(Nog) Wakker ? !
donderdag 31 mei 2012 om 00:36
ehm.. tsja.
Erg wisselend. Veel gaande en stress eigenlijk en dat conflicteerd nogal met een hoop emotie's.
Eigenlijk een heel verhaal maar sec komt het er op neer dat ik het stiefmoederschap best zwaar vind.Niet omdat het niet goed gaat tussen mij en de kinderen. Juist enorm goed.
Voel mij alleen zo verdomd verantwoordelijk voor ze en ze hangen ook enorm aan mij, ik kan alleen met een hoop zaken niets en dat breekt mijn hart zo vaak
donderdag 31 mei 2012 om 00:37
Huilen voor vertrek jeetje dat heb ik (gelukkig) nog nooit gehad. Wel ben ik al enorm aan het inpakken haha. Dat had ik wel vroeger als ik op vakantie ging dat ik droomde dat ik allerlei belangrijke spullen vergat.
Enorm mooie jurk (voor als ik uit eten ga in Griekenland buiten hotel) gekocht en een heel mooi badpak. Mijn zus had gezegd dat ik condooms mee moest nemen en daar had ik nogal vinnig op gereageerd en op een ander forum schreven ze dat ook. Dat had ik aan mijn schoonmoeder vertelt en liet haar net de kleding zien. (was vanavond bezorgd bij de buren en zij was er dus ik liet het zien. De jurk is wel best diep ingesneden en het badpak is best uhm tja zeg maar sexy zegt ze ineens: Ik ga toch je zus maar bellen dat ze moet aandringen dat je die condooms echt mee moet nemen
Ze is wel lief hoor want laatst zei ze dat, als ik er ooit aan toe was, ze graag een lieve schoonzoon erbij wilde krijgen. Doet me wel goed dat ze er zo over denkt. Neemt niet weg dat ik daar nog lang niet aan toe ben maar toch.
Enorm mooie jurk (voor als ik uit eten ga in Griekenland buiten hotel) gekocht en een heel mooi badpak. Mijn zus had gezegd dat ik condooms mee moest nemen en daar had ik nogal vinnig op gereageerd en op een ander forum schreven ze dat ook. Dat had ik aan mijn schoonmoeder vertelt en liet haar net de kleding zien. (was vanavond bezorgd bij de buren en zij was er dus ik liet het zien. De jurk is wel best diep ingesneden en het badpak is best uhm tja zeg maar sexy zegt ze ineens: Ik ga toch je zus maar bellen dat ze moet aandringen dat je die condooms echt mee moet nemen
Ze is wel lief hoor want laatst zei ze dat, als ik er ooit aan toe was, ze graag een lieve schoonzoon erbij wilde krijgen. Doet me wel goed dat ze er zo over denkt. Neemt niet weg dat ik daar nog lang niet aan toe ben maar toch.
donderdag 31 mei 2012 om 00:46
donderdag 31 mei 2012 om 00:51
donderdag 31 mei 2012 om 00:53
donderdag 31 mei 2012 om 00:57
pinkpop was leuk dit jaar begreep ik idd. Wat een leuke verrassing.
Vandaag best lang over mijn ouders gepraat. Ook over de stress en zwaarte die mijn zus en ik hadden door de depressie van mijn moeder. Merk nu pas dat mijn behandelaar gelijk heeft en dat ik daar meer over moet gaan praten.
Moet zo echt gaan slapen want morgen vroeg op maar veel muggen, erg warm en buikpijn van komende menstruatie.
Vandaag best lang over mijn ouders gepraat. Ook over de stress en zwaarte die mijn zus en ik hadden door de depressie van mijn moeder. Merk nu pas dat mijn behandelaar gelijk heeft en dat ik daar meer over moet gaan praten.
Moet zo echt gaan slapen want morgen vroeg op maar veel muggen, erg warm en buikpijn van komende menstruatie.
donderdag 31 mei 2012 om 00:57
Dat was idd ook fenomenaal. 1 grote explosie van muziek op het podium.
Keane was weer betoverend mooi.
Oh en Racoon was muziekaal ook heel sterk.
Ach... we hebben gewoon enorm genoten samen
Daar waren we ook erg aan toe, even de zorgen achter ons laten en weer even in alle rust voelen hoeveel we van elkaar houden.
En ik in een tent!! voor het eerst en dan op een festivalcamping, mijn god wat een drempel waar ik overheen ben gegaan en het was te doen, zelfs nog leuk!
Wie had dat ooit gedacht( niemand, want mijn hele omgeving was in shock)