen weer aan het werk!

As maandag moeten we met Luna naar de kinderarts, ik hoop zo dat het helmpje af kan! KAn niet wachten om te kunnen gaan tutten met haarspeldjes!
Leen, ik hoop voor je dat Luna's helmpje af mag! Haar bolletje was toch al heel erg bijgetrokken? Mocht het nog niet afmogen: Luna is zo'n mooi kindje, ook met helmpje!

Esan, jeetje! Ik dacht dat wij een knalfuif gaven, maar jij gaat daar dubbel over heen! Die voetbaltaart klinkt wel erg geinig!

Swissie Swister, ik moest zo lachen dat Finn in het konijnenhok klimt! Kan je er niet een stukje gaas voorspannen? Of anders kan het deurtje op slot, als er tenminste een deurtje zit.

Framboos, ik ben benieuwd naar het geboortekaartje!

Wij hebben vandaag zo'n leuk boekje voor de jongetjes gekocht! Kennen jullie "Raad eens hoeveel ik van je hou" van McBratney en Jeram? Het gaat over Grote Haas en Hazeltje die gaan opbieden tegen elkaar hoeveel ze van elkaar houden. (echt, te schattig! Het is mijn favoriet!) Diezelfde schrijvers hebben nu ook "Hazeltje, een heel jaar lang" geschreven. Het bestaat uit vier boekjes die gaan over de lente, zomer, herfst en winter. Het is zo leuk! Als jullie deze boeken nog niet hebben: Race maandag naar de winkel (of ga nu naar bol) en schaf het aan! Ik vind het zelf de allerleukste boekjes die we hebben! Van "raad eens hoeveel ik van je hou" heb ik drie exemplaren aangeschaft toen Steijn en Hugo twee maanden waren: eentje voor Steijn, eentje voor Huug en een voor mij!

Framboos, wij hebben vandaag ook de blokfluit van de Hema gekocht! Jeetje, wat een leuk ding! De allereerste ruzie tussen Steijn en Hugo was meteen een feit: Steijntje was lekker aan het fluiten (het jochie was helemaal in zijn sas) en Hugo pakte het af. Steijn begon te huilen, te huilen! Ik legde uit aan Huug dat speeltjes afpakken niet lief was en gaf de fluit terug aan Steijn. Nu begon Hugo te huilen! Hij hobbelde gelijk op Steijn af om de fluit te pakken, Steijntje weer huilen. En zo ging het verder. Kortom: de fluit is een hit!

Oh ja, ik heb er een testje tegenaan gegooid vanmiddag en wat ik verwachtte kwam uit: Niet zwanger. Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Aan de ene kant ben ik opgelucht, want drie kindjes onder de twee jaar is wel heel veel. (ben geen kinderdagverblijf!) Aan de andere kant had ik het eigenlijk toch wel leuk gevonden, realiseer ik me nu. Ik snap alleen echt niet dat er melk uit mijn cupje E komt...Nou ja, over twee weken ga ik naar de gynaecoloog en dan weet ik meer.

Ehhhh, ik weet niet meer wat ik wilde schrijven!
Fachat: hoeveel wil je hebbe voor de babyschaal voor de fietskar? Die wil ik wel overnemen voor als er bij ons een tweede komt. De fietskar hebben we al en Fleur en een maxi-cosi ernaast dat gaat natuurlijk niet passen straks, dus we moeten toch een keer zo'n ding aanschaffen. Kunnen we hem mooi met de meet overdragen.

Ik heb vandaag trouwens de kleertjes voor Fleur binnen gekregen. Leuk, lek leuk.....!!! Maar nog zoooo groot. Ik kan me niet voorstellen dat ze deze zomer al iets in maat 86 aan kan en zelfs de spullen in maat 80 lijken nog zo groot. Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is maandag.
Grrr, heel bericht getypt, klik ik hem weg... grrr.

Geen zin om alles opnieuw te typen, heel kort:

Dropneus voor 15 euro mag je de babyschaal hebben. Je kan hem op MP zien, typ in "babyschaal babyschelp Weber" en hij komt tevoorschijn!

Over boekjes: Bol heeft tot zondagavond gratis verzendkosten!

Esan, welke klas gaf jij ook alweer les?

Wat een superweer vandaag zeg! Ik ben weer eens naar Artis geweest met de jongens!

Ik ben bang dat ik binnenkort een tijdje off-line zal zijn. Mijn pc valt steeds vaker uit en ook de internetverbinding is niet zo goed meer. En tot het schip verkocht is even geen geld voor een nieuwe pc! Hmmm......
Fachat: verkocht!!! Neem je de babyschaal mee naar de meeting? Dan zorg ik dat de gevraagde 15 euro op zak heb. Ben er helemaal blij mee, nu de baby nog
Muis! Vriend en ik moesten heel erg lachen om je blokfluit verhaal! dussssss maandag even een fluitje erbij halen???Zowiezo moet je dat soort leuk spul toch meteen in 2fout kopen!!!

Wij hebben hier ook erg veel lol om de fluit...Tommy zit er heel vaak op te blazen..En als wij dan in de buurt zitten, dan blaast hij 1x, en dan geeft ie de fluit aan ons..Dan doen wij een grappig deuntje, gaat hij weer swingen, en dan wil hij de fluit weer terug. Doet ie weer 1 fluitje en geeft ie het weer terug etcetc.. Zow geestig!

Ja doet boekje van die haas en dat konijn dat ken ik...daar heb je het wel eens eerder over gehad?

Voor mij is dat boekje besmet! Vond het ooit bij ons in de kast, gericht aan vriend afz.zijn ex... jammer hè?

Leen wat heerlijk dat je al bijna los kunt met die lieve roze speltjes, en schuifjes!! Zie zo vaak van dat leuke spul in de winkels! Vind zo'n schuifje voorop het koppie altijd zo schattig staan...

Fachat heb je advertenties even bekeken! Vond dat vestje met mooie print en stiksels erg mooi, maar dat is een klein maatje hè?

Heb vanmiddag een uur gewandeld en zit nu op de blaren..Tis net of mijn onderrug en bekken op instorten staat! En ik loop als een oud wijf! Zucht....Als een uur lopen al niet meer kan! niet leuk..

Heb wel leuke leren slofjes gescoord hier in de buurt! Een vrouw verkoopt ze voor minder dan 15euro per paar! Vond haar website, en zag dat ze bij mij in de buurt woonde! Lekker handig...

Heel leuk mens! 3 kleine kids, hip retro huis, ze deed mij aan mich denken!

www.plaats10.nl misschien als er een groepje interesse heeft? ze gaf mij al korting bij 2paar, dus misschien best interessant!?

dit met oog op de meeting....
oja fachat, zie het nu...maat 68...jammer!
trouwens die sterilisator heb ik ook! Ben er nog steeds erg tevreden over, en gebruik het ding nog zeker 4x per week..

Jij dus niet meer?
Jee, 4 x per week Framboos, jeetje! Ik steriliseer de flesjes nooit meer! (Nu gebruiken we ze ook niet zo vaak), doen jullie dat allemaal nog? Volgens mij is dat nu niet meer nodig!

Dat vestje is leuk he Framboos! Het was ook 1 van mijn persoonlijke favorieten! Maar helaas inmiddels te klein!

Ik ga even op die slofjessite kijken (alhoewel ik denk dat ik nieuwe inch blue ga bestellen)

Dropneus, ik neem hem mee!
Die inktvisslofjes zijn leuk! Maar zitten ze ook lekker en (heel erg belangrijk!) krijg je ze gemakkelijk aan?
tja of ze lekker zitten....moet ik Tommy even vragen!

Nee, maar volgens mij zitten ze lekker ruim...Het elastiek sluit goed aan, maar zit niet te strak bij het aantrekken. (heb dit ook wel eens gehad bij die slofjes!vreselijk!)

Ik kocht de donkerbruin met lichtblauwe sneakers, en de witte met rood geblokt hartje! (voor ons meisje straks)
Esan, gefeliciteerd met Vincent!!!

Fijne verjaardag Vincent!!!!!

Lang leve de zomertijd. Ik heb vanochtend uit kunnen slapen tot 8 uur :-0 Dat was lang geleden!!!
Esab gefeliciteerd met Vincent!

Hier niet lang leve de zomertijd, Luna is normaal tussen 8 en half 9 wakker, vanochtend was het dus 7 uur (of 8 uur nieuwe tijd dus0. Lag er vancht om half 2 in dus ben brak!

Muis ik moest ook erg lachen om je verhaal over de blokfluit, weet ik weer een cadeautje voor Luna erbij als mensen mij om tips vragen.

En jij hebt volgens mij eeen erg goede smaak wat kinderboekjes betreft! Dat boekje van raad eens hoeveel ik van je houd was ook 1 van de favorieten van mijn au pair kindjes net als de mol die wil weten wie er op zijn hoofd heeft gepoept! Die hebben jullie toch ook?

Framboos; ik ga zo eens even op de site kijken en wie weet.

Heb gisteren nieuwe slofjes besteld bij aapies.nl erg schattige witte zomerslofjes met roze bloementjes erop.
o en uitkoken doe ik hier nog elke dag........tis inderdaad volgens mij niet meer nodig maar het is gewoon helemaal een gewoonte hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven