The Never Ending Question deel 85
woensdag 30 mei 2012 om 07:59
Ehm....of het de allervroegste is weet ik niet, maar ik kan me nog herinneren op de kleuterschool dat ik in 'de kleermakerszit' moest gaan zitten vd juf, en dat ik dat niet deed omdat ik niet wist wat dat was, en dat ze daar nogal ongeduldig/bozig over deed.
was jij vroeger meer een 'buitenspeel-ravot-kind' of een 'binnenzit-en-lees-kind'?
was jij vroeger meer een 'buitenspeel-ravot-kind' of een 'binnenzit-en-lees-kind'?
woensdag 30 mei 2012 om 14:20
Ik wilde heel graag direct uit huis toen ik 18 werd maar had onvoldoende inkomsten. Uiteindelijk had genoeg geld en middelen bij elkaar gesprokkeld om op mijn 19de te gaan samenwonen. De relatie ging iets minder dan een jaar later uit en toen ben ik naar een studentenhuis vertrokken.
Op mijn 16de ben ik nog wel 4,5 week in Zweden geweest voor school, voelde toen ook een beetje als een "proeftijd" voor uit huis leven.
Wat is het verste land van NL wat je ooit hebt mogen bezoeken?
Op mijn 16de ben ik nog wel 4,5 week in Zweden geweest voor school, voelde toen ook een beetje als een "proeftijd" voor uit huis leven.
Wat is het verste land van NL wat je ooit hebt mogen bezoeken?
woensdag 30 mei 2012 om 15:01
woensdag 30 mei 2012 om 15:25
Ben wel getrouwd, maar het was toch meer een 'compromis' om alle gasten tevreden te maken/houden dan dat het echt "ONZE-DAG" was. Terugkijkend hadden we beter van dat geld stilletjes op een bounty-eiland kunnen trouwen mss.
Heb jij een geheim? (Zo ja, -zonder het helemaal te moeten verklappen- waar heeft dit mee te maken?)
Heb jij een geheim? (Zo ja, -zonder het helemaal te moeten verklappen- waar heeft dit mee te maken?)
woensdag 30 mei 2012 om 18:47
Nee, helaas niet. Ik heb nog een hoop oude videobanden die ik graag nog eens zou willen zien, maar ws niet de moeite waard zijn om op dvd te zetten. Oude clips enzo, haha! En een videoband met bewegende beelden van mijn opa, die zou ik heel graag nog eens willen zien. De liefste opa!
Denk jij dat er nog onweer gaat komen vandaag? (hoofdpijn!)
Denk jij dat er nog onweer gaat komen vandaag? (hoofdpijn!)