(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
Balkenbrij....jaaaa!!!! Dat was het waar ik net aan zat te denken, maar niet op kon komen. Nooit gegeten maar had ooit een collega die daar helemaal gek op was en er stad en land voor afliep.
Lekker gaan rusten Ieb.

Je lijf is even in rep en roer zo te lezen.
Racoon heb ik pas hier in het Paard gezien. Was heel erg goed! Toch zet ik het zelf nooit op, raar is dat.
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 01:00:

Racoon heb ik pas hier in het Paard gezien. Was heel erg goed! Toch zet ik het zelf nooit op, raar is dat.
Ik luister weleens een paar liedjes van ze maar ook niet vaak.En ze hebben toch eigenlijk steengoede liedjes met prachtige teksten. Maar man wat kan die vent zingen.
Ieb, praten helpt idd. Ik kan het ook heel moeilijk, maar als ik het doe lucht het altijd op. Maar ben al gesloten van karakter, dus heb er nog steeds heel veel moeite mee.

Trustuh.
mocy schreef op 31 mei 2012 @ 01:00:

Heb ik ook, ik heb ze een tijdje geleden live gezien omdat broer een kaartje overhad. Zo mooi en zo goed!

Thuis zal ik het nooit aanzetten.
Ik hoop dat je kunt slapen Ibi, buikpijn en muggen klinkt niet fijn.

Ik heb een Citronella stekker tegen de muggen, ik moet zeggen dat het best goed helpt.
Ja herkenbaar Moos van het gesloten karakter. Ikzelf vindt dan ook dat ik enorm open ben op therapie en al heel (misschien zelfs te) veel over mezelf gezegd heb maar mijn behandelaar zegt van niet. Wel zegt hij dat als je nooit iets zegt alles wat je wel zegt veel is.

Ga idd. proberen te slapen. Truste voor straks dames en succes met de vakantie stress!
Moet eigenlijk ook gaan slapen, maar zit nog zo vol in mijn hoofd.
Trusten ieb!

Hoop dat je wat kan slapen meid.
Welterusten Ibi, ik hoop dat je kunt slapen.

Ik duik er ook in, slaap lekker allemaal!

Moos, have fun!
Trusten Marjo!
Ik ga ook maar eens proberen te slapen.

Dan ben ik morgen hopelijk niet totaal brak.

Moos veel plezier op je vakantie!

trusten dames!
ben ik al te laat om mocy fijne vakantie te wensen???

hi con!
Dank je wel allemaal. En trustuh voor de slapengaanders. Ga ff zoons spullen overhevelen in een koffer.

Sterkte Con, heb je bericht gelezen.
truste mocy!
thee schreef op 31 mei 2012 @ 01:30:

ben ik al te laat om mocy fijne vakantie te wensen???

hi con!

Truste allemaal die gaan slapen.

Thee, eet jij wel eens zoet broodbeleg?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, je eerste post heb ik vanmiddag naar het postkantoor gebracht. Komt morgen bij je als het goed is. Andere 2 komen nog of neem ik mee naar bbq, scheelt weer verzendkosten.

Ja, ik eet wel zoet broodbeleg. Hoezo?
je hebt mail MV

Kan niet slapen nagels net maar liggen lakken. Blanke lak dus dat gaat wel.
Pfff, voel me beetje raar X-D

Ging/wilde even slapen rond 18u. Wekker op 19.50 gezet en weer uitgezet en ingedommeld en weer wakker etc. en uiteindeijk tot 23.45 geslapen. Nu dus nogal eh... wakker!
ja logisch dat je je dan een beetje raar voelt. Hoop wel dat je zo nog eens kan slapen.
ieb, liggend nagels lakken X-D ?

Ben benieuwd naar wat voor soort je hebt besteld. Heb je plaatje? Hoeft niet nu natuurlijk.
wat voor soort? Badpak of jurk?
thee schreef op 31 mei 2012 @ 01:43:

MV, je eerste post heb ik vanmiddag naar het postkantoor gebracht. Komt morgen bij je als het goed is. Andere 2 komen nog of neem ik mee naar bbq, scheelt weer verzendkosten.

Ja, ik eet wel zoet broodbeleg. Hoezo?

Ik heb van die leuke pakken van De Ruyter met van die 1 persoons broodbeleg pakjes. Die had ik meegenomen omdat ik dacht dat ik wel eens gelezen had dat jij wel af en toe zoet eet. Ik hou niet van zoet maar die doe ik dan in jouw tas bij de bbq.

Zoiets dacht ik;

http://www.dutchsweets.com/images/lg_smallhail.jpg
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ow en ik kan een hoop liggend lui als ik ben haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven